Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Marott
Kort karma: 201
Likede indlæg: 1255

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Marott » 2. nov 2018, 11:06

Ladysparrow skrev:
Marott skrev:Jeg skal ud fredag og spise med nogle gode veninder fra skoletiden. Der er blevet stemt om spisested og blandt flere lækre lokale restauranter og kroer er vi endt på det lokale pizzaria, der har buffet med sushi, fordi så kan vi spise meget og billig sushi..... Jeg har læst anmeldelserne om stedet og jeg kan se, at der er 95% sandsynlighed for maveonde og lunken mad. :banan2:

Håber du slap for maveondet... :kram:

Det er først i aften.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Kort karma: 108
Likede indlæg: 1741

Indlægaf Ladysparrow » 2. nov 2018, 11:38

Marott skrev:
Ladysparrow skrev:
Marott skrev:Jeg skal ud fredag og spise med nogle gode veninder fra skoletiden. Der er blevet stemt om spisested og blandt flere lækre lokale restauranter og kroer er vi endt på det lokale pizzaria, der har buffet med sushi, fordi så kan vi spise meget og billig sushi..... Jeg har læst anmeldelserne om stedet og jeg kan se, at der er 95% sandsynlighed for maveonde og lunken mad. :banan2:

Håber du slap for maveondet... :kram:

Det er først i aften.

Krydser ihvertfald fingre for at du slipper... :genert:
0
Brugeravatar
Ghattner
Kort karma: 48
Likede indlæg: 2297

Indlægaf Ghattner » 3. nov 2018, 16:01

Min ven der nogle gange glemmer ordet "tak". Flere gange har jeg tilbudt hjælp ift at han og kæresten er ved at få renoveret køkken. Hver gang afviser han, men det er aldrig med et "ellers tak for tilbuddet". Det går mig lidt på. Hvis det ikke var fordi han selv er god til at hjælpe mig med ting ville jeg nok komme med en stikpille. Men ja, lidt træls alljgevel..

I samme ombæring. Når jeg tager initiativ til ting med venner og bekendte. Ofte via en Facebook-event. Mange afviser bare med en "Deltager ikke"-reply. Ingen kommentar eller "tal for at tage initiativ/at invitere ". Det drejer sig jo ikke om at dwt er en stor offentlig event, men noget hvor jeg har udvalgt folk selv. Jeg synes det er koldt.
7
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 335
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 11037

Indlægaf Hunkat » 4. nov 2018, 09:03

Jeg har en ønskeliste på magasin.dk fordi de har nogle ting jeg godt kunne tænke sig. Der er så en fejl, så en af de bluser jeg har 'liket' er blevet 'liket' 600 gange...

Og jeg skal opdaterer siden hver gang jeg fjerner en af dem. Suk.
5
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 414
Likede indlæg: 8607

Indlægaf sigge » 5. nov 2018, 07:59

At det er så svært at finde et par ruskindshandsker med tyndt for. Der er uendeligt mange handsker i glat skind at vælge imellem, men ruskind er næsten umuligt at finde. Men jeg kan ikke køre bil med glatte skindhandsker, så jeg vil have ruskind. Nu har jeg dog fundet et par på Zalando, som ser nogenlunde ud, så dem har jeg klikket hjem på prøve.
0
:deer: :deer: :deer: :deer: :deer:
Skal du ikke være med til at skrive årets debatjulekalender? Tilmeld dig her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=12933
Brugeravatar
MissHindenburg
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1213

Indlægaf MissHindenburg » 5. nov 2018, 08:28

Maleren skulle være kommet kl 8 - men svenden er syg, så opstart i dag er udskudt til i morgen (forhåbentlig!).
Vi skal have skiftet tapet i soveværelset samt det kommende børneværelse. Jeg er ved at være lidt utålmodig efter at få de projekter gjort færdige. Jeg vil meget gerne atbegge rum står 100% klar, malet, møbleret, gardiner osv. inden December!

Men istedet for at være tidligt oppe har jeg bare boblet i sengen - derfor kun træls :lol:
0
Brugeravatar
Stitch
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2419

Indlægaf Stitch » 5. nov 2018, 13:26

Vores ovn er gået i stykker :(
0
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 7. nov 2018, 13:36

At jeg fik ringet 20 min. for sent til kiropraktoren, så de havde lukket for i dag. Nu havde jeg ellers lige besluttet mig for at prøve at få en tid til fysiurgisk massage af mine skuldre/skulderblade.
0
Skal du ikke være med til at skrive årets debatjulekalender? Tilmeld dig her: http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=29&t=12933
Smiling_Goat
Kort karma: 797
Likede indlæg: 13165

Indlægaf Smiling_Goat » 10. nov 2018, 23:23

Jeg har lige opdaget det er en dåb jeg skal til og ikke en navngivningsfest

Jeg orker bare ikke at høre på en præst fortælle en masse om noget, jeg synes mildest talt lyder suspekt - især når forældrene ikke engang selv tror på det. Lad mig nu bare spise kage :genert:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 476
Likede indlæg: 5830

Indlægaf Guilded_Lily » 13. nov 2018, 11:08

Jeg glemte mit dankort hjemme i går, så jeg kom ikke på apoteket. I dag har jeg først fri efter lukketid, så jeg er nødt til at køre på apoteket i min forberedelsestid. Det kan ikke vente til i morgen.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 193
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 2981

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 16. nov 2018, 08:00

Er der er så lidt at lave på min arbejdsplads. Og der er endda tale om at ansætte en ny på deltid.
Men det handler egentlig mest om at min kollega, der har været her i længere tid end vores chef, får det til at lyde som om vi har så frygteligt travlt. Men hvis han nu brugte mindre tid på at sidde og snakke med håndværkere og drikke kaffe, så vil han nok være mere effektiv.
Og når jeg så spørger om nogle opgaver der ligger, så har han helt styr på dem og det skal jeg ikke tænke på.
Jamen hvad fanden skal jeg så lave...
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 16. nov 2018, 08:57, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 649
Likede indlæg: 12004

Indlægaf Persnikedy » 16. nov 2018, 08:25

Jeg hader hele bær eller stykker af bær i min yogurt. Homogen masse FTW.
Jeg har dog forelsket mig i Cheasy skyr med vanilje og blåbær men den har selvfølgelig små bær stykker i... Jeg synes det er pisse træls at skulle si min morgenmad
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 16. nov 2018, 08:29

Persnikedy skrev:Jeg hader hele bær eller stykker af bær i min yogurt. Homogen masse FTW.
Jeg har dog forelsket mig i Cheasy skyr med vanilje og blåbær men den har selvfølgelig små bær stykker i... Jeg synes det er pisse træls at skulle si min morgenmad

Jeg elsker Yoggi med banan og blåbær, den er helt smooth og uden frugtstykker. Den er dog også delvist sødet med stevia, så man skal kunne med den smag. Jeg bemærker det ikke, men min søster har meget fintfølende smagsløg overfor alle slags sødemidler, og hun kan smage det.
0

Tilbage til "Generelt"