Hvad giver du din partner i julegave?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. dec 2015, 11:35

Jeg gav min mand den Bisonjakke, som nogle søde debattører hjalp mig med at finde online og på tilbud. Og han er vild med den :lun:

Han gav mig et Christina Collect-ur med sort rem og lædersnor til charms :lun:
Og en BP-creme :lol:
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5915

Indlægaf Smiling_Goat » 27. dec 2015, 13:17

Jeg hækler og strikker en del, og han er ret vild, med det jeg laver. Viser det til venner og bekendte og alt muligt, så jeg skulle selvfølgelig lave sådan noget til ham.

Jeg endte med at hækle et par hjemmesko, som forestiller hajer, der sluger foden. Det skal jeg da ellers lige love for var et hit. Han har gået med dem siden og engang imellem laver han smaskelyde, fordi hajen jo spiser.

Jeg skulle virkelig have bedt om en psykiatrisk vurdering i datingprocessen.
9
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 27. dec 2015, 15:50

vibbsen skrev:Hr.vibbsen fik en Slow Juicer fra Emma og mig. Og en stor pose grøntsager fra Kattene :-D

Det var der ikke den store overraskelse i eftersom han selv have fundet udpeget modellen og fundet frem til et rigtig godt tilbud på den. Dog ikke et bedre tilbud end han pt. er ude for at returnerer den så han kan købe den igen 500 kroner billigere end jeg gav. (Det er sgu noget svineri)

Hr.vibbsen tog totalt røven på mig og gav mig 7 dage på Tenerife med afrejse 10.januar :love: Han havde dog tilladt sig at inviterer sig selv og vores datter med :lol: Jeg havde ellers ønsket mig en masse røvsygt tøj..

Vil du afsløre modellen?
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3015

Indlægaf vibbsen » 27. dec 2015, 16:01

Lykke skrev:Vil du afsløre modellen?

Jada...Han har fået en Witt by Kuvings....Det er den eneste slowjuicer på markedet som kan tage hele frugter... :savl:

Jeg har lige været ude og købe ind til at vi skal igang med en større juicekur....
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 721

Indlægaf Lykke » 27. dec 2015, 16:24

vibbsen skrev:

Jada...Han har fået en Witt by Kuvings....Det er den eneste slowjuicer på markedet som kan tage hele frugter... :savl:

Jeg har lige været ude og købe ind til at vi skal igang med en større juicekur....

Tak for svar! Hvor fandt han den billigt?
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3015

Indlægaf vibbsen » 27. dec 2015, 18:30

Lykke skrev:
vibbsen skrev:

Tak for svar! Hvor fandt han den billigt?

Elgiganten har den på tilbud til 1999 fra idag....Vi gav 2444 sidste weekend, men vi har været derude idag og fået den til den billige pris.
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 430

Indlægaf Minionine » 27. dec 2015, 20:41

Han fik et Fitbit aktivitetsur med pulsmåler. Det var lidt et sats, da jeg ikke var sikker på, om han ville synes det var en fed ting. Men jeg skal lige love for, at han er glad for det! Jeg har i dag været ude at købe et magen til, til mig selv :D Vi træner 3-4 gange om ugen sammen, men det kniber noget med den der dagligdags aktivitet. Så nu skal der laves en masse challenges i januar, om hvem der kan være mest aktiv :klap:
December har været lige lovlig fyldt med mad og alkohol, så vi trænger til et spark i røven :genert:

Han fik også en kortholder i læder, som en ekstra lille ting, da han virkelig mangelde en. Hans kort lå altid bare løse i lommen og blev slidt :naughty:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 426
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6043

Indlægaf LadyFox » 27. dec 2015, 21:35

Jeg gav ham Fallout 4 :)
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3263

Indlægaf DD_81 » 27. dec 2015, 21:41

jeg havde købt 2 x polo og en trøje fra Signal.
Og fra ungerne købte jeg rosendal plast glas, synes det var en kedelig gave, men nu stod de på ønskesedlen for 3. gang.
0
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)

Tilbage til "Forhold og sex"