Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Re: Spørgsmål, anmeldelser og efterlysninger

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 08:51

Akehurst2 skrev:
StripesAddict skrev:Tak for svar, dem må jeg lige kigge nærmere på :kys:

Er der nogen der ved hvordan Pura Lopez er i størrelsen? Jeg har kig på et par som kun er i 35 og 36,5 - jeg bruger selv str. 36. Synes jeg har læst flere steder nu at de er små i str., mens et par jeg prøvede i Magasin var store, så jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for hvilken størrelse jeg skal prøve at bestille hjem.

Mine Pura Lopez-sandaler er TTS.

Tak!
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 8. feb 2016, 09:33

StripesAddict skrev:Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Er der nogen der kan anbefale mig et par nude pumps lignende dem her, men til max 1000 kr - og gerne billigere. Jeg kan godt snige mig op til 1500 kr., men så skal de virkelig også være perfekte.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder
- Har nogenlunde samme form som dem på billedet.

Hælhøjden behøver ikke være helt den samme, men de skal helst ikke være hverken for høje eller lave.

Er det fra et mærke I kender og ved er godt at gå i, er det så absolut en fordel.

På forhånd tusind tak :kys:

Så er vi to, der er på udkig efter brudesko :)

Jeg endte med at bestille 5 forskellige par fra Zalando, så jeg kunne vurdere de nude farve-nuancer IRL og prøve skoene i ro og mag derhjemme. Ville selv helst have haft Geox eller Gabor, fordi jeg kender pasformen og kvaliteten, men endte med et billigere par, da de var spot-on i farven :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 10:41

girl_beat skrev:
StripesAddict skrev:Jeg skal giftes, og er på udkig efter mine brudesko.

Er der nogen der kan anbefale mig et par nude pumps lignende dem her, men til max 1000 kr - og gerne billigere. Jeg kan godt snige mig op til 1500 kr., men så skal de virkelig også være perfekte.

Det er vigtigt at de
- Er i lak
- Er i ægte læder
- Har nogenlunde samme form som dem på billedet.

Hælhøjden behøver ikke være helt den samme, men de skal helst ikke være hverken for høje eller lave.

Er det fra et mærke I kender og ved er godt at gå i, er det så absolut en fordel.

På forhånd tusind tak :kys:

Så er vi to, der er på udkig efter brudesko :)

Jeg endte med at bestille 5 forskellige par fra Zalando, så jeg kunne vurdere de nude farve-nuancer IRL og prøve skoene i ro og mag derhjemme. Ville selv helst have haft Geox eller Gabor, fordi jeg kender pasformen og kvaliteten, men endte med et billigere par, da de var spot-on i farven :)

Tak for dit svar - jeg kigger også primært på Zalando, netp fordi de har fri fragt og fri retur :) jeg må dog være ualmindeligt kræsen, for jeg synes virkelig der er langt imellem de rigtige par. Måske udvalget bliver lidt bredere som foråret kommer tættere på :)
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5928

Indlægaf LadyFox » 8. feb 2016, 11:36

Jeg kigger efter lange maxi-agtige kjoler, har i nogle bud på ikke alt for dyre butikker der sælger den slags til kvinder der ikke er 180+ cm høje?
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1086

Indlægaf FrøkenM » 8. feb 2016, 11:37

LadyFox skrev:Jeg kigger efter lange maxi-agtige kjoler, har i nogle bud på ikke alt for dyre butikker der sælger den slags til kvinder der ikke er 180+ cm høje?

Hvad har du i tankerne? Mønstrede eller mere basis-agtigt :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 8. feb 2016, 11:44

FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:Jeg kigger efter lange maxi-agtige kjoler, har i nogle bud på ikke alt for dyre butikker der sælger den slags til kvinder der ikke er 180+ cm høje?

