November 15 fællestråd

Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1054

Re: November 15 fællestråd

Indlægaf Ally » 13. nov 2015, 09:56

@Bøtte Umiddelbart ville jeg ikke blande mig i det, men som du selv skriver, så vil man som forældre gerne vide, om ens børn ryger i smug, så set ud fra det synspunkt ville jeg nok ringe til skolen. På nogle skoler er rygning helt og aldeles forbudt, mens der er rygeområder på andre skoler, og det er ikke let at vide, hvad rygereglerne er på skolen, du løb forbi.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2413

Indlægaf Bøtte » 13. nov 2015, 10:06

Ally skrev:@Bøtte Umiddelbart ville jeg ikke blande mig i det, men som du selv skriver, så vil man som forældre gerne vide, om ens børn ryger i smug, så set ud fra det synspunkt ville jeg nok ringe til skolen. På nogle skoler er rygning helt og aldeles forbudt, mens der er rygeområder på andre skoler, og det er ikke let at vide, hvad rygereglerne er på skolen, du løb forbi.

Nå, jeg ringede, og det var faktisk rigtig glade for det, da det netop er en skole med total rygeforbud :)
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 13. nov 2015, 10:12

Bøtte skrev:
Ally skrev:@Bøtte Umiddelbart ville jeg ikke blande mig i det, men som du selv skriver, så vil man som forældre gerne vide, om ens børn ryger i smug, så set ud fra det synspunkt ville jeg nok ringe til skolen. På nogle skoler er rygning helt og aldeles forbudt, mens der er rygeområder på andre skoler, og det er ikke let at vide, hvad rygereglerne er på skolen, du løb forbi.

Nå, jeg ringede, og det var faktisk rigtig glade for det, da det netop er en skole med total rygeforbud :)

Godt gjort! :klap:
0
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 699

Indlægaf FruKuk » 13. nov 2015, 11:27

Sophaya skrev:Jeg klarede buffeten med lækker, sund mad :D dog holdt jeg kun til 5 timers arbejde før jeg måtte vende næsen hjemad og tage en lang lur. Men det var godt at komme afsted og jeg har det okay her til aften. I morgen er jeg forhåbentlig rask, for der tager jeg hjem til min mor - nu besøgte jeg min far sidste weekend, så nu er det hendes tur :P vi skal have afrikansk mad i morgen, hvilket jeg er meget spændt på. Lørdag skal vi have sund mad men usund dessert. Det bliver lækkert!

Dejligt med nogle stille dage, Ally og Guilded_Lily :) og FitBride - jeg kender det bare alt for godt. Synes ikke jeg kommer nogen vegne selvom jeg spiser fornuftigt og får rørt mig. Det er bare så træls. Jeg er sikker på at det nok snart skal rykke for dig!

Du er da mega sej :banan:
1
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 13. nov 2015, 11:28

FitBrideToBE skrev:Tak for det grønne :lun: Jeg er fortsat nede med nakken - så at sige.. Og i dag har jeg en vanvittig craving efter lakrids.. kostplanen går ellers godt og jeg holder den 100%, men havde alligevel tager 700g på i morges :( Dumme vægt altså.. Med alt det grøntfoder jeg knaser mig igennem hver dag !! Altså!!

Saltfisk - ku' goooodt...

:genert:

Godt at høre, at I har lidt ro på Ally og Guilded_lily :) Altså med larmen ;)

Kunne det være muskler? Altså de 700 gram? Jeg har nogle vejninger, hvor jeg har taget på til trods for overholdt kostplan og massere af træning, og der har været fordi, jeg har taget mere muskel på, end jeg har tabt fedt.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 13. nov 2015, 11:29

Ballademager skrev:Her er status, at træningen går rigtig godt :) Er flyvende og synes, at det er noget så dejligt at combatte og TRX'e. Min mave er til gengæld godt gammeldags muggen, og den belønner mig med kvalme, når jeg spiser :stoned: Ja ja, you win some, you loose some :D

Fedt med god træningsstime. Men øv med maven - håber, at den snart arter sig igen.
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 13. nov 2015, 11:30

Bøtte skrev:Da jeg vågnede og hørte at det blæste og regnede helt vildt var min lyst til en løbetur godt nok lille! Men jeg kom afsted! :banan: Jeg snyder mig selv afsted nogle gange og bilder mig ind at jeg bare skal løbe en lille tur på 3 km. Jeg ved jo godt, at når jeg først er afsted, synes jeg alt under 4,5 km er spildt arbejde og så kan jeg jo lige så godt få den sidste halve km med også! :lol:
Så det blev til 5 km og endda lidt hurtigere end de sidste par gange på trods af jeg havde vildt meget vand i skoene (pga. oversvømmede stier) og det ind i mellem væltede ned.

