Shampo og balsam uden en masse crap

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Re: Shampo og balsam uden en masse crap

Indlægaf StripesAddict » 25. nov 2015, 05:52

Jeg er glad for urtekram til både shampoo og balsam. Det krævede lige lidt tilvænning, men nu hvor mit hår har vænnet sig til det og hårvask 1 gang om ugen fungerer det rigtig godt. Jeg har også tykt hår med masser af krøl, som er blevet klart fremhævet efter jeg er gået over til den rutine.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3429

Indlægaf FruDulle » 25. nov 2015, 07:45

StripesAddict skrev:Jeg er glad for urtekram til både shampoo og balsam. Det krævede lige lidt tilvænning, men nu hvor mit hår har vænnet sig til det og hårvask 1 gang om ugen fungerer det rigtig godt. Jeg har også tykt hår med masser af krøl, som er blevet klart fremhævet efter jeg er gået over til den rutine.

Jeg har købt urtekram shampoo og den er fin. Men balsam har jeg ikke kunnet finde nogle steder :gruble:
0
Whatever
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 565

Indlægaf StripesAddict » 26. nov 2015, 15:17

FruDulle skrev:
StripesAddict skrev:Jeg er glad for urtekram til både shampoo og balsam. Det krævede lige lidt tilvænning, men nu hvor mit hår har vænnet sig til det og hårvask 1 gang om ugen fungerer det rigtig godt. Jeg har også tykt hår med masser af krøl, som er blevet klart fremhævet efter jeg er gået over til den rutine.

Jeg har købt urtekram shampoo og den er fin. Men balsam har jeg ikke kunnet finde nogle steder :gruble:

Jeg køber balsammen samme sted som jeg køber shampooen - altså i superbrugsen, irma og kvickly. Har dog kun set shampooen i de store dunke. Ellers kan det vist købes hos billigvoks :)
0

Tilbage til "Skønhed"