Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf Jailbird » 11. jan 2016, 11:21

Lemonella skrev:Der er altid en risiko og sker der noget med blusen, kan den jo i hvert fald ikke byttes, når du ikke har vasket den efter anvisningen.
Når det så er sagt, så har jeg, som du, også vasket trøjer på vaskemaskinens uldprogram. De fleste gange er det gået godt, men jeg har også fået ødelagt et par bluser eller 3 ved, at vaske dem i maskinen.
Jeg tror ikke der gives nogen garantier, hvad angår vask af uld i maskinen, selvom man bruger uldprogrammet.

Okay, åh jeg er nødt til at tage chancen og beholde den (mega lækker strik fra herreafdelingen, selvfølgelig). Har en 100% uld fra Stories som kun må håndvaskes så jeg lige, men den er vasket i maskinen i 2år, den har det fint. Men det er sjovt, for jeg har også 100% uld som gerne må vaskes på 30grader ifølge brugsanvisningen.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 11. jan 2016, 22:15

Kan man farve en 100% uldbluse med Dylon farve? Jeg kan se der står 40grader ved Dylon, mens en uldvask vel er på 30grader?
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Indlægaf StripesAddict » 12. jan 2016, 10:46

Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Er der nogen der kan anbefale mig et par nude pumps lignende dem her, men til max 1000 kr - og gerne billigere. Jeg kan godt snige mig op til 1500 kr., men så skal de virkelig også være perfekte.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder
- Har nogenlunde samme form som dem på billedet.

Hælhøjden behøver ikke være helt den samme, men de skal helst ikke være hverken for høje eller lave.

Er det fra et mærke I kender og ved er godt at gå i, er det så absolut en fordel.

På forhånd tusind tak :kys:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
shubassdk
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Indlægaf shubassdk » 12. jan 2016, 13:39

Jeg kan se at Zalando har de nye Chuck Taylor 2, men jeg kunne godt tænke mig at prøve dem på inden jeg bestiller. Er der nogen der kender nogen fysiske butikker der sælger de nye Converse? I København.
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 13. jan 2016, 18:40

Har I erfaringer med dette mærke?
https://m.zalando.dk/anna-field-plateau ... 4-q11.html

Jeg har prøvet en lignende model fra Tamaris, men min fod svuppede op, lige meget hvad der blev forsøgt at såler osv.

Hvordan er kvalitet og str.?
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 27. jan 2016, 22:54

Til at starte med, jeg skal ikke giftes. Ikke før jeg har fundet en mand i hvert fald :-D

Men, man kan jo godt dagdrømme lidt og jeg har fundet MIN kjole :love: og her kommer efterlysningen så. Jeg har googlet som en gal, men jeg kan simpelthen ikke finde et style navn på den, kun billeder.

Sidder der nogle tøj-Google-eksperter derude, der mon kan hjælpe?

Den er fra Pronovias 2012 kollektion.

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 29. jan 2016, 22:01

Jeg leder efter de her bukser. Jeg fandt dem på udsalg, men desværre et nummer for store og jeg har simpelthen ærgret mig hele dagen.

Jeg tænkte, om nogle af jer fra hovedstaden (eller andre byer) gad kigge for mig, hvis I alligevel er i butikker der forhandler mærket? Jeg har søgt nettet tyndt.

Mærke: Samsøe Samsøe.
Style: Stamford pants.
Farve: Forest night (grøn).
Størrelse: Small.
image.jpg

Prisen var oprindeligt 700 kr, men jeg fandt dem på 80% udsalg, altså til omkring 210 kr. Jeg vil gerne give mere end de 210, dog ikke mere end nyprisen, og jeg betaler naturligvis porto og kvitterer med evig taknemmelighed. Alternativt vil jeg bare gerne have butikkens kontaktoplysninger, hvis nogen ser dem et eller andet sted.