Ally og Guilded_lily - jeg så 4 drenge der stod i en hæk og røg ved skolen, da jeg løb forbi. De stod inde i hækken, så antager at det skulle skjules, jeg overvejer om jeg skal ringe til skolen og informere om det, eller er det at blande sig i noget, der overhovedet ikke rager mig? Det er udelukkende ud fra tanken, at de så ret små ud (12 år, tror jeg), og så tanken om at hvis det var mit barn, der røg i smug, ville jeg gerne informeres om det.

Hvor er du sej :banan: Jeg drømmer om at kunne løbe mere end efter lillebror :genert:
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 13. nov 2015, 11:31

Log_Lady skrev:Jeg har været i træningscenteret, weee! Jeg løb 6 km på løbebånd, hvor jeg de første 3 km kørte intervaller à 1 minut i roligt tempo og 2 minutter med høj intensitet. Derefter tog jeg de sidste 3 km i et mere jævnt tempo.

Så lavede jeg squats, mave- og armøvelser i ca 20 minutter. Og eftersom det er min "sukkerdag" i dag, skal jeg nu ud og erstatte de forbrændte kcal med en iceblend fra Baresso. :banan:

Sejt :banan: Og rigtig god sukkerdag :savl:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 13. nov 2015, 11:46

Woah I dag sagde den lige minus 2,2kg, så det var nok bare væske :D :banan:
5
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3465

Indlægaf Ballademager » 13. nov 2015, 14:07

FruKuk skrev:
Ballademager skrev:Her er status, at træningen går rigtig godt :) Er flyvende og synes, at det er noget så dejligt at combatte og TRX'e. Min mave er til gengæld godt gammeldags muggen, og den belønner mig med kvalme, når jeg spiser :stoned: Ja ja, you win some, you loose some :D

Fedt med god træningsstime. Men øv med maven - håber, at den snart arter sig igen.
Senest rettet af Ballademager 13. nov 2015, 14:09, rettet i alt 1 gang.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 13. nov 2015, 14:07

Ballademager skrev:
FruKuk skrev:

0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 13. nov 2015, 15:21

Beklager de to indlæg uden indhold. Kan ikke slette dem igen...
1

Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 13. nov 2015, 19:54

Over aftensmaden fik manden den idé, at jeg, når vi var færdige med at spise, kunne bade pigerne og derefter tage i fitnesscentret. Først tænkte jeg "Nej, det gider jeg egentlig ikke", men det ændrede sig hurtigt - for det giver mig "mig-tid" og hvem siger nej til det?

Efter en lang dag på skolen var det kun rart at slå hjernen fra og bare cardio-træne. Pulsen kom op, jeg svedte og 1 time senere var jeg vældig godt tilfreds med mig selv :-D
6
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 13. nov 2015, 20:20

Fedt, Ally!

Jeg skulle også have været af sted, men jeg gik kold på sofaen, da jeg kom hjem efter en tur i helvede aka Bilka. Så vi fik aftensmad ret sent.

Pyt - jeg træner i morgen, svømmer (forhåbentlig) søndag, så kan jeg lige nå en sidste gang fitness mandag - tirsdag er lang, og der skal pakkes. Jeg kører direkte til Hamborg fra arbejde.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 13. nov 2015, 22:04

FruKuk skrev:

Tak! Har skyllet to Magnesia ned med en Fernet Branca (det lyder skørt, og det smager fælt, men det virker ofte, når intet andet gør :genert:) og givet den besked på, at vi to ikke har mere at tale om, før den gider opføre sig ordentligt. Så må den selv om det, nå! :-D
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"