Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 319
Likede indlæg: 1575

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Thestral » 18. nov 2016, 08:23

Ondt i hele kroppens muskler og led af at slæbe på min gamle sofa der skulle væk da jeg fik en ny
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Smiling_Goat » 18. nov 2016, 14:53

Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er ved at blive vanvittig af konstant hovedpine. Det kører på tredjedagen nu, og der er absolut ingen bedring - nærmere tværtimod. Det er ved næseroden, bag øjenene, over panden, ned i kindben og kæbe (og nu også det ene øre,) så hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, det var bihulebetændelse. Jeg har haft anstrøget af en forkølelse i noge uger, men det har virkelig nærmest været ingenting, så jeg tror ikke på en bihulebetændelse, men fuuuuuck det her er irriterende.

Og trætheden! Jeg går i seng om lidt.

Har du prøvet Treo? Det plejer at hjælpe mig, når jeg har det der hovedpine, der bare ikke vil gå væk. Brusetabletter er ikke lækkert, men det virker næsten med det samme.

Det viser sig at være bihulebetændelse alligevel (jeg har lige været ved lægen,) så jeg har fået noget at behandle det med.

Så håber jeg bare det snart går væk (hovedpine på fjerdedagen, jeg er ved at blive skør.) Det kunne selvfølgelig være, jeg skulle prøve noget Treo til behandlingen virker.. Det skader vel ikke.

Tak
0
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Smiling_Goat » 18. nov 2016, 15:20

Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er ved at blive vanvittig af konstant hovedpine. Det kører på tredjedagen nu, og der er absolut ingen bedring - nærmere tværtimod. Det er ved næseroden, bag øjenene, over panden, ned i kindben og kæbe (og nu også det ene øre,) så hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, det var bihulebetændelse. Jeg har haft anstrøget af en forkølelse i noge uger, men det har virkelig nærmest været ingenting, så jeg tror ikke på en bihulebetændelse, men fuuuuuck det her er irriterende.

Og trætheden! Jeg går i seng om lidt.

Har du prøvet Treo? Det plejer at hjælpe mig, når jeg har det der hovedpine, der bare ikke vil gå væk. Brusetabletter er ikke lækkert, men det virker næsten med det samme.

Det viser sig at være bihulebetændelse alligevel (jeg har lige været ved lægen,) så jeg har fået noget at behandle det med.

Så håber jeg bare det snart går væk (hovedpine på fjerdedagen, jeg er ved at blive skør.) Det kunne selvfølgelig være, jeg skulle prøve noget Treo til behandlingen virker.. Det skader vel ikke.

Tak

Din stakkel :ae: Hovedpine er til at blive vanvittig af. Sagde lægen noget om, hvad du kan tage mod hovedpinen, indtil medicinen virker?

Rigtig god bedring.

Det talte vi faktisk ikke om :genert:

Sekretæren var så søde at kaste mig ind imellem to patienter, så jeg skulle bare hurtigt ud af døren, og så tænkte jeg ikke lige så langt. Pokkers.

Men mon ikke Treo virker? Jeg prøver det i hvert fald lige af, og tak.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 313
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3897

Indlægaf Studsgaard » 18. nov 2016, 18:25

En lille brændvabel fra ovnristen. Den ser ikke ud af retmeget men gør vildt ondt også selvom jeg har haftkulde på næsten hele tiden siden det skete
0
Brugeravatar
CarolineBine
Kort karma: 5
Likede indlæg: 48

Indlægaf CarolineBine » 19. nov 2016, 10:10

Jeg har været forkølet i 14 dage nu. Først med total stoppet næse, og nu er jeg så også begyndt at hoste helt vildt....
0
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 94
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 1690

Indlægaf Luffegås » 19. nov 2016, 18:03

Havde SÅ ondt i læggen i går at jeg nær havde ringet til lægevagten. SÅ stram, og øm, og mit lår føles så ømt i skindet som om jeg har revet mit tøj for hurtigt af. Men skal til neurolog mandag, så må hellere gemme alle symptomerne.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 379
Likede indlæg: 3467
Kontakt:

Indlægaf Annione » 20. nov 2016, 15:58

Tømmermænd fra helvede. Det var sjovt i går, men overvejer i skrivende stund om det var dét værd :tie:
0
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 65
Likede indlæg: 379

