Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 39
Likede indlæg: 722

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf TinaW » 14. jun 2018, 11:45

Soulme skrev:Nogen der ved hvornår H&M starter udsalg?

Jeg har fået mail om udsalg i dag. Ved ikke om det kun gælder online eller også i fysiske butikker.
0
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 647
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3982

Indlægaf Vira » 15. jun 2018, 08:15

Hvordan er Junarose i størrelsen? Jeg er lidt i tvivl om deres mindste størrelse bliver for stor til mig
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 534
Likede indlæg: 3797

Indlægaf achillaxedprune » 17. jun 2018, 11:53

Grundet en venindes fantastiske kjole, har jeg googlet Baum und Pferdgarten-kjoler og pladsk faldet for modellen Abella. Men jeg kan simpelthen ikke finde den i størrelse 44 - hulk! Jeg har set et sted, at den laves op til 44, mens den andre steder står til kun at gå op til 42. Er der nogen her, som har bedre skills end mig?
Billede
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 344
Likede indlæg: 7438

Indlægaf sigge » 17. jun 2018, 17:11

Vira skrev:Hvordan er Junarose i størrelsen? Jeg er lidt i tvivl om deres mindste størrelse bliver for stor til mig

Du kan se en guide til deres størrelser her: https://www.junarose.com/dk/da/jr/stoerrelsesguide/

Det er jo et plussize mærke, så generelt er deres tøj nok lidt større i størrelserne end tilsvarende størrelse i normal størrelse mærker.
1
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 17. jun 2018, 17:44

sigge skrev:
Vira skrev:Hvordan er Junarose i størrelsen? Jeg er lidt i tvivl om deres mindste størrelse bliver for stor til mig

Du kan se en guide til deres størrelser her: https://www.junarose.com/dk/da/jr/stoerrelsesguide/

Det er jo et plussize mærke, så generelt er deres tøj nok lidt større i størrelserne end tilsvarende størrelse i normal størrelse mærker.

Super jeg tror faktisk godt jeg kan passe det :D Og det var så åbenbart ikke gået op for mig at de havde en størrelsesguide :lol: :fløjt:
0
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 17. jun 2018, 17:47

Tillægsspørgsmål hvad skal man regne med mht. størrelser når de har både small, medium osv. men også talstørrelser og størrelsesguiden kun angiver den ene af slagsen :gruble:
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 344
Likede indlæg: 7438

Indlægaf sigge » 17. jun 2018, 18:15

Vira skrev:Tillægsspørgsmål hvad skal man regne med mht. størrelser når de har både small, medium osv. men også talstørrelser og størrelsesguiden kun angiver den ene af slagsen :gruble:

Hvis vi stadig taler Junarose, angiver deres guide begge dele, hvis du scroller ned på siden.

Generelt i plussize tror jeg, at S=42-44, M=46-48, L=50-52 og XL=54-56. Cirka.
2
Dittemus
Kort karma: 38
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dittemus » 17. jun 2018, 21:38

Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.
Jeg startede med at bestille nogle billige fra eBay, for at se om det var noget for mig, men de kan slet ikke sidde fast- de bliver ved at falde ned og hænge! :rulle: Jeg konstaterede at jeg havde dumme ører, og ville ikke betale for de rigtige. Nu vil jeg gerne alligevel. Men hvor finder jeg dem? De er guldfarvede og uden bling. Kan ikke lige finde dem ved at google.
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 119
Likede indlæg: 2324

Indlægaf Tilly » 17. jun 2018, 22:24

Dittemus skrev:Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.
Jeg startede med at bestille nogle billige fra eBay, for at se om det var noget for mig, men de kan slet ikke sidde fast- de bliver ved at falde ned og hænge! :rulle: Jeg konstaterede at jeg havde dumme ører, og ville ikke betale for de rigtige. Nu vil jeg gerne alligevel. Men hvor finder jeg dem? De er guldfarvede og uden bling. Kan ikke lige finde dem ved at google.

Er det nogen i denne stil?

https://www.guldcenter.dk/shop/fjer-oer ... JwQAvD_BwE
0
Dittemus

Indlægaf Dittemus » 17. jun 2018, 22:47

Tilly skrev:
Dittemus skrev:Det er måske lidt so-last-year, men jeg har længe gerne villet have de der fjerørestikkere der går op ad øret.

Er det nogen i denne stil?

https://www.guldcenter.dk/shop/fjer-oer ... JwQAvD_BwE

Ups! :genert: Jeg kan se nu at jeg slet ikke mente fjer. Jeg mente englevinge. Nu har jeg prøvet at google igen, men kan stadig ikke finde dem. Jeg har bl.a. set dem på flere kendisser på Insta, men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvem. :rulle:
0
Dittemus

Indlægaf Dittemus » 17. jun 2018, 23:55

Har H&M ændret reglerne for fri levering og retur igen? På forsiden står der nu en kode man skal bruge for at få fri levering, gældende til i forgårs. :gruble: Jeg troede de var færdige med koder.
0

Tilbage til "Mode"