Men når jeg forsøger at sende mails, ligger den dem i udbakken. Når jeg derefter går derind og trykker afsend, sker der ingenting

Jeg kan fint modtage mail, bare ikke sende.
Kan nogen hjælpe?
Dick Longflop skrev:Har det virket?
Hvis det ikke har, ville jeg checke opsætningen igen (som oftest SMTP og checke at portindstillingerne er korrekte).
Grissebassen skrev:Dick Longflop skrev:Har det virket?
Hvis det ikke har, ville jeg checke opsætningen igen (som oftest SMTP og checke at portindstillingerne er korrekte).
Det har virket fint, men det er ikke første gang, det opfører sig på denne måde. Kan du muligvis oversætte overstående til dansk?
Myresluger skrev:Har du skiftet internet leverandør? Hos os kan vi ikke sende fra PC og I-pad - men godt fra telefoner og selvfølgelig fra webmail. Det er internet leverandøren der ikke vil lade os gøre det, da vi ikke bruger deres mailadresse.
Aragorn skrev:Myresluger skrev:Har du skiftet internet leverandør? Hos os kan vi ikke sende fra PC og I-pad - men godt fra telefoner og selvfølgelig fra webmail. Det er internet leverandøren der ikke vil lade os gøre det, da vi ikke bruger deres mailadresse.
Hvilket er grunden til at have sit eget domæne, hvor man selv drifter sine mailadresser. Uanset hvilken udbyder man skifter til, vil ens mail altid virke, uden nogen som helst ændringer i opsætningen i klienten. Bare der er en internetforbindelse vil det altid virke, og man skal aldrig tænke på det igen.
Myresluger skrev:Aragorn skrev:Myresluger skrev:Har du skiftet internet leverandør? Hos os kan vi ikke sende fra PC og I-pad - men godt fra telefoner og selvfølgelig fra webmail. Det er internet leverandøren der ikke vil lade os gøre det, da vi ikke bruger deres mailadresse.
Hvilket er grunden til at have sit eget domæne, hvor man selv drifter sine mailadresser. Uanset hvilken udbyder man skifter til, vil ens mail altid virke, uden nogen som helst ændringer i opsætningen i klienten. Bare der er en internetforbindelse vil det altid virke, og man skal aldrig tænke på det igen.
Desværre ikke. TDC/yousee har en blokereing så vi netop ikke kan sende fra mailprogrammet via vores eget domæne. Så med mindre de har stukket en plade fra kundeservice så kan man ikke sende fra eget domæne..
Myresluger skrev:Ja. Jeg kan fint hente mails men ikke sende.. ingen problem med mobilos
Myresluger skrev:Det virkede![]()
Du er en helt!!! 1000 tak!