Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Jailbird » 2. dec 2015, 11:58

Er der nogen som kan anbefale nogle gode basis skjorter? De skal være forholdsvis lange, uden brystlommer, gerne krølle-frie :D Gerne i stil med nedestående (jeg synes dog +500kr er for dyrt, da jeg gerne ville have en håndfuld skjorter at skifte imellem).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 491
Likede indlæg: 1600

Indlægaf Spjaerten » 2. dec 2015, 12:21

Lemonella skrev:Jeg leder efter ternede skjorter. Gerne nogen i lidt tykt stof og gerne med store tern.
Jeg må så hellere gå til bekendelse og fortælle, at jeg har forelsket mig i en skjorte jeg så Khloe Kardashian havde på i et af deres programmer. Mener den var pink, lyseblå/grøn og hvid. Hun har tit sådan nogen lækre skjorter på i flotte farvekombinationer.

Jeg har ledt i fysiske butikker, men uden held og jeg har heller ikke haft meget held på nettet.

Flonel skjorte er nok det du leder efter
Der var mange i butikkerne sidste år

Ville nok kigge i Logg afd. fra H&M
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 2. dec 2015, 12:55

Spjaerten skrev:
Lemonella skrev:Jeg leder efter ternede skjorter. Gerne nogen i lidt tykt stof og gerne med store tern.
Jeg må så hellere gå til bekendelse og fortælle, at jeg har forelsket mig i en skjorte jeg så Khloe Kardashian havde på i et af deres programmer. Mener den var pink, lyseblå/grøn og hvid. Hun har tit sådan nogen lækre skjorter på i flotte farvekombinationer.

Jeg har ledt i fysiske butikker, men uden held og jeg har heller ikke haft meget held på nettet.

Flonel skjorte er nok det du leder efter
Der var mange i butikkerne sidste år

Ville nok kigge i Logg afd. fra H&M

Tak for tippet. Havde slet ikke tænkt på H&M. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
No1
Likede indlæg: 461

Indlægaf No1 » 2. dec 2015, 16:19

Jeg er rendt ind i et støvlemærke, der hedder Face the Winter. Jeg kan overhovedet ikke finde det online på nogen måde. Det blev forhandlet i maibom. Kender nogen af jer til det?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 2. dec 2015, 21:52

Karkluden skrev:
Ballademager skrev:
Fru Sunshine skrev:
Ballademager skrev:Hvis jeg skulle ønske mig et par klassiske, sorte pumps i julegave, har I så nogle gode anbefalinger? De skal helst ikke være for høje.

Hvis det ikke behøver være stiletter, ville jeg kigge efter Art Harlem. De er skønne at gå i.

Tak for svar :) Det behøver ikke være stilletter, men Art Harlems stil er ikke lige mig :genert:

De er heller ikke lige, hvad jeg forbinder med klassiske sorte pumps, selvom jeg synes, de er søde nok.
Jeg ville kigge hos
Tamaris med fx disse: https://www.zalando.dk/tamaris-pumps-bl ... j-q12.html
Gabor: https://www.zalando.dk/gabor-pumps-sort ... z-q11.html
Peter Kaiser: https://www.zalando.dk/peter-kaiser-nik ... u-q11.html
Clarks: https://www.zalando.dk/clarks-chorus-ng ... w-q11.html

Dem fra Tamaris er rigtig fine. Gabor går man fantastisk i, og Clarks er jeg allerede helt forelsket i. Tak for dine svar :kys:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3442

Indlægaf HappyPaww » 3. dec 2015, 12:24

Søger en fin blå trøje/bluse :)

Krav:
- "Rigtig" blå - dvs. ikke navy eller støvet men a la den her
- Løs/oversize uden at være gigantisk
- Dækker numsen - eller så godt som (dvs. en der kan bruges til denimleggins)
- Finstrikket, dvs. ikke for stor og grov. Må også gerne være i "stof", men så gerne med noget stretch
- Ikke for højhalset - må gerne have en pæn v-udskæring eller rund hals/bådudskæring. Det klæder mig ikke når noget går for langt op mod kravebenene.

