Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 57
Likede indlæg: 540

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Chachacha » 3. aug 2016, 14:26

Kan man klippe læderleggings kortere uden at gøre andet?
0
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2048

Indlægaf Marichen12 » 3. aug 2016, 19:53

Chachacha skrev:Kan man klippe læderleggings kortere uden at gøre andet?

Det vil jeg mene. Har gjort det med et par ruskindsbukser engang.
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 27
Likede indlæg: 410

Indlægaf twinkle » 3. aug 2016, 20:23

sigge skrev:
sigge skrev:
No1 skrev:
sigge skrev:Jeg har givet mig selv lov til at købe en halvdyr taske i år. Den skal være semistor, crossbody og i læder/skind - gerne cognacfarvet eller varm brun. Jeg har lige været i London og så to tasker, som jeg egentlig godt kunne lide, men kunne ikke tage beslutningen på stedet. Nu forsøger jeg så at finde dem på nettet, men kan ikke finde dem på sider, der sender til Danmark.

Den ene er en Coach Saddle bag og den anden en Fossil Harper large crossbody. Er der nogen, der er mere velbevandrede i taskekøb, der kan hjælpe med at finde dem. Evt. i en fysisk butik, hvis de kan overtales til at sende - eller hvis den ligger i Øst-/Midtjylland.

Hvis nogen har alternative bud på tasker, der ligner de to nævnte, er jeg også åben for det. (Jeg er mest vild med Coach'en.)

Er det denne?
http://stoy.com/da/coach-38219-saddle-b ... cgod85sIYw

I såfald har støy butik i Aarhus.

Yeah, det er den! Dog minus frynser og i cognacfarvet. Det kan da godt være, jeg skal forbi butikken og se, om de har den helt rigtige. Tak.

Nå, nu har jeg haft fat i Støy, og de kan desværre ikke skaffe den Coach taske, jeg har forelsket mig i. Jeg ville ellers gerne have støttet en lokal butik, hvis det var muligt.
Der er vel ikke nogen, som snart skal til London, der ville være villige til at tage ind i Coach-butikken og købe den til mig?

Det er der her, hvis nogen skulle have nogle alternative bud, der er til at skaffe i DK: http://www.coach.com/coach-designer-crossbody-saddle-bag-in-burnished-glovetanned-leather/38199.html?dwvar_color=BPL4A

Må den være mindre i størrelsen? Jeg har en Ralph Lauren der ser ud til at være lidt magen til, som jeg er sindssygt glad for http://www.boozt.com/dk/da/lauren-ralph ... on=1000000
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 153
Likede indlæg: 2641

Indlægaf sigge » 4. aug 2016, 12:15

twinkle skrev:
Må den være mindre i størrelsen? Jeg har en Ralph Lauren der ser ud til at være lidt magen til, som jeg er sindssygt glad for http://www.boozt.com/dk/da/lauren-ralph ... on=1000000

Uh, den er faktisk lidt fin. Den vil jeg helt klart overveje. Tusind tak for anbefalingen. :kys:
0
Kender du en VVS-ingeniør, der leder efter nye udfordringer, så vil jeg gerne have en ny kollega på en fantastisk arbejdsplads. Send PB for mere information.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1570
Likede indlæg: 8751

Indlægaf Wizzze » 6. aug 2016, 11:54

Når man køber en Chanel taske får man sådan en "pudseklud" med, er der nogen der ved om man kan købe dem i løs vægt nogen steder, eller skal man i en fysisk Chanel butik og spørge pænt?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 435
Likede indlæg: 4464

Indlægaf Ballademager » 7. aug 2016, 13:28

Jailbird skrev:Vandrebukser til kvinder (eller mænd, men jeg er kvinde).
Problem: Min livvide er ca. str. 38 og mit hoftemål er str. 42 og jeg er 180cm høj. Er der nogen som kan anbefale et mærke til kvinder med "facon"? Har prøvet 10 par i dag som alle sad håbløst. Det kunne også være rart hvis der var stretch i, når nu man vandrer i kuperet terræn.

Har du prøvet Fjällræven? De laver i hvert fald vandrebukser til kvinder. Så vidt, jeg husker, så gør Haglöfs også.

Dem, jeg har været mest glad for, var dog en herremodel fra Norrh Face. De sad super, selvom de var lidt store i livet.

