Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3463

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Ballademager » 23. feb 2016, 06:21

Var syg med snot og feber for et par uger siden, og kan ikke rigtigt komme mig helt. Nogle dage er ok, på andre dage føles det som om, at jeg stadig har feber. Det er ofte blandet med hovedpine og mavevrøvl. Gider det ikke, gå nu væk, altså :(
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
BettyBoop
Kort karma: 7
Likede indlæg: 30

Indlægaf BettyBoop » 26. feb 2016, 08:45

Fortsat bækkensmerter efter bækkenløsning - også kun 2 mån siden jeg fik ks.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1268

Indlægaf Thestral » 26. feb 2016, 09:14

Smerter mellem skulderbladene
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lemonella
Likede indlæg: 3521

Indlægaf Lemonella » 26. feb 2016, 10:06

Jeg har sovet utrolig dårligt i nat. Har været vågen mindst 20 gange og hver gang sov min højre arm og her til morgen havde jeg virkelig ondt i hele armen og den føltes død og tung. Selv et varmt bad hjalp ikke meget. Sgu da godt jeg ikke skal ud og spille golf. :D
Hmm... måske det kunne hjælpe lidt. :lol:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 227
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 27. feb 2016, 14:13

Har haft proppet i ørene i 3 dage nu. Og hvis jeg endelig får dem væk, så er de tilbage efter 2 minutter.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3005

Indlægaf vibbsen » 27. feb 2016, 17:18

Jeg tror sgu at jeg har fået ebola....Eller dengue feber.....Eller SARS. Eller ihvertfald forstadierne til en alvorlig dødelig sygdom.....

Hvilke nogen alvorlige epidemiske sygdomme starter med forkølelse ???? *PIIIIIIIIIIIV* *HYYYYYYYL* *VRÆÆÆÆL*

/Vibbsen - Mandesyg.
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 27. feb 2016, 18:03

Jeg har hovedpine efter en slåskamp mod en vindueskarm i går og så er hele min krop bare så pisseøm efter 2 dages malerarbejde, kravleri for at sætte afdækning op og løften rundt på tunge ting. Det er sgi helt pinligt, jeg kan ikke engang sætte mig på toilettet uden at skulle støtte mig til væggen :lol:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2289

Indlægaf Studsgaard » 27. feb 2016, 18:08

Der stod et sofabord, så av av mit knæ.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9169

Indlægaf Fru Sunshine » 27. feb 2016, 22:54

Som om det ikke er nok, at mine dumme hænder ikke reagerer særlig meget på det der kradse hydrocortison-salve, efter jeg skulle trappe ned, og at jeg har en fodvorte, så er mit æseløre på venstre arm svulmet op og er helt rødt.
Det er altså på længe siden, jeg fik armplastik, at det ikke burde have noget med det at gøre, men hvad det så er, ved jeg ikke. Bare at det er vildt ømt.

rps20160227_235334_411.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 481
Likede indlæg: 1571

Indlægaf Spjaerten » 29. feb 2016, 20:29

Kan ikke finde ud af om min hovedpine og ondt i nakken, er pga. Biluheld forleden.

Føler mig også mindre "klar" "skarp" end normalt.
Sådan en lille smule ved siden af mig selv.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Lemonella
Likede indlæg: 3521

Indlægaf Lemonella » 1. mar 2016, 06:43

Spjaerten skrev:Kan ikke finde ud af om min hovedpine og ondt i nakken, er pga. Biluheld forleden.

Sådan en mulig piskesmælds-skade skal altså tjekkes. Jeg taler af bitter erfaring.
Jeg var ude for et biluheld en fredag aften og først søndag gik det op for mig, at der nok var noget galt. Lægevagten skældte mig ud og sagde, at jo før man fik den slags undersøgt, jo bedre.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 481
Likede indlæg: 1571

Indlægaf Spjaerten » 1. mar 2016, 06:48

Lemonella skrev:
Spjaerten skrev:Kan ikke finde ud af om min hovedpine og ondt i nakken, er pga. Biluheld forleden.

Sådan en mulig piskesmælds-skade skal altså tjekkes. Jeg taler af bitter erfaring.
Jeg var ude for et biluheld en fredag aften og først søndag gik det op for mig, at der nok var noget galt. Lægevagten skældte mig ud og sagde, at jo før man fik den slags undersøgt, jo bedre.

Tak :kys:

Det er heldigvis meget bedre idag!
Kan ikke finde ud af hvor meget der skyldes mine normale spændinger i nakken, at ha ligget på sofaen i søndags og det med uheldet.
Tror det er en kombi. Og idag er det som sagt slet ikke slemt.
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 1. mar 2016, 06:59

Startede med at være lidt småsløj i lørdags. Tog nogle piller og nappede en lille lur, og så tog jeg ellers afsted til mine planer, som involverede alkohol. Bad idea! Havde de ondeste tømmermænd søndag! Kastede op hele dagen og aftenen, og sov ellers ind i mellem... Havde ellers en fridag i går, men den blev brugt på at klynke over kvalme samt hovedpine og sove. Fik så endelig så meget ro på i går aftes, at jeg kunne få lidt mad ned. Vågner i nat med dårlig mave og kramper, som stadig er der i dag... Så enten er jeg blevet alt for gammel til at drikke, eller også så har jeg raget noget mavehalløj til mig. Har meldt mig syg i dag, da jeg ikke synes, at mine kolleger skal udsættes for evt. smitte - og så er jeg egentlig heller ikke så interesseret i at sidde og sprutte ude på toilettet på job i tide og utide.
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3923

Indlægaf Angelina » 1. mar 2016, 07:08

Spjaerten skrev:
Lemonella skrev:

Tak :kys:

Det er heldigvis meget bedre idag!
Kan ikke finde ud af hvor meget der skyldes mine normale spændinger i nakken, at ha ligget på sofaen i søndags og det med uheldet.
Tror det er en kombi. Og idag er det som sagt slet ikke slemt.

Sådan havde jeg det også efter mit biluheld - og jeg tror altså det var chokket, for var ikke kommet noget til - og uheldet i sig selv var ikke så voldsomt (befandt mig i stor solid bil og blev "bare" skubbet lidt af en flugtbilist) - men jeg havde fået et chok - og jeg tror det var derfor jeg var "ved siden af mig selv" - og så havde jeg ondt i hele kroppen, og det var helt sikkert fordi jeg har spændt i kroppen da vi bliver ramt.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 78
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 642

Indlægaf Tricolette » 1. mar 2016, 11:25

Jeg er super træt og uoplagt. Efter en uges sygdom (influenza) er jeg ellers helt rask igen, men trætheden! Den sidder vildt meget i kroppen endnu!!
0

Tilbage til "Helbred"