November 15 fællestråd

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Re: November 15 fællestråd

Indlægaf MyGirl » 17. nov 2015, 09:43

Tak for de søde grønne kort med opmuntring i går :)

Jeg overlevede, selvom det holdt hårdt :D
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2501

Indlægaf Bøtte » 17. nov 2015, 09:53

35 min på motionscyklen overstået. Så kunne jeg ikke holde til at sidde der mere. Hold nu kæft jeg har ondt i min r*v efter den time igår :genert: :lol:
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 17. nov 2015, 10:15

MyGirl skrev:Tak for de søde grønne kort med opmuntring i går :)

I hear you :D Faster i dag og er simpelhen så sulten :lol:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 17. nov 2015, 10:15

Ballademager skrev:

Jeg tror på dig! You can do it :pompom:
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 17. nov 2015, 11:09

MyGirl skrev:
Ballademager skrev:

Jeg tror på dig! You can do it :pompom:

Tak! :banan: Får brug for det - nogen har stillet et par kilo chokolade på kontoret :nerve:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1729

Indlægaf Guilded_Lily » 17. nov 2015, 11:39

Så tør jeg næsten ikke skrive, jeg havde den vildeste fastedag i går. Det var en kamp mellem morgenmad og frokost, men da jeg nåede frokost, kunne jeg alligevel kun have et krus drikkebouillon og et stk. knækbrød - og pga. en masse rod med en rejseadapter, olie til bilerne og en mand, der ringede i panik, fordi hans bil lyste for olie, kom jeg først ned at træne meget sent. Bagefter var jeg slet ikke sulten, så mit sidste "måltid" blev en Zero - og jeg drikker ellers sjældent sodavand. Så jeg endte på 187 kcal! :8: Og manden bagte oven i købet banankage med mørk chokoladeovertræk...den nyder jeg så godt af i dag :D

Jeg ville hoppe på vægten i morges. Så viste den Low Battery. Og jeg havde ingen nye. Nitten. Så jeg nøjedes med at måle mig - en smule nedslående, men så alligevel ikke. Jeg er vokset 0,5-1 cm alle steder pånær låret, der er smeltet 0,5 cm af. Men jeg tilskriver træningen øgningen. Jeg er bare træt af, taljen går den forkerte vej - jeg kæmper virkelig med de maveøvelser, så det yderste lag fedt må godt snart fatte, det skal forsvinde!

Jeg skal fotograferes med min klasse i dag. Det er okay. Jeg skal også have taget portrætfoto. Ikke okay. Jeg er simpelthen så ufotogen, jeg kan ikke holde det ud! Og det er ikke blevet bedre, efter jeg var lammet i den ene side af ansigtet sidste år, så det ene øje er knapt så slapt som det andet (øvelserne fra fys strammede lidt op i den lammede side - men ikke i den anden :gruble: Jeg ligner min mor mere og mere på hendes "ældre" dage, og jeg kan godt se, hvad hun mente, når hun talte om operation af tunge øjenlåg og poser under øjnene... :(

Heldigvis er mit møde i eftermiddag udskudt, så jeg kan få finpudset vikarplanen og forberedt næste uges ugeplan - jeg gider ikke komme tirsdag morgen med følelsen af at være uforberedt. Det er den allerallerallerallerallerværste følelse i denne verden!
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 17. nov 2015, 11:40

Ballademager skrev:

:pompom: :pompom: YOU CAN DO IT! :pompom: :pompom:
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 17. nov 2015, 19:32

Bøtte skrev:Spiser du kiwi, Ballade? Det kan godt hjælpe med at holde maven i gang, det gjorde det hos mig, da jeg var gravid. 2 stk hver morgen.
Tror dog ikke det hjælper, når skaden er sket, men når du får gang i maven igen.

Og så lige et :ae: Forstoppelse er modbydeligt. Min datter døjer også fra tid til anden, så vi har også fokus på det.

Spiser ikke kiwi, men kan rigtig godt lide kiwi, så det er da en fin medicin :)

Har det noget bedre her til aften, fasten har helt klart hjulpet og givet ro (lå ellers vågen en time med kvalme i nat). Har købt Movicol og venter på, at det begynder at virke.

