Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 269
Likede indlæg: 5041

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf hotlips » 8. dec 2018, 19:43

Sangius skrev:3.10 her, fortæller Nikolaj om hans paranoide far når de skal købe en knallert på DBA.
Jeg var flad af grin i hvert fald :lol:

https://m.youtube.com/watch?v=MqEDnA5G62g

[youtube]https://m.youtube.com/watchv=MqEDnA5G62g[/youtube]

Hvordan virker det der []youtube fidus?

Åh nej, det minder faktisk den beskrivelse jeg fik efter jeg havde sendt min drengs far ud efter en børnebog, der var jo en mørk og bare enormt skummel havegang og han var faktisk nær vendt om for det KUNNE jo være..

Han kom og fortalte det, i forventning om at jeg kunne se det var dybt alvorligt, men jeg troede det var en joke og han blev vildt sur fordi jeg grinede.

Det var så langt ude at jeg tog det som en selvfølge at det var en eller anden joke han havde fundet på på vejen derude, det kan man jo godt når man går et sted og så tænker på et eller andet helt vildt syret og tænk hvis det skete,og så går man der og synes selv man er herre sjov, og jeg kunne da godt se det sjove i at tro på folk har sat en busytown bog i dba og så venter de på den mørke havegang i vaskeægte bussemands stil..
2
Smiling_Goat
Kort karma: 808
Likede indlæg: 13471

Indlægaf Smiling_Goat » 8. dec 2018, 23:42

Jeg tror, jeg kunne have været nævnt herinde..

Jeg har ikke bil, så hvis jeg virkelig godt kan lide en brugt ting, kan jeg godt finde på at spørge, om sælger har tid og lyst til at levere mod betaling. Det har jeg haft god erfaring med.

Det gjorde jeg så også for nogle måneder siden ved et par møbler til min nye lejlighed, og folk var så mærkeligt afvisende. De virkede nærmest lidt småfornærmede, og jeg tænkte, at "genbrugsmarkedet" måske bare havde ændret sig, så folk ikke gad køre længere.

Jeg havde egentligt opgivet, da en sælger pludselig begyndte at lyde interesseret i at levere, og spurgte ind til min adresse.. Det var så der, jeg opdagede, at jeg ikke havde fået ændret min adresse fra Sjælland til Jylland.
Så når jeg har spurgt om sælgere i Jylland ville levere deres møbel, har de troet, at jeg ville have dem til at køre til Sjælland med det..

Jeg forstår ikke, hvorfor den sidste sælger i rækken overhovedet overvejede det :lol:
14
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 582
Likede indlæg: 12475

Indlægaf Sangius » 10. dec 2018, 17:37

:nerve: Flot træ. God pris. Til og med dryssefri...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Jadajada
Kort karma: 28
Likede indlæg: 529

Indlægaf Jadajada » 10. dec 2018, 17:42

Det'reto, YO!
0

Tilbage til "Livets forhold"