Gina jaqueline-en sugardaters fortælling

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1787
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 31188

Re: Gina jaqueline-en sugardaters fortælling

Indlægaf LadyFox » 18. okt 2017, 17:57

Jeg tror Gina Jacqueline kan være skide skæg at være sammen med på den der vilde og bramfri måde. Og jeg tror egentlig at det er det hun kan.
8
- Helgen og ordensstifter, prædikant og digter, dyreven og miljøforkæmper.
Brugeravatar
sansera
Kort karma: 80
Likede indlæg: 2391

Indlægaf sansera » 18. okt 2017, 18:12

LadyFox skrev:Jeg tror Gina Jacqueline kan være skide skæg at være sammen med på den der vilde og bramfri måde. Og jeg tror egentlig at det er det hun kan.

Enig. Hun er virkelig ungdom, og så tænker jeg også, at hun på den ene side er larmende og ung og sjov og vild, men at hun også har noget sårbart. Så hvis man er til det der med en ung kvinde, som man også kan føle sig beskyttende overfor, så er hun da på mange måder 'en type'. Men altså nej, hun er ikke lækker på den der vende sig om på gaden efter hende, men jeg tror bestemt, at hun forstår at feste både udenfor og i sengen, og i virkeligheden er det vel det, som de betaler for.
2
Soulme
Kort karma: 6
Likede indlæg: 162

Indlægaf Soulme » 18. okt 2017, 18:56

Hvad er det for et hotel hende og advokaten bor på? Det ser duper lækkert ud!
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 350
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6108

Indlægaf Kattefjæs » 18. okt 2017, 19:00

LadyFox skrev:Jeg tror Gina Jacqueline kan være skide skæg at være sammen med på den der vilde og bramfri måde. Og jeg tror egentlig at det er det hun kan.

Set i det lys er det måske en fordel at hendes verden er så begrænset. For ja, hun er jo ukompliceret selskab, så længe man kan holde hende på sikker afstand. Men hun har også mange issues, så spørgsmålet er om hun vil være attraktiv for sådan nogle mænd på en mere fast måde - det tror jeg egentlig ikke. De søger jo netop væk fra det kedelige hverdagspjat med børn og forpligtelser. Hun er netop sådan én man kan investere penge i, men ikke reelle følelser, og det er umiddelbart uden forpligtelser og komplikationer.

Tror det bliver svært for hende at komme væk fra igen, men det bliver også svært for hende at klare sig selv/klare sig på andre måder.
0
Soulme

Indlægaf Soulme » 18. okt 2017, 19:06

De får det til at se ud som om de hiver hende gaver. Men hvordan får hun så penge til husleje og alm. Dagligdags husholdning ?
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 18. okt 2017, 19:06

Kattefjæs skrev:

Set i det lys er det måske en fordel at hendes verden er så begrænset. For ja, hun er jo ukompliceret selskab, så længe man kan holde hende på sikker afstand. Men hun har også mange issues, så spørgsmålet er om hun vil være attraktiv for sådan nogle mænd på en mere fast måde - det tror jeg egentlig ikke. De søger jo netop væk fra det kedelige hverdagspjat med børn og forpligtelser. Hun er netop sådan én man kan investere penge i, men ikke reelle følelser, og det er umiddelbart uden forpligtelser og komplikationer.

Tror det bliver svært for hende at komme væk fra igen, men det bliver også svært for hende at klare sig selv/klare sig på andre måder.

Jeg tænker jo netop at Sugar Dating har de rammer. Det er vel meningen at det skal være sjovt, ukompliceret og mere noget-for-noget-her-og-nu end forpligtende.
Jeg tænker hvis det man søger er noget fast, seriøst og stabilt så er man vel hverken sugarbabe eller sugardaddy - da rollerne fea start er så skæve.

Det virker jo også som om at hun på trods af uhensigtmæssige følelser godt selv ved at det er præmissen og der ikke er en fremtid i de relationer.
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 3464
Likede indlæg: 25325

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2017, 19:10

Soulme skrev:Hvad er det for et hotel hende og advokaten bor på? Det ser duper lækkert ud!

Hvilket afsnit?
0
Do as I say! :whip:
Soulme

Indlægaf Soulme » 18. okt 2017, 19:11

Wizzze skrev:
Soulme skrev:Hvad er det for et hotel hende og advokaten bor på? Det ser duper lækkert ud!

Hvilket afsnit?

Afsnit et og tre.
0
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2017, 19:12

1
Soulme

Indlægaf Soulme » 18. okt 2017, 19:16

Wizzze skrev:1 = Admiral Hotel https://admiralhotel.dk/
3 = Babette https://guldsmedenhotels.com/babette/

Tak! Troede det var samme hotel :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14791

Indlægaf Juki » 18. okt 2017, 19:19

Soulme skrev:De får det til at se ud som om de hiver hende gaver. Men hvordan får hun så penge til husleje og alm. Dagligdags husholdning ?

I et tidligere indlæg i tråden står der at hun har fået økonomisk hjælp fra det offentlige(så vist jeg husker)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 18. okt 2017, 19:27

Soulme skrev:
Wizzze skrev:1 = Admiral Hotel https://admiralhotel.dk/
3 = Babette https://guldsmedenhotels.com/babette/

Tak! Troede det var samme hotel :genert:

Nej, og jeg tror faktisk at det er Nyhavn71 og ikke Admiral, det er samme pakhusstil begge to, det snød mig
https://www.71nyhavnhotel.dk/

Men hun snakker om at elske kiin kiin østers, og det er Nyhavn 71
2
Bluemoon
Kort karma: 14
Likede indlæg: 257

Indlægaf Bluemoon » 19. okt 2017, 09:54

Er jeg den eneste der har ret svært ved at forstå hvad hun siger? :genert: Synes virkelig hun har en spøjs udtale, måske fordi hun læsper. Jeg er i hvert fald nødt til at sætte undertekster på hver gang....
2
JoyNips
Kort karma: 1034
Likede indlæg: 22915

Indlægaf JoyNips » 19. okt 2017, 10:46

Bluemoon skrev:Er jeg den eneste der har ret svært ved at forstå hvad hun siger? :genert: Synes virkelig hun har en spøjs udtale, måske fordi hun læsper. Jeg er i hvert fald nødt til at sætte undertekster på hver gang....

Det er jeg generelt på alle DRs kanaler. Og vi er SÅ mange der har svært ved deres kanaler.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 19. okt 2017, 10:54

JoyNips skrev:
Bluemoon skrev:Er jeg den eneste der har ret svært ved at forstå hvad hun siger? :genert: Synes virkelig hun har en spøjs udtale, måske fordi hun læsper. Jeg er i hvert fald nødt til at sætte undertekster på hver gang....

Det er jeg generelt på alle DRs kanaler. Og vi er SÅ mange der har svært ved deres kanaler.

Jeg skruer altid op når jeg ser DR's kanaler.
Jeg har selv været med i en dokumentar på DR, da jeg så den i fjernsynet skruede jeg også op for at forstå hvad jeg selv og mine veninder sagde, på trods af 1. Jeg var der da mange af tingene blev sagt 2. Jeg kender dem der er med, så jeg burde egentlig have let ved at forstå det selv hvis de taler lavt eller mumler.
0

Tilbage til "Film og TV"