Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3446

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Ballademager » 16. dec 2015, 13:19

Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Jeg er med i en Facebook-gruppe, der hedder "gratis ting til afhentning". Der har jeg tit set poser med tøj til afhentning :)
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 16. dec 2015, 19:44

I det mindste, kan man nu returnere i H&M butikken! Det gør sgu det hele lidt nemmere!
4
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Fillie » 16. dec 2015, 20:11

Julie skrev:I det mindste, kan man nu returnere i H&M butikken! Det gør sgu det hele lidt nemmere!

Det anede jeg ikke. Tak for tippet! :gogo:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3417

Indlægaf HappyPaww » 18. dec 2015, 08:05

Nogen der har set denne Benetton kjole online (eller kan hjælpe med at finde den) i Bordeaux eller grå i str. L?
http://www.magasin.dk/strikkjole/VA0386 ... _061.html,,

:kryds:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 19. dec 2015, 13:06

Ballademager skrev:
Jailbird skrev:Jeg har en del lækre ting til salg som jeg har haft til salg i evigheder (til næsten ingen penge synes jeg selv). Nu GIDER jeg ikke at være pennevenner med "købere" mere. Hvad skal jeg gøre med mine ting? Det er ca. 3 poser med tøj og et par sko. Jeg ved ikke, jeg synes ikke det skal i genbrug, for det er gode (nye) ting, jeg synes ikke det skal til H&M (hvis de da stadig kører med deres 15% rabat, ikke at jeg nogensinde får brugt deres kuponer inden de udløber). Kan man enten aflevere det et sted hvor man får en skilling, eller give det et sted hvor det giver glæde? Er der nogen som kan følge mig? :gruble:

Jeg er med i en Facebook-gruppe, der hedder "gratis ting til afhentning". Der har jeg tit set poser med tøj til afhentning :)

Tak for forslaget, jeg endte dog med at gå ned til en tøjcontainer i dag med det hele :) Jeg tænker også at en "gives-væk-gruppe" lyder for tidskrævende for mig i forhold til at det netop er gratis :P
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 27. dec 2015, 18:03

Opfølgning på spørgsmålet om pumps. Fik et par pumps fra Clarks i julegave. De er bare så flotte, og jeg glæder mig til at få dem på :lun:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 27. dec 2015, 18:06

Jailbird skrev:
Ballademager skrev:

Tak for forslaget, jeg endte dog med at gå ned til en tøjcontainer i dag med det hele :) Jeg tænker også at en "gives-væk-gruppe" lyder for tidskrævende for mig i forhold til at det netop er gratis :P

Fair nok :kys: Godt, at du fik det løst.

Jeg har nu ikke oplevet det som værende voldsomt besværligt eller tidskrævende, men det kræver selvfølgelig, at man er hjemme i et bestemt tidsrum, så man kan komme af med det.
0

Brugeravatar
Vira
Kort karma: 494
Likede indlæg: 1890

Indlægaf Vira » 27. dec 2015, 18:10

Er der nogen koder til h&m pt? Kunne godt lige bruge en på gratis fragt fx :)
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Julie

Indlægaf Julie » 28. dec 2015, 18:02

Frkvira skrev:Er der nogen koder til h&m pt? Kunne godt lige bruge en på gratis fragt fx :)

H&M er begyndt at skrive deres koder på forsiden, så hvis der er nogen, kan du i hvert fald kigge der :)
0
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 28. dec 2015, 18:23

Julie skrev:
Frkvira skrev:Er der nogen koder til h&m pt? Kunne godt lige bruge en på gratis fragt fx :)

H&M er begyndt at skrive deres koder på forsiden, så hvis der er nogen, kan du i hvert fald kigge der :)

På forsiden af deres hjemmeside ? Det har jeg godt nok aldrig set
0
Brugeravatar
Julie

Indlægaf Julie » 29. dec 2015, 00:46

Frkvira skrev:
Julie skrev:

Jeps!
1
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 29. dec 2015, 09:28

Julie skrev:
Frkvira skrev:
Julie skrev:

Jeps!

Det er altså smart tak :gogo:
0
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2351

Indlægaf Juki » 9. jan 2016, 16:00

Nogen der har sendt noget retur til Asos for nylig?

Jeg skal sende noget retur til Asos og har været inde og melde returneringen + betalt.
Da jeg fik pakken var der en returseddel med (som der plejer) men jeg er i tvivl om jeg skal sætte klistermærket, med bl.a. ordrenummer, på pakken eller om det er nok med den pakkelabel jeg selv har printet (og betalt)

Det er åbenbart lavet om siden jeg sendte noget retur sidst og der står ikke noget på retursedlen.
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 11. jan 2016, 10:17

Jeg har købt en 100% uld fra H&M's herreafdeling, som der står "håndvask" i. Men altså, jeg har flere 100% uldbluser, som jeg vasker i vaskemaskinen på uldprogram. Er der en reel risiko? :gruble:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 11. jan 2016, 11:15

Jailbird skrev:Jeg har købt en 100% uld fra H&M's herreafdeling, som der står "håndvask" i. Men altså, jeg har flere 100% uldbluser, som jeg vasker i vaskemaskinen på uldprogram. Er der en reel risiko? :gruble:

Der er altid en risiko og sker der noget med blusen, kan den jo i hvert fald ikke byttes, når du ikke har vasket den efter anvisningen.
Når det så er sagt, så har jeg, som du, også vasket trøjer på vaskemaskinens uldprogram. De fleste gange er det gået godt, men jeg har også fået ødelagt et par bluser eller 3 ved, at vaske dem i maskinen.
Jeg tror ikke der gives nogen garantier, hvad angår vask af uld i maskinen, selvom man bruger uldprogrammet.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Mode"