Jeg bruger Super 3 booster (den alm - ikke clinical) - og jeg forsøger at finde ud af, om der er andre cremer, som jeg måske bør kigge nærmere på, som måske er ENDNU bedre,- eller om jeg er på rette vej med den creme jeg bruger allerede nu.
Er der nogen herinde, som er godt kendte i A-vitamin junglen, og kan rådgive mig lidt i den retning?

Jeg ved der er en Clinical-version af Super 3 boosteren også,- men jeg er i tvivl om hvor meget bedre den er? - og kan også læse, at der er forskellige typer af A-vitamin, - hvor dem i booster-modellerne vist er den mest stabile, men også mere forsigtige version, eller?
Min hud reagerer godt på Super 3 boosteren - ingen rødme eller lignende. Har brugt den siden februar, og bruger den dagligt hver eneste aften i et rimelige lag

Vil forsøge at finde ud af, om der er andre a-vitamin produkter, som har endnu mere "pondus" - nu hvor min hud er godt vænnet til det,- og som jeg bør overveje for endnu større effekt?
Ønsker bare det bedste for min hud - hellere forebygge end forsøge at redde er min tanke - og forsøger at finde det produkt som matcher dette

Prisen har selvfølgelig noget at sige,- men er ikke det vigtigste