November 15 fællestråd

FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Re: November 15 fællestråd

Indlægaf FitBrideToBE » 3. nov 2015, 11:34

Lige off topic...

Har I hørt om det der legionær syge?? Jeg blev da lettere panikken.. men er det primært ældre og svage der dør af det, eller er det bare en døds-influenza??

Jeg bekymrer mig altid helt vildt, når der er sådan noget oppe i medierne :genert:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 349
Likede indlæg: 3463

Indlægaf Ballademager » 3. nov 2015, 12:46

FitBrideToBE skrev:Lige off topic...

Har I hørt om det der legionær syge?? Jeg blev da lettere panikken.. men er det primært ældre og svage der dør af det, eller er det bare en døds-influenza??

Jeg bekymrer mig altid helt vildt, når der er sådan noget oppe i medierne :genert:

:ae: Kan ikke se noget om det i medierne?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 3. nov 2015, 12:57

Ballademager skrev:
FitBrideToBE skrev:Lige off topic...

:ae: Kan ikke se noget om det i medierne?

:lol:

Det var i nyhederne i morges og i går.. Der er åbenbart 1/5 af alle tilfælde sker på fyn - det gjorde de meget ud af.. Og så tænkte jeg sådan.. statistisk set giver det vel meget god mening :D :lol:
Jeg lader den bare ligge :D Jeg synes bare det var spøjst, at det pludselig er meget farligt at få influenza.. altså mere end i forvejen.. :gruble: Dagens off topic fra mig af :lol:
0
Brugeravatar
Phlox9
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Phlox9 » 3. nov 2015, 20:46

Første del-etapemål - holdtræning mandag og onsdag - gik allerede i vasken, jeg kom ikke afsted i går (mandag ligger træningen fra 20-20.30), men det var måske også lige optimistisk nok efter 1. arbejdsdag, hvor jeg var hjemme kl 19 ;) Men arbejdsdagen gik godt.

Når jeg kommer lidt mere ind i det hele og får en god rytme, så er jeg sikker på, at mandag aften stadig kan være en god træningsaften - jeg arbejder midt i Amsterdam og skal hjem med toget i den værste myldretid (togturen tager 45 minutter, hvis togene ellers kører, som de skal). Har arbejdet her i byen de sidste 5 år, så skal lige vænne mig til pendlerlivet :) Men når det er blevet lidt mere vane, er jeg på med mandag aften igen.

I morgen arbejder jeg hjemmefra (4 timer), så der skal jeg til holdtræning fra 9.30-10.30, Total Body Workout, det er lidt af en killer, men virkelig godt. Og så snupper jeg en svømmetur bagefter, når jeg nu er i centeret, har lavet en aftale med en veninde :)
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. nov 2015, 05:33

Phlox9 skrev:Første del-etapemål - holdtræning mandag og onsdag - gik allerede i vasken, jeg kom ikke afsted i går (mandag ligger træningen fra 20-20.30), men det var måske også lige optimistisk nok efter 1. arbejdsdag, hvor jeg var hjemme kl 19 ;) Men arbejdsdagen gik godt.

Når jeg kommer lidt mere ind i det hele og får en god rytme, så er jeg sikker på, at mandag aften stadig kan være en god træningsaften - jeg arbejder midt i Amsterdam og skal hjem med toget i den værste myldretid (togturen tager 45 minutter, hvis togene ellers kører, som de skal). Har arbejdet her i byen de sidste 5 år, så skal lige vænne mig til pendlerlivet :) Men når det er blevet lidt mere vane, er jeg på med mandag aften igen.