Sådan lidt af hvert, det er mere min højde på 161 cm, der bekymremig, hver gang jeg finder en jeg synes er fin så er den frygtelig lang.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 8. feb 2016, 12:15

[quote="StripesAddict]
Tak for dit svar - jeg kigger også primært på Zalando, netp fordi de har fri fragt og fri retur :) jeg må dog være ualmindeligt kræsen, for jeg synes virkelig der er langt imellem de rigtige par. Måske udvalget bliver lidt bredere som foråret kommer tættere på :)[/quote]
Jeg var heller ikke blown away over udvalget, men nu er jeg heller ikke en sko-pige generelt, så jeg 'nøjes' med dem, der kom tættest på i farven og er til at holde ud at gå i. De var endda i den billige ende (under 500 kr.), så jeg kan bruge lidt flere penge på bling :D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 129
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1086

Indlægaf FrøkenM » 8. feb 2016, 14:11

LadyFox skrev:
FrøkenM skrev:

Sådan lidt af hvert, det er mere min højde på 161 cm, der bekymremig, hver gang jeg finder en jeg synes er fin så er den frygtelig lang.

Kender jeg godt. Er 1,59 og det kniber til tider :lol:

Men jeg har været heldig at finde nogle fine maxi kjoler i Modström som skulle bindes i stroppen og dermed justerbar :) så måske kan du være heldig de kommer her i løbet af foråret. De er så fine :love:

Ellers har de også nogle fine basis. Er rigtig glad for dem her :)

Billede
Billede
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 8. feb 2016, 14:23

FrøkenM skrev:
LadyFox skrev:
FrøkenM skrev:

Kender jeg godt. Er 1,59 og det kniber til tider :lol:

Men jeg har været heldig at finde nogle fine maxi kjoler i Modström som skulle bindes i stroppen og dermed justerbar :) så måske kan du være heldig de kommer her i løbet af foråret. De er så fine :love:

Ellers har de også nogle fine basis. Er rigtig glad for dem her :)

Billede
Billede

Tak :D Jeg vil holde øje med Modström :D
0
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 8. feb 2016, 20:37

girl_beat skrev:[quote="StripesAddict]
Tak for dit svar - jeg kigger også primært på Zalando, netp fordi de har fri fragt og fri retur :) jeg må dog være ualmindeligt kræsen, for jeg synes virkelig der er langt imellem de rigtige par. Måske udvalget bliver lidt bredere som foråret kommer tættere på :)[/quote]
Jeg var heller ikke blown away over udvalget, men nu er jeg heller ikke en sko-pige generelt, så jeg 'nøjes' med dem, der kom tættest på i farven og er til at holde ud at gå i. De var endda i den billige ende (under 500 kr.), så jeg kan bruge lidt flere penge på bling :D[/quote]

Jeg er desværre rigtig meget en skopige, og så har jeg bare et ret bestemt billede af hvordan de skal se ud (= svært) :genert: derudover er vi begge på SU, så jeg har ikke rigtigt lyst til at købe et par sko jeg aldrig får på igen, specielt fordi jeg nok næppe finder nogle til under 500 kr., hvis jeg kender mig selv ret, men det er også svært at finde nogle der er pæne til dagen og som jeg kommer til at bruge efterfølgende :genert: akkeja, det er ikke nemt :b
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 13. feb 2016, 14:03

Jeg søger en helt almindelig sort hue som har en kant (foldes op). Den skal ikke være akryl, den skal ikke kradse, den skal ikke være for lille (jeg kan sagtens finde dem i børnestørrelse) :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3421

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 14:25

Jailbird skrev:Jeg søger en helt almindelig sort hue som har en kant (foldes op). Den skal ikke være akryl, den skal ikke kradse, den skal ikke være for lille (jeg kan sagtens finde dem i børnestørrelse) :D

66 North har sådan en :)
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 13. feb 2016, 16:05

Nogen som kan hjælpe mig? Jeg søger denne Zara kjole, der har nogle år på bagen. I en størrelse XL. Jeg ville være SÅ glad, hvis I havde set den/måske ligefrem har en liggende, som der ikke bruges. :)
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 13. feb 2016, 17:34

HappyPaww skrev:
Jailbird skrev:Jeg søger en helt almindelig sort hue som har en kant (foldes op). Den skal ikke være akryl, den skal ikke kradse, den skal ikke være for lille (jeg kan sagtens finde dem i børnestørrelse) :D

Tak, jeg kiggede lige. Men jeg vil have en sort/sort hue, ingen logoer :D
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3421

Indlægaf HappyPaww » 13. feb 2016, 18:36

Jailbird skrev:
HappyPaww skrev:

Tak, jeg kiggede lige. Men jeg vil have en sort/sort hue, ingen logoer :D

De har også en bare med et lille diskret label - og det kan evt pilles af, da det bare er sat på med enkle sting :)
0

Tilbage til "Mode"