Hvilke kameler har du så slugt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Re: Hvilke kameler har du så slugt?

Indlægaf HappyHippo » 16. nov 2015, 12:32

World of Warcraft. Og hvis han bliver bannet fra det et par måneder, spiller han bare noget andet :rulle:

At han ryger

At jeg ikke kan købe slik, cola osv på tilbud, for han spiser/drikker det på rekordtid

Hans kampsport (efter de andre punkter skulle jeg måske være meget glad for den alligevel :gruble: :D )
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 20. nov 2015, 17:54

Jeg arbejder også på at sluge en til tider virkelig uklædelig stædighed. Ingen uden for hans arbejdsplads skal have en mening om, at han skal gøre noget på et bestemt tidspunkt. Han gider f.eks. aldrig komme og spise, når maden er færdig. Selvom han ved, at maden er klar om x minutter, så nægter han konsekvent at rejse sig før minimum ti minutter efter, at maden er færdig. Det er ikke fordi, at han er i gang med noget.

Det er SÅ irriterende. Det skal dog retfærdigvis siges, at han normalvis retter ind f.eks. til familiearrangementer :)
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 20. nov 2015, 19:26

Jeg har måtte sluge, at min mand meget sjældent fortæller, at han elsker mig :(.

En gang imellem glemmer jeg, at det er en del af pakken, og så bliver jeg frygtelig trist over det.
0
Brugeravatar
HansPeter
Kort karma: 1
Likede indlæg: 1

Indlægaf HansPeter » 23. nov 2015, 01:21

hva er Kameler for nogen starut ??
0
Vil Heller være sammen med min beste ven Torben og min goe ven Casper end være her inde for, det er ik arto!!!

det er ik mig på Profil Billed men jeg valgte billedet fordi ham manden på Billedet, også hedder Rasmus Carlsen.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3893

Indlægaf Delfin » 23. nov 2015, 02:32

Kender du vitterligt ikke udtrykket, eller er du i det fjollede hjørne?

Når man sluger en kamel, accepterer man noget, som strengt taget strider mod ens ønsker eller holdninger. Det kan af og til være formålstjenligt for at få en en relation eller en sag til at glide lidt mere smidigt.
3
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 28. nov 2015, 08:03

Ikke rigtigt nogen. Sådan helt ærligt.

Jeg synes vi er gode til at blive enige, når noget går skævt eller er i vejen, og så finder vi faktisk altid en løsning. Så der er ikke rigtigt nogen problemer, der virker uoverkommelige og som jeg "skal leve med".
0
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Indlægaf KinderBueno » 28. nov 2015, 10:21

Ballademager skrev:Jeg arbejder også på at sluge en til tider virkelig uklædelig stædighed. Ingen uden for hans arbejdsplads skal have en mening om, at han skal gøre noget på et bestemt tidspunkt. Han gider f.eks. aldrig komme og spise, når maden er færdig. Selvom han ved, at maden er klar om x minutter, så nægter han konsekvent at rejse sig før minimum ti minutter efter, at maden er færdig. Det er ikke fordi, at han er i gang med noget.

Det er SÅ irriterende. Det skal dog retfærdigvis siges, at han normalvis retter ind f.eks. til familiearrangementer :)

What? Det lyder godt nok barnligt. Nu er det sjældent mig, der står alene for maden herhjemme, men hvis det var, var jeg seriøst blevet muggen over at han ikke gad spise mens det var varmt, bare "fordi". :nerve:
7
hej hest, hestehest
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 28. nov 2015, 12:51

KinderBueno skrev:
Ballademager skrev:Jeg arbejder også på at sluge en til tider virkelig uklædelig stædighed. Ingen uden for hans arbejdsplads skal have en mening om, at han skal gøre noget på et bestemt tidspunkt. Han gider f.eks. aldrig komme og spise, når maden er færdig. Selvom han ved, at maden er klar om x minutter, så nægter han konsekvent at rejse sig før minimum ti minutter efter, at maden er færdig. Det er ikke fordi, at han er i gang med noget.

What? Det lyder godt nok barnligt. Nu er det sjældent mig, der står alene for maden herhjemme, men hvis det var, var jeg seriøst blevet muggen over at han ikke gad spise mens det var varmt, bare "fordi". :nerve:

Her havde jeg sat mig til at spise og ladet ham sejle i sin egen sø. Eller lavet mad til mig selv udelukkende.
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 28. nov 2015, 16:33

decibell skrev:
KinderBueno skrev:

Her havde jeg sat mig til at spise og ladet ham sejle i sin egen sø. Eller lavet mad til mig selv udelukkende.

Jeg bliver også jævnligt ret muggen og spiser jævnligt selv, fordi jeg ikke gider vente. Hans far var også fuldstændigt absurd stædig, så det er jo nok der, det kommer fra. Det er dog aldrig et problem, når vi hjælpes ad med maden.

Men altså, han lever jo også med de ting, der er fjollet hos mig. Det er en del af gamet.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Forhold og sex"