Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1141
Likede indlæg: 6706

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Wizzze » 18. apr 2016, 12:03

Jeg har et spørgsmål!
Hvordan kan det være at hullede og iturevne jeans er højeste mode, mens hullede og revne strømpebukser er slemt, pinligt og absolut ikke moderigtigt?
Er det ikke sådan i bund og grund det samme, det er noget man har på for at dække benene? :gruble:
Kæresten synes det er et dumt spørgsmål, men kan ikke rigtig argumentere hvorfor, så nu spørger jeg her?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 18. apr 2016, 12:34

Wizzze skrev:Jeg har et spørgsmål!
Hvordan kan det være at hullede og iturevne jeans er højeste mode, mens hullede og revne strømpebukser er slemt, pinligt og absolut ikke moderigtigt?
Er det ikke sådan i bund og grund det samme, det er noget man har på for at dække benene? :gruble:
Kæresten synes det er et dumt spørgsmål, men kan ikke rigtig argumentere hvorfor, så nu spørger jeg her?

Jeg vil tro, at det skyldes, at de huller der er i jeans er "kontrollerede" huller. I hvert fald de huller der er i de jeans man køber. Laver man dem selv, skal det gøres med snilde og omhu, så ikke hullerne bliver for store og grimme.
Det er så det der sker med huller i strømpebukser. Stoffet skal strækkes lidt mere end et par jeans og på den måde bliver hullerne "ukontrolerbare". Der løber masker og hullerne ser grimme og sjuskede ud.

Det er mit bud, men jeg er jo ikke ekspert på området. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Indlægaf StripesAddict » 18. apr 2016, 15:13

Jeg er enig med Lemonella. Hullerne i mine jeans er intentionelle - det er huller i mine strømpebukser ikke.

Når det er sagt, så er jeg bestemt bevidst om at der er visse situationer hvor mine hullede jeans ikke er passende. Jeg bruger mest mine hullede boyfriend jeans som søndagsbuks eller herhjemme/på uni, hvor dresscoden er casual. Jeg ville aldrig tage dem på på job, selvom jeg arbejder i et meget afslappet miljø.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 18. apr 2016, 16:37

Man kan nu også få strømpebukser med huller i. Om dem på billedet er hjemmelavede eller fabriksfremstillede, skal jeg ikke kunne sige. :D
https://www.google.dk/search?q=str%C3%B ... Dn43xRM%3A
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 18. apr 2016, 16:47

Wizzze skrev:Jeg har et spørgsmål!

Hudfarvede nylonstrømper med huller i, kan på afstand godt ligne, at du har en bizar hudsygdom på benene.
Det bliver næppe nogensinde mode.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Fru Sunshine » 21. apr 2016, 21:21

Hvis nogen møder en Desigual-frakke model Sun Child i str. 46 på vejen, vil jeg gerne have et praj.
Jeg fandt den på ebay, men før jeg fik penge nok så kontoen til at kunne forsvare det køb, var den væk. :whine:
rps20160421_232316_809.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 226
Likede indlæg: 1387

Indlægaf Filipai » 22. apr 2016, 15:40

Jeg skal til Rom :banan: Men hvad er værd at shoppe i Rom? Indtil videre har jeg kun Lush på min liste.
Hvis i har nogle gode shopping fif, så kom endelig med dem
0
didaa
Kort karma: 10
Likede indlæg: 71

Indlægaf didaa » 27. apr 2016, 10:15

^ Filipai, sko og tasker er altid værd at shoppe i Rom og Italien generelt. Det meste er god kvalitet, og man sparer en del ifht. herhjemme. Lækre madvarer der kan holde i kufferten som olivenolie, parmesan, tørret skinke, tørrede karl johan svampe til risotto osv. går jeg også altid efter.
1
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 27. apr 2016, 10:23

didaa skrev:^ Filipai, sko og tasker er altid værd at shoppe i Rom og Italien generelt. Det meste er god kvalitet, og man sparer en del ifht. herhjemme. Lækre madvarer der kan holde i kufferten som olivenolie, parmesan, tørret skinke, tørrede karl johan svampe til risotto osv. går jeg også altid efter.

Uh, det med maden er en brand lækker idé. Det er skrevet på listen. Tak :kys:
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 27. apr 2016, 23:50

Clarks og Tamaris forhandlere i Odense?
Eller Nyborg eller Svendborg hvis det går helt galt. :(

Magasin er afprøvet, der var stort set intet.
Paw Sko, Skoringen og Tops i Rosengårdcentret er også afprøvet.
De er til gengæld vældigt glad for Ecco og Gabor. :gruble:
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 05:40

Når nu man har bestilt noget hos ASOS, som skulle komme senest i går, og ASOS skriver at de ikke kan spore pakken fordi der ikke er t&t nr. på, men at jeg kan ringe og spørge posten, tror I så det nytter noget? Jeg tænker det bliver svært for dem at se nogert som helst uden et tracking nummer.

Sidst jeg bestilte noget hos asos bestilte jeg tirsdag og modtog fredag (levering senest mandag eller tirsdag) så jeg overvejer lidt om den kan være forsvundet i posten. Den er bestilt torsdag i sidste uge og afsendt fredag.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 29. apr 2016, 06:05

StripesAddict skrev:Når nu man har bestilt noget hos ASOS, som skulle komme senest i går, og ASOS skriver at de ikke kan spore pakken fordi der ikke er t&t nr. på, men at jeg kan ringe og spørge posten, tror I så det nytter noget? Jeg tænker det bliver svært for dem at se nogert som helst uden et tracking nummer.

Sidst jeg bestilte noget hos asos bestilte jeg tirsdag og modtog fredag (levering senest mandag eller tirsdag) så jeg overvejer lidt om den kan være forsvundet i posten. Den er bestilt torsdag i sidste uge og afsendt fredag.

Den kan selvfølgelig være forsvundet, men den kan også snildt være forsinket. Min søster er i posten og har sagt de har kæmpe forsinkelser pt. blal pga. vejret - og ingen vil arbejde ekstra efter de har fået pålagt en 4 dages arbejdsuge (samme antal timer for ugen) fremfor en 5 dages.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 10:14

Mani skrev:
StripesAddict skrev:Når nu man har bestilt noget hos ASOS, som skulle komme senest i går, og ASOS skriver at de ikke kan spore pakken fordi der ikke er t&t nr. på, men at jeg kan ringe og spørge posten, tror I så det nytter noget? Jeg tænker det bliver svært for dem at se nogert som helst uden et tracking nummer.

Den kan selvfølgelig være forsvundet, men den kan også snildt være forsinket. Min søster er i posten og har sagt de har kæmpe forsinkelser pt. blal pga. vejret - og ingen vil arbejde ekstra efter de har fået pålagt en 4 dages arbejdsuge (samme antal timer for ugen) fremfor en 5 dages.

Tak for info, men øv altså! Ikke at jeg ikke forstår det.
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 29. apr 2016, 11:02

StripesAddict skrev:
Mani skrev:

Nå nu snakkede jeg lige med posten og der er ikke forsinkelser i mit område tilsyneladende.
0
Brugeravatar
Filipai

Indlægaf Filipai » 29. apr 2016, 11:03

StripesAddict skrev:
StripesAddict skrev:
Mani skrev:

Nå nu snakkede jeg lige med posten og der er ikke forsinkelser i mit område tilsyneladende.

Bestilte en pakke søndag fra asos, og den kom onsdag. Men den har da et t&t nummer, det kan man se inde på ens side på asos
0

Tilbage til "Mode"