Paloma ost

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Paloma ost

Indlægaf ShuruQ » 27. okt 2015, 10:27

Står med en opskrift på en cheesecake der skal fremtrylles til weekende. I opskriften står der jeg skal bruge paloma ost. Ved en google søgning både på dansk og engelsk dukket intet op.

Eftersom det er en cheesecake går jeg stærkt udfra der er tale om en slags smøreost a la philadelphia ost. Men tlnkte at der måske var nogen herinde der kunne hjælpe min vid på dette område på vej :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9682

Re: Paloma ost

Indlægaf kidkomb » 27. okt 2015, 12:03

Jeg har lige prøvet på tysk og fransk også. Hvor har du opskriften fra? Måske kan det hjælpe google-søgningen på vej.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. okt 2015, 12:10

kidkomb skrev:Jeg har lige prøvet på tysk og fransk også. Hvor har du opskriften fra? Måske kan det hjælpe google-søgningen på vej.

Pas. Min hukommelse, tjekker senere. Det var blot fra en mappe i køkkenet, den må være fra et ugeblad engang. Mon ikke det står i bunden af siden hvilket blad :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. okt 2015, 12:21

Italiensk, tyrkisk og arabisk kom jeg lige langt med.

Det irriterer mig altså, for selv om det er 99% sikkert det er en almindelig flødeost natural-ish, så vil jeg helst vide hvad det er :genert:.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 27. okt 2015, 12:21

ShuruQ skrev:Italiensk, tyrkisk og arabisk kom jeg lige langt med.

Det irriterer mig altså, for selv om det er 99% sikkert det er en almindelig flødeost natural-ish, så vil jeg helst vide hvad det er :genert:.

Pssssh, hvor det også irriterer mig nu :lol:
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 27. okt 2015, 12:22

Mon det er producenten? Og så er bladet måske lidt gammelt og de hedder ikke det mere/producerer ikke mere. Måske har opskriften været bragt i forbindelse med en reklame for denne ost tænker jeg.
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 27. okt 2015, 12:24

kidkomb skrev:Mon det er producenten? Og så er bladet måske lidt gammelt og de hedder ikke det mere/producerer ikke mere. Måske har opskriften været bragt i forbindelse med en reklame for denne ost tænker jeg.

Den tanke har også strejfet mig. Men selv hvis det er producenten og den ikke eksisterer mere undrer det mig lidt at der intet er af finde på google.

Ond som jeg er jeg lidt glad for det ikke kun er mig den slags kan irritere :-D.
1

Tilbage til "Mad og drikke"