November 15 fællestråd

Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Re: November 15 fællestråd

Indlægaf FruKuk » 1. nov 2015, 20:42

Hopper lige med igen:)

1. Etape
- genvinde noget af den tabte muskelmasse (har tabt 2,2 kg på 10 dage :cuss: grundet bræksyge)
- lære at lave Rows rigtigt med stang
- kun have spishvadduvildag på lørdag
- træne 3 gange
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 1. nov 2015, 21:07

1. Etape:
Løbe 3 gange
Kun en dag usund dag
Starte oprydning på ekstra værelset
Sende julehjælpspakker afsted
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 2. nov 2015, 08:20

Jeg er også med:

1. Etape:

Faste 2 dage
Træne 2 dage
Drikke 1½ L vand om dagen
Frugt og/eller grønt til at måltider
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 2. nov 2015, 08:22

Ja, så blev det november - tiden flyver af sted - og jeg er klar på at give den gas! :rock:

Jeg har ingen undervisning i dag, kun et møde, men så er der masser af tid til forberedelse til indeværende og næste uge. At jeg ingen undervisning havde til morgen, udnyttede jeg positivt ved at tage i svømmehallen, hvor jeg svømmede 24 baner :dance:
5
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 2. nov 2015, 13:40

Trods tidspres fik jeg trænet i morges. Ikke ret længe men til gengæld hårdt. Er ret smadret i arme og ben.

Har også dårlig tid i morgen, så der må det også blive med max belastning og så kun de store muskler.
2
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 2. nov 2015, 13:41

Ally skrev:Ja, så blev det november - tiden flyver af sted - og jeg er klar på at give den gas! :rock:

Jeg har ingen undervisning i dag, kun et møde, men så er der masser af tid til forberedelse til indeværende og næste uge. At jeg ingen undervisning havde til morgen, udnyttede jeg positivt ved at tage i svømmehallen, hvor jeg svømmede 24 baner :dance:

Fedt :banan:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10297

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. nov 2015, 14:48

Jeg vender tilbage :wave:
Det går egentlig ok, synes jeg, men en ferie i sidste uge har resulteret i nogle ubehagelige væskeophobninger, som lidt får det til at føles, som om jeg har et sumobryderkostume på. Ikke rart. Eller pænt. Sådan plejer det at gå, når jeg får for meget hvidt brød og lignende, hvilket desværre næsten altid sker, når jeg er ude at rejse :/

Og så er julen jo også nært forestående, og jeg skulle gerne have væskebalance og fordøjelse stabiliseret inden, da det ellers kan blive en temmelig smertefuld - eller asketisk - måned. Jeg gider ingen af delene.

Jeg starter i dag, så min første etape bliver lidt kort:
- 1 l. faste-te om dagen
- ½ l. vand om dagen
- Tre sunde måltider om dagen
- Begrænset snacking (meget begrænset)
- En gåtur om dagen
- Starte på vintervitaminer
- Mere grønt (det har jeg af en eller anden grund ikke været så god til at spise på det sidste)
- Madpakke med på studie i morgen
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1729

Indlægaf Guilded_Lily » 2. nov 2015, 15:07

DSC - faste-te?

Min fd er nok gået lidt i vasken. Børnene er blevet raske, men i går lagde manden sig, og i dag måtte jeg melde mig syg. Man bør ikke faste under sygdom, men jeg har lige en kamp med psyken, der siger, jeg skal holde fast. Jeg har spist lidt skyr til morgen, revet gulerod med lidt mandler til frokost og et stk. knækbrød med hamburgerryg for lidt siden, da jeg begyndte at blive småsvimmel. Aftensmaden skulle have været at prøve en cremet grønsagssuppe fra Knorr, men jeg kan godt mærke, det nok er bedre med lidt fastere føde - så den står på pasta penne med bacontern, cherrytomater og frisk basilikum i en hvid mælkesauce spicet med hønsebouillon og pesto.

Det var lige en streg i regningen....
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 2. nov 2015, 15:10

Guilded_Lily skrev:DSC - faste-te?

Min fd er nok gået lidt i vasken. Børnene er blevet raske, men i går lagde manden sig, og i dag måtte jeg melde mig syg. Man bør ikke faste under sygdom, men jeg har lige en kamp med psyken, der siger, jeg skal holde fast. Jeg har spist lidt skyr til morgen, revet gulerod med lidt mandler til frokost og et stk. knækbrød med hamburgerryg for lidt siden, da jeg begyndte at blive småsvimmel. Aftensmaden skulle have været at prøve en cremet grønsagssuppe fra Knorr, men jeg kan godt mærke, det nok er bedre med lidt fastere føde - så den står på pasta penne med bacontern, cherrytomater og frisk basilikum i en hvid mælkesauce spicet med hønsebouillon og pesto.

Det var lige en streg i regningen....

God bedring :ae: Håber, at du snart får det bedre.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1729

Indlægaf Guilded_Lily » 2. nov 2015, 15:23

Ballademager skrev:

Tak :kys:

Jeg har været sådan lidt blæh den sidste uges tid, så jeg har egentlig bare ventet på, der skete noget. Hellere få det overstået nu, så min London-tur ikke kommer i fare... :tie:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10297

Indlægaf DetSorteCirkus » 2. nov 2015, 15:33

Guilded_Lily skrev:DSC - faste-te?
.

Det er denne her: https://www.dm.de/das-gesunde-plus-fast ... 81827.html
Hvis den er god, kommer jeg til at ærgre mig over, at jeg ikke købte flere pakker i Berlin.

Jeg skal ikke faste, men jeg tænker, at den kunne være god til til at rense ud.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 134
Likede indlæg: 728

Indlægaf ina » 2. nov 2015, 19:02

Jeg er også kommet godt fra start, trods syg mand der kaster op. :tie: Skal til eksamen onsdag, og venter nærmest bare på at børnene eller mig selv bliver ramt.

Jeg er så træt, har næsten ikke sovet i nat, og træthed = sukkertrang. Tror jeg går i seng i stedet.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 2. nov 2015, 19:10

Guilded_Lily skrev:
Ballademager skrev:

Tak :kys:

Jeg har været sådan lidt blæh den sidste uges tid, så jeg har egentlig bare ventet på, der skete noget. Hellere få det overstået nu, så min London-tur ikke kommer i fare... :tie:

Nogle gange kan man vist godt tage det i opløbet, hvis man lægger sig før det bliver rigtig slemt. Så kommer man også hurtigere over det.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 3. nov 2015, 10:15

ina skrev:Jeg er også kommet godt fra start, trods syg mand der kaster op. :tie: Skal til eksamen onsdag, og venter nærmest bare på at børnene eller mig selv bliver ramt.

Jeg er så træt, har næsten ikke sovet i nat, og træthed = sukkertrang. Tror jeg går i seng i stedet.

Håber, det går fremad med dig, og ikke mindst held og lykke i morgen :kryds:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 3. nov 2015, 10:18

Ugen her er startet ganske fint med en fastedag ganske efter bogen - eneste måltid kl. ca. 19.30 var squashpasta med kødsovs (blev ikke vejet, men plejer at ligge omkring 300-400 kcal.). Faster stadig indtil kl. 12 næste dag, så glæder mig efterhånden til mad :D

Endnu en uge, hvor jeg skal holde mig selv i nakken for at få lavet noget aktivt. Travlt på job, træls vejr, og er forhindret i at komme til spinning lørdag morgen, så må finde på alternativer.) Kan ikke helt finde ud af, om jeg skal veje mig i denne uge eller vente til næste, men nu må vi se..
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"