Indspist...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Re: Indspist...

Indlægaf Fuck.exe » 14. aug 2015, 05:50

TurtleSpeed skrev:Vi er saa meget de rigtige der er kommet med :cool:

For mig vil du altid være rigtig, Turtle :lun:
1
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8345
Kontakt:

Indlægaf Ado » 14. aug 2015, 06:46

Jeg ville være ret ked af, hvis der kun var folk herinde, som jeg er pjattet med. Det fedeste er da tit at diskutere med ens modsætninger. Men når det er sagt, skal jeg da indrømme, at der ved gud er nogle personer, som jeg ikke håber kommer med her.
Men generelt er jeg fint tilfreds med tilmeldingen her.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 14. aug 2015, 06:56

Nu er jeg bare nysgerrig... Og træt. Og ny herinde.

Men jeg forstår ikke behovet for at nævne, at der er nogen herinde man ikke kan lide. Hvorfor?

Jeg synes ikke at her er rart at være, når nogle giver udtryk for at her er nogen de ikke gider. Ligesom jeg i virkeligheden aldrig kunne drømme om at råbe "DER ER NOGEN I DET HER LOKALE JEG IKKE KAN FORDRAGE!", så forstår jeg ikke behovet for at skrive det herinde. Det giver ærlig talt en lidt trist stemning, især når vi endnu ikke er så mange :(

Jeg ved ikke om der er nogen herinde jeg ikke kan lide. Selv hvis der er, så er det ligegyldig information for jer.
1
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 14. aug 2015, 07:10

Jeg betragter mig bestemt ikke som en af de populære eller en del af inderkredsen - nok nærmere lidt anonym i manges øjne, men jeg føler mig bestemt velkommen :)
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 14. aug 2015, 07:12

Og formålet med "en anden" debat er vel, at man på en eller anden måde starter på en frisk.
Vil give exe ret i, at det andet bliver lidt for indspist.
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 14. aug 2015, 07:12

Yvooonne skrev:
Det er en god pointe. Min grund til at skrive det er for at forklare at en god debat for mig indeholder det hele - folk jeg er enige med, folk jeg er uenige med og folk jeg genkender og fremmede. Så for mig handler det om at skrive enige og uenige med i stedet for lide og ikke lide.

Og så har ikke lide handlet om at der herinde er flere jeg har på min ignorereliste på dindebat. Men jeg følger Angies eksempel og starter på en frisk. En har jeg faktisk sagt undskyld til og vi er blevet enige om at starte på frisk. De andre vil jeg bare prøve at reboote mit syn på.

Jeg tænker at det at skrive "her er nogle jeg ikke kan lide" kan opleves som sådan en omgang "er det mon mig", og det har ikke være min hensigt i hvert fald. Så jeg vil gerne være mere obs på hvordan jeg forklare den del.

Tak for dit svar :)
0
Brugeravatar
Fuck.exe

Indlægaf Fuck.exe » 14. aug 2015, 07:22

Efter at have læst lidt rundt herinde, så virker det -no offence- mere og mere som om det er "dem mod os". Jeg kom herover fordi jeg troede her ville være super hyggeligt og sjovt, men her virker desværre lidt for.. Ja... Indspist. Hvilket gør mig rigtig ærgerlig.

Det jeg godt kan lide ved Jubii-debatten er at der er plads til alle. Også dem der er irriterende. Det føler jeg ikke at der er herinde. Måske er jeg den eneste der har det sådan, men det er sådan jeg har det.

Så indtil Debathøvdingen får snøvlet sig sammen til at fixe alle de nederen ting på Jubiidebatten, så er jeg "debatløs". Men mon ikke det går. Virkeligheden derude er også helt ok :D

Jeg håber at I får det rigtig sjovt og skønt herinde, og at vi måske ses igen på Jubii-debatten igen en dag. God vind fremover, og pas godt på jeres flotte debat (gensynet med grønne kort og den RIGTIGE lol-smiley var fantastisk :love: )

Vi ses :wave: :kys:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10167

Indlægaf DetSorteCirkus » 14. aug 2015, 11:39

Fuck.exe skrev:Efter at have læst lidt rundt herinde, så virker det -no offence- mere og mere som om det er "dem mod os". Jeg kom herover fordi jeg troede her ville være super hyggeligt og sjovt, men her virker desværre lidt for.. Ja... Indspist. Hvilket gør mig rigtig ærgerlig.

