Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5864

Re: Thaimassage - skelne skidt fra kanel?

Indlægaf Dikus » 26. okt 2015, 23:19

DD_81 skrev:
Dikus skrev:Der må da være nogle friske debatmænd, der er villige forsøgskaniner?

De kan jo altid forespørge og så synes, det er for dyrt :gruble:

kvinder kan vel også få en happy ending :slem:
Og måske du går derfra med en bedre oplevelse end da du fik rygmassage :gisp: :pompom: :devil:

:lol: Jeg har ikke engang svært ved at sige JA... for øhhh... lå brak i to dage bagefter med hold i ryggen :lol:
0
Brugeravatar
Sunbeam
Kort karma: 7
Likede indlæg: 43

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 23:45

Haha, jeg har tit undret mig over det samme! Virkelig et godt spørgsmål :-D. Jeg tænker, at man kan se det på, hvor professionel hjemmesiden ser ud - og om man kan bestille tid online. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en ide om, at det gør virksomheden mere reel, hvis man kan bestille tid online. Måske fordi sådan en bookingsystem koster penge, og hvis stedet har investeret i det, må de jo mene det alvorligt. Haha, ej, det er måske faktisk lidt et fjollet argument :D
0
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2079

Indlægaf eks-Maupassant » 13. jan 2016, 00:00

Jeg var inde og få thaimassage et sted hvor det så totalt bordelagtigt ud, men jeg sagde bare at jeg havde ondt i ryggen og skulle have massage, mere indviklet er det vel ikke. Det er vel næppe sådan at de kaster sig frådende over en :)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10152

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 00:07

Kunne det ikke tænkes, at dem, der bare leverer helt almindelig massage, netop kalder deres biks noget andet end noget med thaimassage? Netop for at undgå misforståelser.
Dem, der fx. har hot stone massage på deres repertoire eller en eller anden særlig kinesisk teknik, lader det heller ikke nødvendigvis indgå i firmanavnet. Ofte hedder sådan nogle steder et eller andet med spa eller wellness i dag, synes jeg.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Dikus » 13. jan 2016, 01:41

DetSorteCirkus skrev:Kunne det ikke tænkes, at dem, der bare leverer helt almindelig massage, netop kalder deres biks noget andet end noget med thaimassage? Netop for at undgå misforståelser.
Dem, der fx. har hot stone massage på deres repertoire eller en eller anden særlig kinesisk teknik, lader det heller ikke nødvendigvis indgå i firmanavnet. Ofte hedder sådan nogle steder et eller andet med spa eller wellness i dag, synes jeg.

Det tror jeg faktisk ikke, man kan regne med. Jeg føler mig i hvert fald helt overbevist, der ikke foregår den slags ved massagebiksen, jeg bruger.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10152

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 09:21

Dikus skrev:Det tror jeg faktisk ikke, man kan regne med. Jeg føler mig i hvert fald helt overbevist, der ikke foregår den slags ved massagebiksen, jeg bruger.

Jeg mener heller ikke, at det skal bruges som hovedregel, men bare, at hvis det fx. synes umuligt at google et thaimassage-sted i København frem, som ikke har noget med prostitution at gøre, så kunne årsagen være, at nogle massører vælger at kalde deres forretning noget andet og måske kun præsentere thaimassage som en massageform blandt andre på listen over det, de tilbyder.
1
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Helbred"