Indlægaf Tata » 20. nov 2016, 16:44

Min stakkels ryg er fuldstændigt smadret efter frisørens massagestol i går, føles halvt behageligt/halvt som et knæ i ryggen, navnlig hvis man har en bony ryg tror jeg, men alligevel sådan paralyserende. Det sker hver eneste gang, og jeg siger til mig selv hver gang efterfølgende "husk nu at sig næste gang, at h*n skal slukke/skrue ned for den", men så sidder jeg der *bzzzzz* :preggo1: :ninja: :stoned:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 375
Likede indlæg: 5810

Indlægaf Lemonella » 4. dec 2016, 06:17

For en ca. 3 års tid siden mente min læge, at jeg måske havde et begyndende blærefremfald.
Et besøg hos en sød og meget grundig gynækolog, viste ingenting. Min bækkenbund var fin og stærk (hurra for daglige knibeøvelser) og intet var på vej ned nogen steder i mit underliv. Hun anbefalede dog, at jeg tog Vagifem 2 gange ugentligt for, at forhindre blærebetændelser. Dem har jeg så ikke set skyggen af siden.

Nu kan jeg så mærke, at noget er helt galt. Jeg skal tisse konstant og jeg har en ubehagelig sviende og brændende fornemmelse omkring skedeindgang og urinrør og nej jeg har ikke blærebetændelse. Har selv sticks og kan tage urintests.
Jeg kan dog ikke mærke noget. Ingen bule eller noget, men jeg fik ikke meget søvn i nat. Lå bare under dynen og så fjernsyn og rendte på toilettet hver halve time.
Nu sidder jeg så i min stol i stuen og ser tv og har ondt af mig selv.

Orker ikke sygdom nu! Orker ikke tanken om en eventuelt operation. Det er jul for pokker og jeg skal jo hygge med familien og spise julemad i flere afdelinger hos forskellige familiemedlemmer, men fortsætter det her, er jeg lidt bange for, at jeg ikke rigtig kommer nogen steder.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1722

Indlægaf Mangoness » 5. dec 2016, 19:06

Jeg skal snart have opereret en visdomstand ud :whine:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Elefanne
Kort karma: 8
Likede indlæg: 109

Indlægaf Elefanne » 8. dec 2016, 23:34

Øv, jeg har fået akut mellemørebetændelse :sur:
Det startede med nedsat hørelse og trykken ved 17-tiden, til at jeg tudede af smerte ved 22-tiden. 22.30 sprang trommehinden så endelig! :whine:
0
Every experience, no matter how bad it seems, holds within it a blessing of some kind. The goal is to find it.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 686
Likede indlæg: 3972

Indlægaf Bøtte » 8. dec 2016, 23:42

Elefanne skrev:Øv, jeg har fået akut mellemørebetændelse :sur:
Det startede med nedsat hørelse og trykken ved 17-tiden, til at jeg tudede af smerte ved 22-tiden. 22.30 sprang trommehinden så endelig! :whine:

Æv og av. :ae:

Jeg har haft ondt i øret hele dagen. Det er lige før jeg håber min trommehinde snart springer.

Jeg har også fået blærebetændelse. :(

Jeg trænger sådan til at sove. Sov 2 x 3 timer sidste nat og fik ingen lur fordi den store blev ringet hjem fra børnehave.
Og nu kan jeg ikke sove, fordi jeg konstant skal tisse og babyen melder sig garanteret til mad i løbet af et par timer :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 253
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4210

Indlægaf Mi55y » 9. dec 2016, 07:37

Min iskias-nerve gør bøvl. Sad i træk en hel togtur fra Århus til Kbh for et par uger siden, og det gjorde udslaget - et par dage efter kunne jeg knap gå, men fik det slået ned på et par dage med smertestillende. Men kan mærke, at det trækker i lænden stadig, så går bare og venter på næste tur. Øv, har ellers ikke døjet med det i henved 10 år.
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Fræksak
Kort karma: 90
Likede indlæg: 744

Indlægaf Fræksak » 9. dec 2016, 13:13

Jeg har fået hyletone og kirkeklokker i ørerne! Håber viiiiirkelig, at det fortager sig, selv om det måske er naivt at tro på her på 6.-7.-dagen.
0
cola
Kort karma: 40
Likede indlæg: 587

Indlægaf cola » 12. dec 2016, 08:59

Skadet hård, eller tommelfinger eller noget i hånden, der i hvert fald gør ondt... ikke helt sikker på hvor det sidder, men det gør ondt, når jeg skal løfte ting op eller holde ting.
0

Tilbage til "Helbred"