Det jeg godt kan lide ved Jubii-debatten er at der er plads til alle. Også dem der er irriterende. Det føler jeg ikke at der er herinde. Måske er jeg den eneste der har det sådan, men det er sådan jeg har det.

Så indtil Debathøvdingen får snøvlet sig sammen til at fixe alle de nederen ting på Jubiidebatten, så er jeg "debatløs". Men mon ikke det går. Virkeligheden derude er også helt ok :D

Jeg håber at I får det rigtig sjovt og skønt herinde, og at vi måske ses igen på Jubii-debatten igen en dag. God vind fremover, og pas godt på jeres flotte debat (gensynet med grønne kort og den RIGTIGE lol-smiley var fantastisk :love: )

Vi ses :wave: :kys:

Vi er i hvert fald to, og derfor har jeg besluttet mig for at blive på Dindebat og vil egentlig bare sige alt det, du allerede så fint har skrevet.

Hav det godt herinde :wave:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2711

Indlægaf Urtekussen » 14. aug 2015, 13:41

Hvad er det for noget fis med, at man skal acceptere sin advarsel, for at komme videre?

Jeg har aldrig nogensinde fået en advarsel, og så er der en eller anden emsige trunte som anmelder, fordi jeg skrev om "en anden debat" som et forslag til dem i en terminstråd, som lige har brokket sig over opdateringen.

Nå, det vil jeg ikke acceptere, så det var nok slut på debatten for mig.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 13:44

Urtekussen skrev:Hvad er det for noget fis med, at man skal acceptere sin advarsel, for at komme videre?

Jeg har aldrig nogensinde fået en advarsel, og så er der en eller anden emsige trunte som anmelder, fordi jeg skrev om "en anden debat" som et forslag til dem i en terminstråd, som lige har brokket sig over opdateringen.

:lol: Det var sådan, jeg mistede profilen "Avatar"... Jeg skulle acceptere verdens mest urimelige advarsel. Din er ingenting. Siger det bare :afro:
0
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 14. aug 2015, 13:49

Hvad fik du advarsel for?
0
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 14. aug 2015, 13:53

Skralde skrev:Jeg betragter mig bestemt ikke som en af de populære eller en del af inderkredsen - nok nærmere lidt anonym i manges øjne, men jeg føler mig bestemt velkommen :)

Hep.

Jeg er heller hverken populær eller inderkredsmateriale men synes den her debat er mere åben og velkommen end jubii og der har jeg trods alt været i 8 år
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Indlægaf icelady » 14. aug 2015, 14:01

Urtekussen skrev:Hvad er det for noget fis med, at man skal acceptere sin advarsel, for at komme videre?

Har du fået en advarsel for at skrive om den her debat??

Så er der da vist mange, der skal have advarsler.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Urtekussen

Indlægaf Urtekussen » 14. aug 2015, 14:05

Ja.
Jeg læser med i diverse terminstråde, og så at der var nogle der overvejede en Facebook-side i stedet for debatten, men at de helst stadig ville være anonyme.
Så foreslog "udbryderdebat" (ikke engang navngivet).

Der var nogen der mente at det var en hvervekampagne.

Jeg ville ellers have været lidt begge steder, men nu bliver det bare her.
0
200 kg i bænkpres?
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Dikus » 14. aug 2015, 14:16

Jabi skrev:Hep.

Jeg er heller hverken populær eller inderkredsmateriale men synes den her debat er mere åben og velkommen end jubii og der har jeg trods alt været i 8 år

Årghhhh hvad. Jeg kan da godt genkende dig :kys: Aner ikke, hvad der skal til at være med i den der inderkreds :lol: Men... Jeg er sikker på, at de - hvem de end er - ret gerne vil have os andre dødelige med over og debattere :D Ellers kommer de da til at kede sig :afro:

Urtekussen skrev:Hvad fik du advarsel for?

En debattør, der igen, igen i silkepapir fik forklaret mig, at det var umuligt for mig (pakket ind i "folk") at være god mor og god chef. Hvortil jeg lavede et svar, hvor der var hul i silkepapiret... Men der var dog silkepapir :rulle: Det var bare lige tydeligt nok, at der var udtalelser, jeg fandt så meget i hegnet, så jeg ikke kunne arbejde med det...
0

Tilbage til "Generelt"