Bruden skal være fit !

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Re: Bruden skal være fit !

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 15:00

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:
Hahaha jeg taber mig sgu heller ikke af bryllupsstress :D :lol: Jeg mangler bordpynt og blomster og kagen, så er vi ellers set med alt hvad bryllup angår !! :lol: :lol2:

Jeg spiser desuden bare, når jeg er stresset..

Men tak :) :gogo: Jeg håber på, at kjolen skal syes ind til den tid ;)

Er bange for, jeg ville være i din kategori også, hvis det var mig :D

Men må sige, jeg er dybt imponeret over hvor fremskreden planlægningen er allerede nu!

Er du god i dag?

Haha jeg er også glad for at have styr på det.. vi har lige sendt save the date kort ud :) Der er bare styr på det hele ;)

Jeg er rigtig godt.. Jeg har spist 800g grøntsagssuppe og to minimumbars(da vi ikke havde noget i huset rigtigt, så jeg spiste en bar kl 12 med suppe til frokost og har så lige spist en bar her kl 16 igen). Og den står på krondyrfars med 4%madlavningsfløde og spidskålssalat til aften. i alt 1500kcal :) Det er jeg ret godt tilfreds med, selvom jeg skal spise mere.. jeg gider bare ikke forcere det, så vil jeg hellere spise 2200kcal de dage, hvor jeg er rigtig sulten :gogo:

Har du været god i dag? :) Hvornår skal du faste igen?
1
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 229
Likede indlæg: 1055

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 15:14

FitBrideToBE skrev:

Haha jeg er også glad for at have styr på det.. vi har lige sendt save the date kort ud :) Der er bare styr på det hele ;)

Jeg er rigtig godt.. Jeg har spist 800g grøntsagssuppe og to minimumbars(da vi ikke havde noget i huset rigtigt, så jeg spiste en bar kl 12 med suppe til frokost og har så lige spist en bar her kl 16 igen). Og den står på krondyrfars med 4%madlavningsfløde og spidskålssalat til aften. i alt 1500kcal :) Det er jeg ret godt tilfreds med, selvom jeg skal spise mere.. jeg gider bare ikke forcere det, så vil jeg hellere spise 2200kcal de dage, hvor jeg er rigtig sulten :gogo:

Hvor godt at høre :rock:

Jeg har fastet mandag og onsdag i denne uge, så der skal først fastes igen på mandag :)

Om jeg er god i dag er vist relativt. Har spist et rundstykke med ost til fredagsmorgenmad, man har så faktisk ikke haft så meget appetit siden, så har fået 3 mandariner resten af dagen. Men skal ud at spise med kæresten i aften, og det er ok, for det er et sted med et ret godt udvalg af gode, sunde ting - håber bare appetitten kommer inden!

Til gengæld har jeg ikke rørt en finger motionsmæssigt i denne uge :genert: Har haft travlt med job, og energien har manglet.. Men der er spinning i morgen tidlig.
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 15:35

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:

Hvor godt at høre :rock:

Jeg har fastet mandag og onsdag i denne uge, så der skal først fastes igen på mandag :)

Om jeg er god i dag er vist relativt. Har spist et rundstykke med ost til fredagsmorgenmad, man har så faktisk ikke haft så meget appetit siden, så har fået 3 mandariner resten af dagen. Men skal ud at spise med kæresten i aften, og det er ok, for det er et sted med et ret godt udvalg af gode, sunde ting - håber bare appetitten kommer inden!

Til gengæld har jeg ikke rørt en finger motionsmæssigt i denne uge :genert: Har haft travlt med job, og energien har manglet.. Men der er spinning i morgen tidlig.

Nu er det også kosten der er det vigtigste i alt det her vægttabs halløj jo.. så synes det er super flot, at du bare får overholdt dine faster :gogo:

Åhhhwe det lyder dejligt med at skulle ud og spise med manden :lun: Er det "date night"?? :)
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 30. okt 2015, 15:40

FitBrideToBE skrev:
Nu er det også kosten der er det vigtigste i alt det her vægttabs halløj jo.. så synes det er super flot, at du bare får overholdt dine faster :gogo:

Åhhhwe det lyder dejligt med at skulle ud og spise med manden :lun: Er det "date night"?? :)

Fasten volder mig ikke de store problemer faktisk - havde lige en kriseuge for ca. 14 dage siden, men ellers har det kørt helt på rutinen den sidste lange tid :) Og det rasler lige så stille af fedtet, så det er skønt!

Mjae.. Date-night er så meget sagt. Det er meget spontant, fordi vi fandt ud af, at der er Halloween udsalg i byen og åben til 22, så vi besluttede at den shoppetur, der var planlagt til i morgen finder sted i dag :) Og så kan man jo lige så godt hapse lidt mad, nu man er dernede.

Har du/I spændende weekendplaner?

.. Nu må jeg heller komme hjem fra job snart, hvis vi skal nå det hele faktisk!
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 30. okt 2015, 16:38

MyGirl skrev:
FitBrideToBE skrev:

Fasten volder mig ikke de store problemer faktisk - havde lige en kriseuge for ca. 14 dage siden, men ellers har det kørt helt på rutinen den sidste lange tid :) Og det rasler lige så stille af fedtet, så det er skønt!

