November 15 fællestråd

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Re: November 15 fællestråd

Indlægaf Sophaya » 10. nov 2015, 09:57

Ally skrev:
Sophaya skrev:Tak for svar :) det er ikke too much info når jeg selv spørger :lol:

Det var mere forklaringen omkring afføringen - men prøv det af og se, om det virker for dig :kys: Og god bedring :kram:

Jeg vil overveje det :) Tusind tak :kys:
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 10. nov 2015, 10:07

Jeg faster i dag. Har været sulten siden jeg rejste mig fra morgenmaden :lol: men holder stand indtil videre. Håber min mave får ro til at fokusere på hvad det end er; den ikke kan få ro til til dagligt :gruble:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 10. nov 2015, 11:25

Al min forberedelsestid i dag drukner/er druknet i elever og møder. Og jeg skal starte to nye forløb op OG lave en vikarplan, som vikarerne kan følge uden forberedelse. Det bliver en lang uge, er jeg bange for...

Torsdag skal jeg til koncert, og på lørdag skal jeg på date med manden - vi skal se Spectre :love: :ivrig:
2
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 10. nov 2015, 12:29

Til Etapen :genert:

Jeg skal..
Holde mig til madplanen
træne 3 gange i ugen
løbe 2 gange i ugen
Drikke mindre cola zero, pepsimax og faxe free !!
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 10. nov 2015, 15:12

Jeg er meget imponeret over jer, der faster og ikke ender med hovedet i nutellakrukken - det er altså ret sejt!

Øv til de syge - må I snart blive raske :kys:

Måtte aflyse min planlagte cirkeltræning, da ældstebarnet ikke kunne få andre tider ved børnelægen. Men kom afsted bagefter og trænede så bare almindelig styrketræning. Har kastet mig over løse vægte - det er svært synes jeg. Men også ret sjovt. Og hårdt.
3
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 10. nov 2015, 18:33

I går aftes var jeg til holdtræning i mit sportscenter - 30 min. cardio HIIIT, pyh! :) De ændrer programmet hver 3. måned, og i går var min første gang med det nye program, det var hårdt! Men virkelig godt - ville have meldt mig til at samme hold torsdag aften, men der er desværre fyldt, så nu står jeg på ventelisten.

Jeg har afmeldt min træning i aften, det er fra 20.30-21.30, og jeg kan ikke lige overskue at komme hjem så sent (ved godt, det ikke er sent-sent) Men det er stadig så nyt for mig med arbejde i Amsterdam og alt det, at jeg bliver nødt til at gå stille og roligt i seng og få nok søvn. Jeg har svært ved at falde i søvn, hvis jeg træner for sent på aftenen, som om kroppen ikke vil falde ordentligt til ro bagefter.
1
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 709

Indlægaf ina » 10. nov 2015, 19:08

Jeg glemte alt om det i går. :genert:

Babysteps! Skranter og er træt, men det går jo over igen. :)

Etapemål:
- mættende morgenmad HVER morgen
- 1,5 l vand hver dag fra og med onsdag ( :genert: )
- 2 x power walk på 7 km
3
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 10. nov 2015, 19:39

Jeg kom i fitnesscentret i eftermiddags. Fik cardiotrænet og lavet fysioterapeutens anbefalede øvelser for mave/ryg/lænd/bækken. 1 time senere - en træt og svedig Ally :banan:
5
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 10. nov 2015, 20:23

Udholdt fasten... Det var værst mellem kl 11 og 15, så blev det bedre.,Er stadig sulten her efter aftensmaden, men det skøre er, at jeg ikke er mere sulten nu end efter normal aftensmad på spisedage.

Det bedste er, at jeg for første gang i 14 dage ikke har haft ondt i maven i dag (altså ud over sult, men det tæller ikke rigtigt). Hurra! :banan:
4

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 10. nov 2015, 20:24

Ally skrev:Jeg kom i fitnesscentret i eftermiddags. Fik cardiotrænet og lavet fysioterapeutens anbefalede øvelser for mave/ryg/lænd/bækken. 1 time senere - en træt og svedig Ally :banan:

Sejt, Ally! Det er en fantastisk følelse bagefter :engel:
2

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2417

Indlægaf Bøtte » 11. nov 2015, 08:07

Jeg skulle have løbet i dag, men jeg har sovet forkert, så jeg er fuldstændig ødelagt i min nakke. Min mand har masseret på det uden det hjalp noget.
Desuden tissede S igennem i vores seng, så der er et bjerg af vasketøj :rulle:

Jeg satser dog på at gå en lang tur med hunden senere, som må gøre det ud for en løbetur.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 11. nov 2015, 08:45

Log_Lady skrev:
Bøtte skrev:Jeg skulle have løbet i dag, men jeg har sovet forkert, så jeg er fuldstændig ødelagt i min nakke. Min mand har masseret på det uden det hjalp noget.
Desuden tissede S igennem i vores seng, så der er et bjerg af vasketøj :rulle:

Jeg satser dog på at gå en lang tur med hunden senere, som må gøre det ud for en løbetur.

