"hej - her er jeg" - tråd

Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Re: "hej - her er jeg" - tråd

Indlægaf Little_Woman » 30. dec 2015, 19:58

Her er jeg - nogen kan måske huske mig fra den gamle debat, hvor jeg har været i en lille menneskealder.

Er 31 år, bor på Amager, elsker min kolonihave, solskin og kaffe med mælk. Lever en fredelig tilværelse med arbejde, veninder og familie - og alenetid - og trives med det. Prøver at lave et barn på egen hånd; det går pisse dårligt, men det er mest det mit liv handler om pt.
7
Nu med fugl
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 30. dec 2015, 22:14

- Fylder 33 næste gang, men er stadig typen der glæder mig til min fødselsdag
- Trænings-tosset
- Sovetryne (fungere bare bedst med 8+ timers søvn - og kan snildt sove 12 timer hvis jeg får lov)
- Elsker at hygge og være sammen med andre, men har også brug for alene-tid
- Håbløs single
- Ejer ikke stedsans
- Er meget lidt gør-det-selv-kvinde. Men ringer helt selv til min far når noget skal fixes :D
- Elsker chokolade. Og kanelstang.
- Er nok noget af det mest umusikalske det findes. Ejer ikke en tone i livet. Kan ikke hører takten i musik, og kan kun klappe i takt ved at kigge på andre og følge dem (hvis jeg så begynder at snakke imens, så går det helt galt :lol: )
- Serie-narkoman
- Har aldrig pudset vinduer! Det er livet simpelthen for kort til. Det betaler jeg mig gerne fra.
- Kaffe skal drikkes med rigeligt mælk
- Kan sagtens ligge en hel dag på stranden nede sydpå. Også gerne en hel uge i træk... - Bade, læse, bade, sove, læse, bade, kigge på mennesker, sove... Elsker det!
7
Jeg står i midten nu!
ExCoastal
Kort karma: 40
Likede indlæg: 344

Indlægaf ExCoastal » 1. jan 2016, 08:48

Jeg er:

- 54
- På debatten siden maj 2009
- Gift med kone nr. 3. Helt sikkert den sidste
- Far til en dreng på næsten 11 (kone nr. 2)
- Papfar til en pige på 13
- Inkarneret Silicon Valley techie. Arbejder pt med optiske belægninger på glas. Min baggrund er egentlig en hel anden, jeg har en fortid hos flere store softwarefirmaer i dalen
- Bosat i USA i næsten 20 år, udelukkende i SF Bay Area. En del år i San Francisco, efterfulgt af endnu en slat år ude ved kysten nord for Half Moon Bay, og nu er jeg så endt i den sydlige del af bugten i San Jose
- Total SciFi nørd
- Dybt afhængig af visse tv serier
- Elsker at rejse, har set rigtigt meget af verden og har opbygget en voldsom kærlighed for Colombia
- Altid klar til at finde en destination for en køretur på en ellers søvnig søndag
- Elsker hunde. Vi har tre, men vores store hund er helt klart min yndling. Men jeg elsker da dem allesammen :-)
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1712

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2016, 19:59

Hmm...

* 37 år
* gift snart 10 år, to børn (en skoledreng og en børnehavepige)
* lærer på 14.år
* født, opvokset og bosat på Als efter et kortere ophold vestpå
* var på jubii siden 2004. Først under et andet nick med knap 86.000 indløg; under dette nick siden 2012.
* anglofil
* elsker britiske film og serier. Mega Eastenders-fan. Ser ikke meget dansk tv, ser de engelske kanaler i stedet.
* gooner
* rejser til London 2 gange årligt (har familie der)
* gider ikke svenske krimier, men elsker Harry Potter og Jussi Adler-Olsen
* hører helst 90'ermusik, er glødende Blur-fan og elsker alternative/dubstep/drum n' bass
* tidligere SF'er, nu politisk indifferent
* kattemenneske, men har også hund. Har tidligere redet en del og savner det - men tiden og finanserne er ikke til det.
5
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 2. apr 2016, 15:56

*33 år men bliver tit bedømt yngre, nok pga. påklædningen og opførslen - kan stadig godt lide en god bytur.
*Født og opvokset i Aalborg :love: og bor i hus en 10 km derfra sammen med kæresten gennem 10 år.
*Har længe forsøgt at blive gravid, men er siden nytåret kommet mere og mere i tvivl om, om det virkelig er det, jeg ønsker.
*Kan i weekenderne godt lide at være social. Gerne med venner og gerne med alkohol. Det bliver dog længere og længere imellem, da jeg ikke orker tømmermændene :badr:
*Elsker sin svigermor, men hader sin svigerfar.
*Er arbejdsløs pædagogmedhjælper, der alligevel har formået at "hutle" mig igennem de seneste år med vikariater.
*Hører næsten altid musik.
*Havde fornylig endelig fået overtalt kæresten til at gå til dans, som jeg kun skulle plage om i 10 år. Vi "pjækkede" de sidste 3 lektioner, da det alligevel ikke var os :blush:

EDIT: Hov, jeg tror ikke på en Gud....men jeg tror rigtig meget på bacon :blush2:
3
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1538

Indlægaf Bad Samaritan » 10. maj 2016, 13:14

Jeg er 41 år, enlig uden børn og pt. bosat i udlandet. Jeg har været herinde før, som ham dersens "Gnuen", men lod min profil slette for ikke alt for længe siden af arbejdsmæssige årsager. Jeg burde nok ikke være her. Men jeg har intet for mig selv overhovedet, her hvor jeg er nu. Intet privatliv, ingen social omgangskreds whatsoever, og når jeg ikke arbejder, er det nærmest som at sidde i fængsel, lige bortset fra at pigtråden og de bevæbnede vagter skal holde verden væk fra mig, i stedet for den anden vej rundt.

Jeg har stort set ingen tilknytning til nogen eller noget derhjemme, og alt er mig så fremmed her, at jeg reelt ligeså godt kunne være på en anden planet. Men alting går bare meget stærkt lige nu, og hvis det her ophold ender med at trække ud, hvilket meget tyder på, får jeg nok brug for en lille bid af noget engang imellem, som ikke forsvinder nogen steder og bare minder mig om livet derhjemme, mens verden buldrer løs omkring mig... og det tænkte jeg at debatten kunne hjælpe med. Så hej! Her er jeg! Igen... :genert:
16
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 10. maj 2016, 13:30

Hej :vinke:

- 37 år, men føler mig stadig som midt20 :blush:
- Gift i 6 år, vi har været sammen i 10
- 4 børn, 8, 6, 4 og 10 mdr.
- Pt. på orlov, men slut maj kalder arbejdet på KU, hvor jeg sidder og nørder med tal.
- Bor på Vesterbro, var en overgang i hus med have i Valby. Det var ved at koste ægteskabet..
- Elsker at læse, men tiden er ikke til lange, historiske romaner som er favorit, så har kastet mig over krimier.
- Popmusik er godt!
- Jeg elsker et godt glas vin g af og til gerne flere glas
- Shopper for meget
- Træner så meget som tiden tillader det
- Prøver at vende tilbage til LCHF, men manglende nattesøvn er ikke min ven på den front. Det kommer nok engang...
2
Mor til 4... :pompom: :preggo1:

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"