Indspist...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Re: Indspist...

Indlægaf Thestral » 14. aug 2015, 14:21

Dikus skrev:
Jabi skrev:Hep.

Jeg er heller hverken populær eller inderkredsmateriale men synes den her debat er mere åben og velkommen end jubii og der har jeg trods alt været i 8 år

Årghhhh hvad. Jeg kan da godt genkende dig :kys: Aner ikke, hvad der skal til at være med i den der inderkreds :lol: Men... Jeg er sikker på, at de - hvem de end er - ret gerne vil have os andre dødelige med over og debattere :D Ellers kommer de da til at kede sig :afro:

Jeg kan også godt genkende dig :banan:

Der gik etellerandet galt i quote processen :gruble:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Indlægaf D.itsen » 14. aug 2015, 17:03

Jeg synes denne debat minder om den dindebat jeg tilmeldte mig for mange år siden. En masse folk der bestemt kendte hinanden, men gladeligt tog imod alle der kom væltende ind og var klar på at snakke med.
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Lækre Arne
Kort karma: 114
Likede indlæg: 703

Indlægaf Lækre Arne » 14. aug 2015, 17:06

Helt enig D.itsen.
Og sådan hpber jeg virkelig at det bliver ved med at være - et sted med rummelighed og imødekommenhed. Og al den huuuumor, så fedt! :lun: :love:
Den var forsvundet lidt på jubii synes jeg.
0
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 15. aug 2015, 20:06

Jeg håber ikke der bliver indspist herinde - synes bestemt ikke det er sådan endnu. Synes det er naturligt at folk taler om det de synes er nederen ved det sted de lige har forladt, der er jo en grund til at de gik. Men er enig at der i længden helst ikke skal være for meget dem/os. Det vil være synd. Jeg er også selv stadig på dindebat og sletter formentlig ikke min profil derinde er bare ikke så aktiv og har ikke været det længe.

Desuden, så vil jeg og Patrick gerne have en formel invitation til inderkredsen! Det føler vi ligesom at vi har fortjent :cool:
4
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2714

Indlægaf Urtekussen » 15. aug 2015, 20:10

Inder-kreds:
Billede
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 343

Indlægaf Daflo » 15. aug 2015, 20:18

Ultraviolet skrev:Jeg håber ikke der bliver indspist herinde - synes bestemt ikke det er sådan endnu. Synes det er naturligt at folk taler om det de synes er nederen ved det sted de lige har forladt, der er jo en grund til at de gik. Men er enig at der i længden helst ikke skal være for meget dem/os. Det vil være synd. Jeg er også selv stadig på dindebat og sletter formentlig ikke min profil derinde er bare ikke så aktiv og har ikke været det længe.

Desuden, så vil jeg og Patrick gerne have en formel invitation til inderkredsen! Det føler vi ligesom at vi har fortjent :cool:

Dig og Patrick ER inderkredsen. Nu skal i bare beslutte om i vil have andre med!
1
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 15. aug 2015, 20:20

Daflo skrev:
Ultraviolet skrev:Jeg håber ikke der bliver indspist herinde - synes bestemt ikke det er sådan endnu. Synes det er naturligt at folk taler om det de synes er nederen ved det sted de lige har forladt, der er jo en grund til at de gik. Men er enig at der i længden helst ikke skal være for meget dem/os. Det vil være synd. Jeg er også selv stadig på dindebat og sletter formentlig ikke min profil derinde er bare ikke så aktiv og har ikke været det længe.

Dig og Patrick ER inderkredsen. Nu skal i bare beslutte om i vil have andre med!

:skeptisk: .... er du sikker på det? Jeg er en smule skeptisk! Jeg tror aldrig jeg har været en del af nogen former for inderkreds :s
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 15. aug 2015, 20:24

Ultraviolet skrev:
Daflo skrev:

:skeptisk: .... er du sikker på det? Jeg er en smule skeptisk! Jeg tror aldrig jeg har været en del af nogen former for inderkreds :s

Det er du så nu. Husk på, at dig og manden har uindskrænket magt over liv og død nu :scary:
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Ultraviolet

Indlægaf Ultraviolet » 15. aug 2015, 20:27

Delfin skrev:

Det er du så nu. Husk på, at dig og manden har uindskrænket magt over liv og død nu :scary:

.... :devil:
Hæhæhæ! Det lyder egentlig meget godt!

Hvis ikke det var fordi han lige nåede at sige at han ikke gad at være i inderkreds med mig :sur:
3
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 15. aug 2015, 21:36

Ultraviolet skrev:
Delfin skrev:

.... :devil:
Hæhæhæ! Det lyder egentlig meget godt!

Hvis ikke det var fordi han lige nåede at sige at han ikke gad at være i inderkreds med mig :sur:

Nu har han jo været dum nok til at tilføje denne, så han skal lige passe lidt på :whip:
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9231

Indlægaf Fru Sunshine » 16. aug 2015, 08:11

:lol: Jeg gætter kraftigt på, at jeg ikke er en af de "rigtige".

Egentlig er der kun en enkelt, jeg helst ser holde sig langt væk. Ellers er jeg lidt ligeglad.

Dem, jeg ikke gider af den ene eller den anden grund, kan jeg godt sætte på MI.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"