Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Soulme
Kort karma: 3
Likede indlæg: 84

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Soulme » 5. sep 2016, 19:53

Jeg kom til at træde på den flise hvor grill starteren havde stået. Så min forfod er et kæmpe brandvapel. Av av av.
Ved ikke hvad jeg gør på arb. I morgen. Kan ikke gå eller trykke på koblingen?!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 277
Likede indlæg: 4806

Indlægaf Flora » 6. sep 2016, 18:12

Jeg har hovedpine og begyndende forkølelse. GÅ SÅ VÆK! :evil:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 560
Likede indlæg: 1768

Indlægaf Spjaerten » 7. sep 2016, 18:51

Man skulle tro jeg stod bag lorte-tråden.
Er så oppustet og har ondt overalt i mellemgulvet, maven og ryggen pga forstoppelse :whine:
0
Tryk på * :slem:
OberstNasig
Kort karma: 45
Likede indlæg: 415

Indlægaf OberstNasig » 16. sep 2016, 22:04

Selvom jeg slap af med en forkølelse for 3 uger siden, kan jeg stadig ikke smage de finere nuancer i maden. Det irriterer mig grænseløst, for jeg lever for at spise kort fortalt. Det gør især ondt, når jeg får noget rigtig kræs eller rødvin.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1688

Indlægaf Pityt » 17. sep 2016, 13:01

Min lænd er latterlig :( Kan kun sidde på en bestemt måde (eller stå op) hvis det ikke skal gøre ondt. Og jeg burde nok tage et par piller, men jeg har i forvejen "syremave", så føler ikke for at hælde iprener i den :s
0
What's done in the dark will be brought to the light
In_your_eyes
Kort karma: 74
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 630

Indlægaf In_your_eyes » 17. sep 2016, 15:24

Jeg har overtrænet min skulder, så må ikke træne den i tre uger :whine:
0
:pompom:
Brugeravatar
Muuh
Kort karma: 96
Likede indlæg: 1410

Indlægaf Muuh » 17. sep 2016, 16:45

Jeg har trådt forkert eller sådan noget, i hvert fald har jeg vildt ondt oven på min venstre fod, hver gang jeg træder ned på foden giver det sådan et jag mellem storetåen og den ved siden af, hvilket er pisse irriterende og gør at jeg går mere underligt end jeg plejer at gøre :genert:
0
Ved ikke at give op nåede selv sneglen Noahs ark
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7398

Indlægaf Daine » 17. sep 2016, 18:43

Jeg knaldede øret ind i kanten på mit ene overskab i køkkenet i dag (jeg havde glemt det stod åbnet), så nu har jeg et rødt og hævet øre. Jeg har også stadig en knude og et blåt mærke på det ene skinneben efter at jeg for nogle uger siden hamrede det ind i hjørnet på min ovnlåge.
Den var lukket helt op efter jeg havde brugt ovnen, men det havde jeg glemt da jeg et par timer senere skulle hente noget i mit nu mørke køkken. Kæft det gjorde nullernaller! Jeg fik et fint blåt skinneben og en ordentlig bule ud af det, jeg har ikke før prøvet at have en bule på benet :)

(Der er en grund til jeg ikke laver så meget mad. Jeg tør ikke :genert: )
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 277
Likede indlæg: 4806

Indlægaf Flora » 17. sep 2016, 20:57

Daine skrev:Jeg knaldede øret ind i kanten på mit ene overskab i køkkenet i dag (jeg havde glemt det stod åbnet), så nu har jeg et rødt og hævet øre. Jeg har også stadig en knude og et blåt mærke på det ene skinneben efter at jeg for nogle uger siden hamrede det ind i hjørnet på min ovnlåge.
Den var lukket helt op efter jeg havde brugt ovnen, men det havde jeg glemt da jeg et par timer senere skulle hente noget i mit nu mørke køkken. Kæft det gjorde nullernaller! Jeg fik et fint blåt skinneben og en ordentlig bule ud af det, jeg har ikke før prøvet at have en bule på benet :)

Du kan eventuel have sådan en dragt her hængende ved indgangen til køkkenet og tage den på som sikkerhedsforanstaltning før du går derud :devil2:

Billede
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 385
Likede indlæg: 3951

Indlægaf Ballademager » 17. sep 2016, 21:00

Har endnu en gang fået en overbelastningsskade, denne gang over venstre kno i foden. Troede ikke, at det var så slemt, så kunne da godt træne lidt i morges og så gå rundt i Kbh i flere timer bagefter. Fod er pt ikke vildt imponeret over det stunt, så lige nu ligger jeg med støttebind og foden opad, og udsigt til ingen træning i morgen. Av av av... :tie:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 756
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 7398

Indlægaf Daine » 17. sep 2016, 21:25

Flora skrev:
Daine skrev:Jeg knaldede øret ind i kanten på mit ene overskab i køkkenet i dag (jeg havde glemt det stod åbnet), så nu har jeg et rødt og hævet øre. Jeg har også stadig en knude og et blåt mærke på det ene skinneben efter at jeg for nogle uger siden hamrede det ind i hjørnet på min ovnlåge.

Du kan eventuel have sådan en dragt her hængende ved indgangen til køkkenet og tage den på som sikkerhedsforanstaltning før du går derud :devil2:

Billede

:lol: :lol: Klar forbedring i forhold til nu!
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
mulledit
Kort karma: 22
Likede indlæg: 338

Indlægaf mulledit » 19. sep 2016, 06:40

Har klippet hæk og været på seriøst meget havearbejde i går... AAAAVV - og det bliver kun værre med tiden...
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 560
Likede indlæg: 1768

Indlægaf Spjaerten » 20. sep 2016, 12:26

Har ondt i halsen. Efterhånden snart stået på en uge.
Har opdaget jeg ligesom har en husflap der sidder på den ene mandel, formoder det er den der generer og får det til at føles, som om man har en krumme der sidder fast i halsen.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 264
Likede indlæg: 1311

Indlægaf Thestral » 21. sep 2016, 05:07

Snot, træt og tung i kroppen. Jeg gider ikke idag
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 378
Likede indlæg: 2863

Indlægaf Urtekussen » 24. sep 2016, 07:37

Hånd-fod-mund/vandvorter/fnat.

Jeg får nogle gange nogle små udslæt/vortelignende tingester på fingrene, som går væk efter en uges tid. De klør ikke og er bare "ømme" når man rører.

Nu har jeg fået vildt mange og oven i hinanden, og jeg er hunderæd for at det er fnat, fordi min søster satte tanken i mig. Men det klør stadig ikke.

Den yngste herhjemme har hånd-fod-mund i vuggestuen, og havde selv nogle knopper for en uges tid siden. Så måske er det dét.

Jeg orker ikke at gå til lægen igen.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:

Tilbage til "Helbred"