Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4556

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Akehurst2 » 12. aug 2016, 09:38

girl_beat skrev:^ Vagabond laver nogle klassiske sko med en lille kilehæl og forskellige variationer af 'pynt' foran. De er rigtig gode at gå i og meget neutrale :)

Har du evt. et link? Jeg er også på udkig efter noget i den stil.
0
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 12. aug 2016, 09:56

Akehurst2 skrev:
girl_beat skrev:^ Vagabond laver nogle klassiske sko med en lille kilehæl og forskellige variationer af 'pynt' foran. De er rigtig gode at gå i og meget neutrale :)

Tilader mig lige at svarer :)

Er selv super glad for de sko med kilehæl fra Vagabond - rigtig fine og vildt behagelig at gå i, også en hel dag.

https://www.vagabond.com/dk/Search-result/?query=poppy*
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 12. aug 2016, 11:06

Fräulein L. skrev:Tilader mig lige at svarer :)

Er selv super glad for de sko med kilehæl fra Vagabond - rigtig fine og vildt behagelig at gå i, også en hel dag.

De fåes også i helt sorte, og som nævnt i variationer med en diskret lynlås, lidt mønster eller lign. foran ved snuden :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 12. aug 2016, 11:22

Fräulein L. skrev:Har nogen erfaringer med at sende retur til H&M selvom der er gået længere end 30 dage? Jeg har fuldkommen glemt, at jeg havde nogle bukser liggende som skulle retur, Og mente egentlig ikke det var så længe siden. Men kan se jeg har modtaget dem allerede i starten af juli.
Snakkede med kundeservice, som sagde jeg godt kunne prøve at sende dem retur, at det sikker nok ville gå.

Har I prøvet at få penge retur selvom der er gået for lang tid?

Det har jeg gjort flere gange. Også hvor der der gået knap to måneder. Jeg har aldrig hørt noget for det og pengene har jeg altid fået retur.
2
No1
Kort karma: 55
Likede indlæg: 460

Indlægaf No1 » 12. aug 2016, 16:29

Lismaens skrev:
Fräulein L. skrev:Har nogen erfaringer med at sende retur til H&M selvom der er gået længere end 30 dage? Jeg har fuldkommen glemt, at jeg havde nogle bukser liggende som skulle retur, Og mente egentlig ikke det var så længe siden. Men kan se jeg har modtaget dem allerede i starten af juli.
Snakkede med kundeservice, som sagde jeg godt kunne prøve at sende dem retur, at det sikker nok ville gå.

Har I prøvet at få penge retur selvom der er gået for lang tid?

Det har jeg gjort flere gange. Også hvor der der gået knap to måneder. Jeg har aldrig hørt noget for det og pengene har jeg altid fået retur.

Jeg har gjort det samme flere gange uden problemer. :genert:
2
Muspel
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1195

Indlægaf Muspel » 14. aug 2016, 12:34

Fräulein L. skrev:
Akehurst2 skrev:

Tilader mig lige at svarer :)

Dem har jeg også. I blå. Elsker dem. Og overvejer et par mere i sort.
1
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 22. aug 2016, 17:38

Er der nogen der er stødt på sandaler i ca. den her udformning, men i ægte læder? Både ruskind og glat skind har interesse.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 26. aug 2016, 07:30

Nu er jeg altså lige nødt til, at høre nogen eksperter om mit lille dilemma. :)

Jeg har et hav af bluser i hvide og råhvide. De er lige som jeg kan lide dem, lette og luftige og dejlige, at have på. Specielt her i varmen.
Mit problem er så, hvilken farve BH, kan man have på inden under?
Jeg har primært hudfarvede Bher. Det ser bare, synes jeg, lidt underligt ud under blusen. Det ser jo ud som om jeg intet har på inden under.
Jeg har også et par sorte BHer, men det ser virkelig dumt ud og jeg ejer ikke en hvid BH.