Åh, vi har også perioder, hvor vi er ved at drukne i vasketøj. Min dreng har været blefri i over et år, men kan stadig godt komme til at tisse i sengen om natten. Når man så samtidig også vasker tøj for en baby på 7 måneder, så bliver det til en del.

Men der er jo god motion i en lang gåtur. Jeg har ladet mig fortælle, at man forbrænder lige så mange kcal ved at gå 10 km, som man gør ved at løbe dem. Forskellen er blot, at det tager længere tid at gå end at løbe.

God bedring med nakken - hvis du har en varmepude, så gør dig selv en tjeneste og tag et hvil på den. Et mormor-råd, som altid virker. :)

Tak :kys:

Jeg har piskesmæld, så jeg er storforbruger af min varmepude, men pt er den væk :whine:

S bruger stadig ble. Hun har fuld kontrol over hvornår hun tisser og skal af med afføring, men hun nægter at sidde på potte eller toilet, vi har forsøgt at lokke med slik, tablet osv. Og når hun så vågner og skal af med nattens tissetår kan bleen ikke rumme det.
Jeg ved faktisk ikke lige hvad vi skal gøre, for at gøre toilettet attraktivt. Indtil videre sætter jeg bare min lid til det ændrer sig når hun kommer i børnehave.

Jeg gruer virkelig for den dag, vi får flere bidragere til vasketøjet, for jeg synes allerede vi har rigeligt :D

Ja, jeg har også hørt at en gåtur skulle være lige så godt. Tænker jeg går 45 min. Hunden har korte ben og kort snude, så han kan faktisk ikke holde til alt for lange ture. En da gik jeg 5 km med ham, og der måtte jeg næsten bære ham hjem. Men sådan 45-50 min kan han godt holde til.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 11. nov 2015, 10:37

God bedring med nakken, Bøtte! :ae:

___

Jeg faster i dag i stedet for i morgen, hvor jeg skal til koncert, men den er drøj! Jeg er ikke sulten som sådan, jeg kan sagtens klare mig med min tomatsuppe og knækbrød til frokost, men jeg har haft ondt i maven siden nachos'en i går og hovedet driller også trods rigeligt vand.
Og så har jeg glemt mine briller pga et dumt skænderi med manden i morges. Jeg har kun haft brillerne et år og kan sagtens gå uden en hel dag hjemme, men det kniber på arbejde, kan jeg mærke. Jeg har siddet og lavet vikarplan til næste uge, og det er for hårdt uden brillerne. Så kan jeg lære det!

Jeg har tre undervisningslektioner tilbage, så skal jeg ned og træne. Jeg håber, frokosten hjælper, ellers bliver det da vist en slatten omgang...
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 11. nov 2015, 11:25

Håber du får en god eftermiddag Guilded_Lily :kys:

Jeg har da totalt undervurderet hvor hurtigt jeg går, vi gik 49.51 min og 4.95 km, det troede jeg faktisk ikke.
Så fik jeg også lige samlet lidt blade og sand i indkørslen, klippet mine hortensiaer ned, og tørret støv i soveværelset inden jeg gik i bad. Nu kan roomba lige støvsuge soveværelset mens jeg spiser frokost, så jeg også kan få vasket gulvet.
2
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 238
Likede indlæg: 1078

Indlægaf MyGirl » 11. nov 2015, 11:34

Bøtte skrev:Håber du får en god eftermiddag Guilded_Lily :kys:

Jeg har da totalt undervurderet hvor hurtigt jeg går, vi gik 49.51 min og 4.95 km, det troede jeg faktisk ikke.
Så fik jeg også lige samlet lidt blade og sand i indkørslen, klippet mine hortensiaer ned, og tørret støv i soveværelset inden jeg gik i bad. Nu kan roomba lige støvsuge soveværelset mens jeg spiser frokost, så jeg også kan få vasket gulvet.

Sikke effektiv, du er! ;)

Håber nakken arter sig.
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"