Mjae.. Date-night er så meget sagt. Det er meget spontant, fordi vi fandt ud af, at der er Halloween udsalg i byen og åben til 22, så vi besluttede at den shoppetur, der var planlagt til i morgen finder sted i dag :) Og så kan man jo lige så godt hapse lidt mad, nu man er dernede.

Har du/I spændende weekendplaner?

.. Nu må jeg heller komme hjem fra job snart, hvis vi skal nå det hele faktisk!

Det er så fint.. Synes efterhånden også, du har smidt nogle cm :) :banan:

Nåeh.. Men det lyder nu altså hyggeligt :) Jeg hygger bare lidt om manden herhjemme - utroligt hvad et par stearinlys kan gøre :lol: :lol2:

Vi skal faktisk ud og spise med svigerne i morgen.. Det glæder jeg mig meget til :) Ellers er det min friuge mellem modulerne nu, så mest kommer den bare til at stå på træning, hygge og madlavning :) - På Onsdag derimod tager jeg i spa, som min mor har inviteret til og betaler for.. jeg er en heldig én :D
2
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 31. okt 2015, 07:54

Jeg startede morgnen med 15min intervalløb - ikke møj, men bedre end ingenting. Min kære mand er meget efter mig ift. at jeg skal trappe min træning op i stedet for at kaste mig ud i mega meget træning og så brænde ud på en uge, så småt-men-godt..

Herefter stod den på æggehvide og 100g baked beans.. så er jeg klar til en frokost på café, hvor jeg skal have en af deres lækre salater :gogo: :savl:

2015-10-31 08.17.23.jpg

Hyggelig dag forude med slentren i byen med svigerforældrene og manden :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 31. okt 2015, 12:46

Lyder til, det bliver en dejlig dag :kys:

Og lyder fornuftigt fra kæresten med træningen!

Her har den stået på spinning og morgenmad ude, og så er der købt stort ind, og nu skal der snart kokkereres lidt i forvejen til næste uge :)
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 31. okt 2015, 15:13

MyGirl skrev:Lyder til, det bliver en dejlig dag :kys:

Og lyder fornuftigt fra kæresten med træningen!

Her har den stået på spinning og morgenmad ude, og så er der købt stort ind, og nu skal der snart kokkereres lidt i forvejen til næste uge :)

Jaeh han har måske fat i noget :)

Det lyder lækkert - var det "ude" som i brunch agtigt?

Hvad står madplanen på?? :blomst:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 31. okt 2015, 15:30

Kunne ikke lige overskue al den mad, brunch normalt indebærer (nu var vi jo også ude i går), men vi nappede en bolle med ost og en grovbirkes hver hos en lokal bager/cafe :genert:

Lige nu er der gang i chili con Carne og kødsovs, som står og simrer, og som skal spises i morgen og mandag.

Pas på med at bede om madplan - har lavet for de næste 14 dage, så det kunne godt blive omfattende :lol:
1
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 1. nov 2015, 07:30

MyGirl skrev:Kunne ikke lige overskue al den mad, brunch normalt indebærer (nu var vi jo også ude i går), men vi nappede en bolle med ost og en grovbirkes hver hos en lokal bager/cafe :genert:

Lige nu er der gang i chili con Carne og kødsovs, som står og simrer, og som skal spises i morgen og mandag.

Pas på med at bede om madplan - har lavet for de næste 14 dage, så det kunne godt blive omfattende :lol:

Vi hapser også lige en müslibolle med ost i dag til en god film i sofaen.. Engang i mellem skal der være plads til den slags hygge, og jeg forsøger ikke at gøre det alt for alt-intet agtigt.. I går til brunch fik jeg kyllingbryst og salat, så tænker der er plads til det i dag.

Haha du lyder meget organiseret :D :gogo: Tænk at planlægge så langt frem :) Det er godt nok noget da ! Chilli con carne lyder ellers godt.. mon man skulle lige hoppe ud i sådan en omgang med ris :gruble:
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 1. nov 2015, 11:33

Så blev det lige til 80min Gåtur op og ned af bakke :)
3
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 2. nov 2015, 07:14

En times bentræning knaldet af for fuld udblæsning, stængerne er godt trætte nu, men dog affodret med havregrød og æggehvide :)
Senest rettet af FitBrideToBE 13. nov 2015, 18:13, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. nov 2015, 08:21

Ser da virkelig ud til, det er begyndt at køre for dig igen! :)
0
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 2. nov 2015, 09:40

MyGirl skrev:Ser da virkelig ud til, det er begyndt at køre for dig igen! :)

Jeg fandt motivationen et sted mellem sporten, som jeg altid har kendt den... og alm sundhed - Nu skal de to bare forenes ved, at jeg håndterer problemerne, når de opstår :lol:
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 2. nov 2015, 10:31

FitBrideToBE skrev:
MyGirl skrev:Ser da virkelig ud til, det er begyndt at køre for dig igen! :)

Jeg fandt motivationen et sted mellem sporten, som jeg altid har kendt den... og alm sundhed - Nu skal de to bare forenes ved, at jeg håndterer problemerne, når de opstår :lol:

Det lyder fornuftigt ;)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"