Jeg har det ellers bare aldrig sådan med tøj, jeg er normalt hurtigt videre og har glemt alt om hvadend jeg nu ønskede, men ikke kunne få, men de her bliver bare VED med at spøge. Ih, så irriterende!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 5. feb 2016, 10:49

Er der nogen der ved om H&M har for vane at sætte deres udsalgsvarer online yderligere ned? Og er det noget med man kan returnere i butikkerne nu?
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3508

Indlægaf Lemonella » 5. feb 2016, 11:23

StripesAddict skrev:Er der nogen der ved om H&M har for vane at sætte deres udsalgsvarer online yderligere ned? Og er det noget med man kan returnere i butikkerne nu?

Jeg ved ikke om de har for vane, at sætte deres udsalgsvare online yderligere ned, men jeg ved man kan returnere i butikken. Det har jeg selv gjort. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 7. feb 2016, 15:29

Lemonella skrev:
StripesAddict skrev:Er der nogen der ved om H&M har for vane at sætte deres udsalgsvarer online yderligere ned? Og er det noget med man kan returnere i butikkerne nu?

Jeg ved ikke om de har for vane, at sætte deres udsalgsvare online yderligere ned, men jeg ved man kan returnere i butikken. Det har jeg selv gjort. :)

Tusind tak for svar :) fik du så pengene retur i butik eller skulle det behandles gennem onlinebutikken (og hvor længe ventede du i så fald)?
0
Brugeravatar
Julie
Kort karma: 29
Likede indlæg: 332

Indlægaf Julie » 7. feb 2016, 15:36

StripesAddict skrev:
Lemonella skrev:

Tusind tak for svar :) fik du så pengene retur i butik eller skulle det behandles gennem onlinebutikken (og hvor længe ventede du i så fald)?

Du går bare ned i butikken med det, så får du pengene igen :) Direkte på dankortet, hvis du har betalt med det, ellers bare kontant :)
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 7. feb 2016, 15:46

Julie skrev:
StripesAddict skrev:
Lemonella skrev:

Du går bare ned i butikken med det, så får du pengene igen :) Direkte på dankortet, hvis du har betalt med det, ellers bare kontant :)

Fedt - det lyder jo virkelig nemt! Tak!
0
Guldfuglen
Kort karma: 14
Likede indlæg: 193

Indlægaf Guldfuglen » 7. feb 2016, 21:43

StripesAddict skrev:Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Er der nogen der kan anbefale mig et par nude pumps lignende dem her, men til max 1000 kr - og gerne billigere. Jeg kan godt snige mig op til 1500 kr., men så skal de virkelig også være perfekte.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder

Hælhøjden behøver ikke være helt den samme, men de skal helst ikke være hverken for høje eller lave.

Er det fra et mærke I kender og ved er godt at gå i, er det så absolut en fordel.

http://www.growingfeet.dk/shop/peter-ka ... 9163p.html

Jeg har set flere nude pumps i lak fra Peter Kaiser, bl.a. dem i linket :)
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 07:43

Guldfuglen skrev:
StripesAddict skrev:Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder

http://www.growingfeet.dk/shop/peter-ka ... 9163p.html

Jeg har set flere nude pumps i lak fra Peter Kaiser, bl.a. dem i linket :)

Tak for svar, dem må jeg lige kigge nærmere på :kys:

Er der nogen der ved hvordan Pura Lopez er i størrelsen? Jeg har kig på et par som kun er i 35 og 36,5 - jeg bruger selv str. 36. Synes jeg har læst flere steder nu at de er små i str., mens et par jeg prøvede i Magasin var store, så jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilken størrelse jeg skal prøve at bestille hjem.
0
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4508

Indlægaf Akehurst2 » 8. feb 2016, 08:46

StripesAddict skrev:Tak for svar, dem må jeg lige kigge nærmere på :kys:

Er der nogen der ved hvordan Pura Lopez er i størrelsen? Jeg har kig på et par som kun er i 35 og 36,5 - jeg bruger selv str. 36. Synes jeg har læst flere steder nu at de er små i str., mens et par jeg prøvede i Magasin var store, så jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilken størrelse jeg skal prøve at bestille hjem.

Mine Pura Lopez-sandaler er TTS.
0

Tilbage til "Mode"