App til at åbne MS O filer med?

Brugeravatar
Daine
Kort karma: 987
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9740

App til at åbne MS O filer med?

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 11:04

Jeg bruger næsten ikke min computer mere efter at jeg har fået iPad, men jeg savner rigtig meget at kunne åbne (og redigere) visse af de dokumenter jeg har liggende på min computer. Bla. mit budget. Jeg bruger Open Office på computeren, men gemmer altid som .doc, .xls etc. så jeg kan åbne dem i MS O programmerne.

Kan man få en app, så jeg også kan åbne (og redigere, det er vigtigt) dem på iPad?
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 317
Likede indlæg: 2150

Re: App til at åbne MS O filer med?

Indlægaf Filipai » 2. nov 2015, 11:13

Du kan bare hente word og excel til iPad :)
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 987
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9740

Re: App til at åbne MS O filer med?

Indlægaf Daine » 2. nov 2015, 13:59

Doh! Det havde jeg ikke engang overvejet, jeg var sikker på de kostede penge *smiley der klasker sig for panden*. Men nu er de hentet - og jeg har i samme ombæring lært at bruge dropbox. Tak for hjælpen :)
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.

Tilbage til "Computere, spil og internet"