Nogen der har set noget? :)
0
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 12. dec 2015, 10:00

Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 12. dec 2015, 11:09

I Odense er der nogle gange byttemarkeder.
Så får man et lod for hvert stykke tøj man afleverer, og så bliver man lukket ind i en hal (sammen med en masse mennesker) , hvor man kan rage bordene i gennem for tøj. Et stykke tøj koster så et lod. Uanset før pris.
Jeg har ikke gidet det. Det lyder frygtelig stressede.

Jeg har en del gange afleveret tøj til Lyset.

Det er et værested/støttested for tidligere misbrugere, som er ved at komme på fode, og mangler alt lige fra ildfaste fade til vinterstøvler.
Der er sikkert noget lignende flere steder i landet.

Mødrehjælpen tror jeg også gerne modtager.

Måske de lokale Venligboere kender nogen, der mangler lidt af hver.

Og så er der både salgs og bortgivningstråde herinde.
1
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 12. dec 2015, 14:31

Jeg har givet noget til Reden, der blev MEGAglade.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 14:53

Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Hvilken størrelse? :genert:

Jeg har to gange tidligere været til tøj-bytte-aften med et par håndfulde debattører, og det var super hyggeligt :) Måske det var en måde at få omsat tøjet på, uden at forære det væk?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Jailbird

Indlægaf Jailbird » 12. dec 2015, 15:17

girl_beat skrev:
Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Jeg har to gange tidligere været til tøj-bytte-aften med et par håndfulde debattører, og det var super hyggeligt :) Måske det var en måde at få omsat tøjet på, uden at forære det væk?

Det er str. L/XL, sko i str. 42 og 42,5.
Ja, men det der begynder at pine mig er det enorme tidsspilde der er forbundet med at komme af med skidtet (læs; alle mine "pennevenner"), og jeg er ikke interesseret i nyt tøj/fodtøj.
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1104

Indlægaf girl_beat » 12. dec 2015, 16:17

Jailbird skrev:
girl_beat skrev:

Det er str. L/XL, sko i str. 42 og 42,5.
Ja, men det der begynder at pine mig er det enorme tidsspilde der er forbundet med at komme af med skidtet (læs; alle mine "pennevenner"), og jeg er ikke interesseret i nyt tøj/fodtøj.

Jamen, det forstår jeg så godt :)

Jeg har set en del, der sælger det i bunker - fx 4 stykker tøj ad gangen - og sætter det billigt i diverse FB-grupper. Ved ikke det kunne hjælpe lidt på omsætningen...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 16. dec 2015, 10:34

http://www.hm.com/dk/product/20899?article=20899-E

Jeg fatter ikke H&Ms farver på deres hjemmeside. Trykker man på linket øverst oppe, ser man en fin skjorte i en nydelig mellem-grøn farve med hvide og røde striber.
Nu har jeg så lige modtaget skjorten. Den er dyb mørkegrøn. Det hvide syner nærmest lysegråt og de røde striber er ikke klare røde, men nærmest lidt bordeaux-agtige.
Jeg er skuffet over, at jeg igen igen, ikke bare lader være med, at købe fra hjemmesider. Specielt når jeg nu godt ved, at papir er så taknemmelig.
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2605

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 11:02

^ Jeg fik jo også en pakke ind ad døren fra HM i går. På trods af at jeg valgte trøjen her på billedet en størrelse større, end jeg egentlig skulle have, så den kunne være godt vamset at putte sig i, er den ultra kort men mega bred. Det er ikke lige det indtryk, man får her. :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 16. dec 2015, 11:06

Årh altså. Man bliver sådan lidt *meeh*. Men nu har jeg lært lektien. Skal der købes tøj hos H&M, bliver det i en fysisk butik.
1
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Mode"