Økologisk make-up

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 1636
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 23592
Kontakt:

Økologisk make-up

Indlægaf Dmitra » 7. okt 2017, 08:46

Min hud er til tider lidt sart og jeg er derfor begyndt at være mere påpasselig med mine hudprodukter.

Nu må turen være kommet til min make-up, og inden jeg bare kaster mig ud i det første og bedste jeg falder over ville jeg lige høre herinde om der er nogen der har erfaringer med økologiske make-up mærker de vil dele, gode som dårlige :)?
0
Guy Fawkes, the only man to enter the Parliament with honest intentions.

AnCap
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 17
Likede indlæg: 738

Re: Økologisk make-up

Indlægaf Queen Molly » 9. okt 2017, 09:22

Jeg bruger Benecos. Det eneste jeg ikke er tilfreds med er deres mascara. Der mangler jeg et godt alternativ.
Bonus er at det er et ret billigt mærke og forhandles i flere helsekost butikker og magasin.
0
Kakro05
Kort karma: 71
Likede indlæg: 451

Indlægaf Kakro05 » 9. okt 2017, 11:04

Jeg er vildt med min mascare fra lily lolo :lun:.
Jeg har ekstremt sarte øjne og frygtede virkelig at skifte mærke, for sidst jeg prøvede en fra Nilens jord lignede jeg en der havde fået tæv :( . Men den her genere ikke mine øjne, de smitter mindre af end min almindelige fra maybeline og jeg kan fjerne den med vand (Jeg ved godt det ikke giver mening :lol: )
1
Kakro05
Kort karma: 71
Likede indlæg: 451

Indlægaf Kakro05 » 9. okt 2017, 11:14

Denlilleglademy skrev:
Kakro05 skrev:Jeg er vildt med min mascare fra lily lolo :lun:.
Jeg har ekstremt sarte øjne og frygtede virkelig at skifte mærke, for sidst jeg prøvede en fra Nilens jord lignede jeg en der havde fået tæv :( . Men den her genere ikke mine øjne, de smitter mindre af end min almindelige fra maybeline og jeg kan fjerne den med vand (Jeg ved godt det ikke giver mening :lol: )

Bare lige FYI - NJ giver pengene retur hvis man ikke tåler deres produkter.

Uanset hvor rent noget er, så er der kemi i alt af den ene eller anden slags. Jeg reagerer selv på børne og de der typiske low budget hudvenlige cremer, så det er lidt tosset. Man kan desværre ikke gøre andet end at prøve sig frem, med mindre at man ved hvad man reagerer på.

Tak, det vidste jeg ikke. Det er desværre længe siden, så det er ikke aktuelt. Nu håber jeg bare at jeg ikke ender med heller ikke at kunne tåle den mascara jeg bruger nu :panik:. Selvom jeg sjældent går med make-up, så er det stadig rart at kunne bruge lidt bare en gang imellem.
0
Lys
Kort karma: 393
Likede indlæg: 6134

Indlægaf Lys » 9. okt 2017, 11:25

Findes der overhovedet økologisk makeup? Findes der en officiel mærkning à la Ø-mærket? Det troede jeg nemlig ikke.
0
IrmaPigen
Kort karma: 812
Likede indlæg: 9607

Indlægaf IrmaPigen » 9. okt 2017, 18:42

Jeg ved ikke om man også kan tjekke makeup på Kemiluppen.

Den er jeg i hvert fald ret glad for til deo, cremer og lignende.
0
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 102
Likede indlæg: 2088

Indlægaf Chachacha » 9. okt 2017, 18:44

Nogen der har prøvet Sandstone Scandinavia? Det skulle også være meget rent og uden parfume og parabener.
0

Tilbage til "Skønhed"