Måske dem her? De er lavet til kvinder, og det ser ud til, at benlængden kan justeres.

https://m.fjeldogfritid.dk/fjallraven-k ... -dame.aspx
Senest rettet af Ballademager 7. aug 2016, 13:32, rettet i alt 1 gang.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 7. aug 2016, 13:33

Jailbird skrev:
Ballademager skrev:
Problem: Min livvide er ca. str. 38 og mit hoftemål er str. 42 og jeg er 180cm høj. Er der nogen som kan anbefale et mærke til kvinder med "facon"? Har prøvet 10 par i dag som alle sad håbløst. Det kunne også være rart hvis der var stretch i, når nu man vandrer i kuperet terræn.

Har du prøvet Fjällræven? De laver i hvert fald vandrebukser til kvinder. Så vidt, jeg husker, så gør Haglöfs også.

Dem, jeg har været mest glad for, var dog en herremodel fra Norrh Face. De sad super, selvom de var lidt store i livet.

Jeg prøvede begge mærker i dag. I str. 42 var de for stramme over lår/hofter og omkring 10-15 cm for store i livet. :(

Øv :( Det er surt. Se bare bort fra det link, jeg lige postede.

I øvrigt synes jeg aldrig rigtigt, at de der damemodeller passede, da jeg var friluftsnørdinde. Der var altid et eller andet, der sad forkert.

Hvad med et par løbetights i stedet?
Senest rettet af Ballademager 7. aug 2016, 13:35, rettet i alt 1 gang.
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 7. aug 2016, 13:41

Jailbird skrev:
Ballademager skrev:Øv :( Det er surt.

Ja, Levis har lavet en linje i deres jeans der hedder "Curve" (som stadigvæk er alt for stort i livet til mig, men bedre end standard jeans), så jeg håbede der var en lignende linje indenfor sportsverdenen som jeg ikke havde fundet endnu :)

Det kunne være fedt. Damefjeldbukser passede heller aldrig på mig. Ved ikke, hvilke kvinder de egentlig passer til :D

Ville nok overveje løbetights eller lign. i stedet for. De er super behagelige, selvom man jo desværre må undvære lommer etc.
0

Muspel
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1471

Indlægaf Muspel » 7. aug 2016, 20:21

Jailbird skrev:
Ballademager skrev:Øv :( Det er surt.

Ja, Levis har lavet en linje i deres jeans der hedder "Curve" (som stadigvæk er alt for stort i livet til mig, men bedre end standard jeans), så jeg håbede der var en lignende linje indenfor sportsverdenen som jeg ikke havde fundet endnu :)

Inden du opgiver helt, så prøv hagløff bukser.

Dem måtte jeg i hvert fald droppe, fordi de var for store i lårene og ikke kunne knappes i livet ved mig. Der så har den omvendte kropsbygning.
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 212
Likede indlæg: 3110

Indlægaf Juki » 7. aug 2016, 20:40

Hvilke mærker har du prøvet?
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
StripesAddict
Kort karma: 76
Likede indlæg: 631

Indlægaf StripesAddict » 8. aug 2016, 06:26

En øjenmaske, hvor finder man sådan én henne i en fysisk butik eller en webshop der kan nå at sende den så man har den indenfor et par dage?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 569
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 8175

Indlægaf LadyFox » 8. aug 2016, 07:01

StripesAddict skrev:En øjenmaske, hvor finder man sådan én henne i en fysisk butik eller en webshop der kan nå at sende den så man har den indenfor et par dage?

Jeg har set nogle i H&M, men det er ved at være et stykke tid siden.
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brego
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf Brego » 8. aug 2016, 07:28

StripesAddict skrev:En øjenmaske, hvor finder man sådan én henne i en fysisk butik eller en webshop der kan nå at sende den så man har den indenfor et par dage?

Jeg har købt en i Normal for et par måneder siden, har set den flere gange siden.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 8. aug 2016, 08:31

Købte en i Matas i april. Ellers kan man købe dem i lufthavnen.
1

Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 33
Likede indlæg: 398

Indlægaf Daflo » 9. aug 2016, 12:46

Kan man have sorte sko på til en lyseblå kjole? Eller er der andre farver der er bedre?
0

Tilbage til "Mode"