Kæresten siger, jeg er lidt pjattet. Man kan jo ikke se nipples eller noget, så han mener helt klart, jeg sagtens kan have en hudfarvet BH inden under.
Så, kan man det? Eller skal jeg tage en hvid blondeundertrøje med smalle stropper på også?
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Lismaens
Kort karma: 87
Likede indlæg: 469

Indlægaf Lismaens » 26. aug 2016, 07:50

Lemonella skrev:Nu er jeg altså lige nødt til, at høre nogen eksperter om mit lille dilemma. :)

Jeg har et hav af bluser i hvide og råhvide. De er lige som jeg kan lide dem, lette og luftige og dejlige, at have på. Specielt her i varmen.
Mit problem er så, hvilken farve BH, kan man have på inden under?
Jeg har primært hudfarvede Bher. Det ser bare, synes jeg, lidt underligt ud under blusen. Det ser jo ud som om jeg intet har på inden under.
Jeg har også et par sorte BHer, men det ser virkelig dumt ud og jeg ejer ikke en hvid BH.

Kæresten siger, jeg er lidt pjattet. Man kan jo ikke se nipples eller noget, så han mener helt klart, jeg sagtens kan have en hudfarvet BH inden under.
Så, kan man det? Eller skal jeg tage en hvid blondeundertrøje med smalle stropper på også?

Du skal fortsætte med de hudfarvede. :) Hvis man har hvid på under, lyser den op som én eller anden neonfarve. Sort tager man på, hvis man bevidst gerne vil have at folk ser ens bh. Blonder under andre bluser/toppe ser ikke pænt ud, tøjet falder ikke flot ovenpå blonder.
4
Chloecat
Kort karma: 3
Likede indlæg: 66

Indlægaf Chloecat » 28. aug 2016, 11:48

Hej

Hvor finder man stryge frie skjorter til kvinder?
Jeg har tre fra only af nedenstående (blå, stribet, hvid) de er virkelig blevet brugt og kunne godt bruge nogle nye, jeg har tabt mig, så de føles lidt for loose.
http://beta.only.com/dk/da/on/womens-fa ... 10#start=1

Desværre har de kun den stribet og for lille, den lokale only har absolut intet af skjorter.

Jeg er især ude efter en i blå farve, lidt loose fit, så man kan have en langærmet indenunder.

Any ideas
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 9. sep 2016, 06:07

Hvordan er det nu, er det ikke noget med at webshops ikke må trække betaling fra ens konto før ens vare(r) er afsendt? Eller er det bare en "service" de tilbyder de fleste steder? (Måske @joynips ved det?)
0
Brugeravatar
Ficus
Kort karma: 26
Likede indlæg: 286

Indlægaf Ficus » 9. sep 2016, 06:24

StripesAddict skrev:Hvordan er det nu, er det ikke noget med at webshops ikke må trække betaling fra ens konto før ens vare(r) er afsendt? Eller er det bare en "service" de tilbyder de fleste steder? (Måske @joynips ved det?)

http://www.forbrugereuropa.dk/Faasvar/K ... 78D11CD75E
1
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 9. sep 2016, 13:21

Ficus skrev:
StripesAddict skrev:Hvordan er det nu, er det ikke noget med at webshops ikke må trække betaling fra ens konto før ens vare(r) er afsendt? Eller er det bare en "service" de tilbyder de fleste steder? (Måske @joynips ved det?)

http://www.forbrugereuropa.dk/Faasvar/K ... 78D11CD75E

Tak :)
0
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2940

Indlægaf JoyNips » 9. sep 2016, 14:17

Danske/nordiske webshops må ikke hæve pengene før de afsender.
1
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 9. sep 2016, 14:48

JoyNips skrev:

Danske/nordiske webshops må ikke hæve pengene før de afsender.

Nå, så huskede jeg jo delvist rigtigt alligevel :) tak for svaret.

EDIT: gælder det i øvrigt også preorders?
0

Tilbage til "Mode"