Når jeg samtidig tænker op at der ind imellem bliver købt pizza og ind imellem sodavand så må jeg indrømme at jeg blev chokeret.
Tør slet ikke tænke på alt som kunne spares. Men samtidig så er det jo ret hyggeligt

eks-Maupassant skrev:Testen virker ikke på min Firefoxudstyrede laptop, så jeg må leve i uvished.
paint skrev:eks-Maupassant skrev:Testen virker ikke på min Firefoxudstyrede laptop, så jeg må leve i uvished.
Den virker fint på firefoxudstyrede ditto.
I øvrigt er den bedste 'hygge', helt gratis
HappyQ skrev:Hvor er den test latterlig hvis man skriver nul beregner den 58 kr.
Jeg gad ikke efter første spørgsmål.
Daine skrev:HappyQ skrev:Hvor er den test latterlig hvis man skriver nul beregner den 58 kr.
Jeg gad ikke efter første spørgsmål.
Ved mig stod der 0xbeløb, hvis jeg valgte 0. Gør der ikke det hos dig?
kartoffelpizza skrev:Men altså det er vel ligegyldigt hvis man har råd? Gu' gider jeg da ej droppe danskvand, Pepsi max, lørdagsslik, ordentligt rugbrød, Netflix eller whatever. Vi har pengene og jeg vil have en rar hverdag.
Orchidea skrev:kartoffelpizza skrev:Men altså det er vel ligegyldigt hvis man har råd? Gu' gider jeg da ej droppe danskvand, Pepsi max, lørdagsslik, ordentligt rugbrød, Netflix eller whatever. Vi har pengene og jeg vil have en rar hverdag.
![]()
Hvad er ligegyldigt?
Orchidea skrev:kartoffelpizza skrev:Men altså det er vel ligegyldigt hvis man har råd? Gu' gider jeg da ej droppe danskvand, Pepsi max, lørdagsslik, ordentligt rugbrød, Netflix eller whatever. Vi har pengene og jeg vil have en rar hverdag.
![]()
Hvad er ligegyldigt?