Tak for jeres medfølelse og gode råd :blomst:
0

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 18. nov 2015, 05:30

Jeg er simpelthen ikke lavet til at stå op tidligere end 6.30 - så da jeg skulle op 5.45 i dag var jeg nok døden nær :D jeg har kvalme og ondt i mine led når jeg skal op så tidligt, og selvom kvalmen lægger sig, så bliver mine led ved med at være underlige resten af dagen. Jeg glæder mig ikke til den del af at komme ud på arbejdsmarkedet når jeg er færdiguddannet :P
I dag har jeg 4 timers forelæsning og så arbejde. Heldigvis har jeg 2-3 timers arbejde der skal klares der, og en time eller to jeg kan klare derhjemme senere. Så i dag kommer jeg nærmest helt tidligt hjem :D
Jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg har læsedag. Der skal jeg sove længe, få indhentet det forsømte læsning og løbe en tur hvis vejret og leddene arter sig.
0
x
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 18. nov 2015, 05:41

Sophaya skrev:Jeg er simpelthen ikke lavet til at stå op tidligere end 6.30 - så da jeg skulle op 5.45 i dag var jeg nok døden nær :D jeg har kvalme og ondt i mine led når jeg skal op så tidligt, og selvom kvalmen lægger sig, så bliver mine led ved med at være underlige resten af dagen. Jeg glæder mig ikke til den del af at komme ud på arbejdsmarkedet når jeg er færdiguddannet :P
I dag har jeg 4 timers forelæsning og så arbejde. Heldigvis har jeg 2-3 timers arbejde der skal klares der, og en time eller to jeg kan klare derhjemme senere. Så i dag kommer jeg nærmest helt tidligt hjem :D
Jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg har læsedag. Der skal jeg sove længe, få indhentet det forsømte læsning og løbe en tur hvis vejret og leddene arter sig.

Håber, du kommer godt igennem dagen :)

PS Man vænner sig heldigvis til at stå tidligt op, når man får fuldtidsarbejde.
0

Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 18. nov 2015, 05:52

Ballademager skrev:

Jo tak :) jeg håber, du og alle i andre får en god en af slagsen :kys:

Jeg ved godt, at jeg bare er godt vant som studerende. Jeg håber mine led også indordner sig når tiden kommer :D
0
x
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 97
Likede indlæg: 700

Indlægaf FruKuk » 18. nov 2015, 06:22

Ballademager skrev:
Sophaya skrev:Jeg er simpelthen ikke lavet til at stå op tidligere end 6.30 - så da jeg skulle op 5.45 i dag var jeg nok døden nær :D jeg har kvalme og ondt i mine led når jeg skal op så tidligt, og selvom kvalmen lægger sig, så bliver mine led ved med at være underlige resten af dagen. Jeg glæder mig ikke til den del af at komme ud på arbejdsmarkedet når jeg er færdiguddannet :P

Jeg har ikke vænnet mig til det :wacko:
3
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 18. nov 2015, 12:02

Jeg har ikke fået lavet mål.

3. etape:
Overholde WW hele ugen
Løbe/cykle 4 gange
Mere motion i hverdagen
100 mave- og rygøvelser min. 5 dage
Senest rettet af Bøtte 18. nov 2015, 12:20, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 18. nov 2015, 12:05

Log_Lady skrev:Min vægt svinger for tiden fast mellem 67,5 og 68,5 kg. Det lader ikke til, at jeg taber mig så hurtigt, som før, hvilket irriterer mig en smule. Samtidig er jeg ikke villig til at gøre en mere ihærdig indsats, så længe jeg stadig ammer så ofte, som jeg p.t. gør. Det må vente et par måneder endnu. Også selvom jeg rigtig gerne vil høvle et par kilo mere af inden jul. Grrr!

Hvor meget har du tabt nu? Og hvor længe har det stået stille?

Det er jo (desværre) et kendt fænomen at man går i stå på et tidspunkt, og det bedste er egentlig bare at fortsætte de gode takter, så kommer det som regel i gang igen. Du kan ikke smide et par gåture mere ind for at skubbe lidt til det?
0
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 18. nov 2015, 12:17

Log_Lady skrev:
Jeg er også helt ufatteligt ufotogen. Og hvad tunge øjenlåg angår, så har to børn med medfølgende mangel på søvn virkelig sat deres præg på mine. Jeg havde i forvejen lidt tunge øjenlåg, men det er efterhånden blevet sådan, at jeg regner med at få et øjenlågsløft om et par år (jeg venter lige, til min yngste forhåbentlig sover igennem). Jeg har intet imod de rynker, der efterhånden er dukket op, men de dér øjenlåg får mig til at ligne en søvnig bæver. :træt3:

Jeg liker din bemærkning om den søvnige bæver - ikke de hængende øjenlåg... :kys:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"