I morgen arbejder jeg hjemmefra (4 timer), så der skal jeg til holdtræning fra 9.30-10.30, Total Body Workout, det er lidt af en killer, men virkelig godt. Og så snupper jeg en svømmetur bagefter, når jeg nu er i centeret, har lavet en aftale med en veninde :)

Hvor dejligt, at det gik godt med det nye job. Kender godt det der med, at man lige skal genfinde træningsrytmen, når man skifter job (eller for mig, flyttede).
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. nov 2015, 05:38

Har fået ugen sparket i ganske godt i gang. Var til TRX mandag aften, og nappede i et anfald af...øh, optimisme (eller dumhed?) lige 90 min Combat i går. Begge dele var rigtig fedt. Krop var halvsmadret efter TRX, og krop er nu officielt helsmadret :D Glæder mig næsten til en dag på landevejen i morgen, hvor jeg ikke skal lave noget voldsomt aktivt.
2

Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Ally » 4. nov 2015, 07:30

Jeg var i fitnesscentret i går; skulle lave træningsplan med instruktøren og måles. Havde tabt mig lidt i taljen og på lårene. Vi lavede en ny aftale den 1/12 og indtil da fortsætter jeg med masser af cardio-træning. Derudover aftalte vi, at jeg skulle sørge for at drikke mere vand til daglig - det er jeg ikke altid for god til at få gjort. Efter snakken trænede jeg cardio og lavede fysioterapeutens anbefalede øvelser.

Manden og jeg gik lidt skævt af hinanden i går aftes; ikke noget voldsomt, men nok til, at han gik ovenpå og så film, mens jeg gik i seng og begyndte på "Shopaholic & Søster" - chick lit, når det er bedst :-D
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1709

Indlægaf Guilded_Lily » 4. nov 2015, 07:59

Iiiiih! Nu troede jeg lige, jeg var klar til at tage på arbejde i dag, så ender jeg med at ligge og hoste hele natten - og nu kan jeg kun trække vejret regelmæssigt i et stykke tid, så får jeg åndenød. Jeg havde ellers håbet på en tur i fitness i dag.
Jeg tager på apoteket, når de åbner, efter Mucolysin. Det plejer at hjælpe. Men det er godt nok træls, for maven føles smadret og hovedet værker...

Jeg har haft turen før, så jeg ved, lægen ikke kan gøre andet end konstatere, det er en virus uden behandlingsmuligheder (og så er jeg miljøskadet af at vokse op i et lægehjem) :genert:
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. nov 2015, 08:12

Min kæreste finder det i øvrigt ustyrlig morsomt, at nærmest hele min overkrop (inkl musklerne mellem ribbene??) er øm. Han prikker løs alle de steder, hvor han ved, at han kan få mig til at hoppe op i loftet :rulle: :lol:
0

FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 4. nov 2015, 08:56

Ballademager skrev:Min kæreste finder det i øvrigt ustyrlig morsomt, at nærmest hele min overkrop (inkl musklerne mellem ribbene??) er øm. Han prikker løs alle de steder, hvor han ved, at han kan få mig til at hoppe op i loftet :rulle: :lol:

ondskab!!! :devil:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 4. nov 2015, 09:50

Jeg er rigtig ked af det og kan ikke lige være i mig selv. Det er desværre ikke en historie der tåler at deles på internettet, så jeg kan ikke engang lufte det her på debatten. Jeg tror jeg vil løbe en tur....
0
x
FitBrideToBE

Indlægaf FitBrideToBE » 4. nov 2015, 11:22

Sophaya skrev:Jeg er rigtig ked af det og kan ikke lige være i mig selv. Det er desværre ikke en historie der tåler at deles på internettet, så jeg kan ikke engang lufte det her på debatten. Jeg tror jeg vil løbe en tur....

:ae: :ae: :ae:
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3770

Indlægaf Sophaya » 4. nov 2015, 11:41

Tusind tak, dejlige kvinder. Det varmer mere end i aner :kys:

Løbeturen hjalp en smule, selvom det ikke var en særligt god tur. Der er ikke så meget at gøre ved situationen, så jeg tror bare i dag handler om at hygge lidt om mig selv - på en lidt sundere måde end jeg nok normalt ville have gjort det.
1
x
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5691

Indlægaf Animi » 4. nov 2015, 14:28

Min uge er desværre i startet så godt. Jeg er syg lige nu med influenza, så har nærmest levet af sodavand og kiks de sidste par dage. Heldigvis har jeg det bedre i dag, så jeg håber jeg snart bliver helt frisk igen.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 4. nov 2015, 15:35

God bedring til jer, der er syge :kys: :ae:
1

Tilbage til "Sund og/eller slank"