Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11826

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. jul 2016, 14:34

Når man er inde et sted og spørger en ansat om noget, og så siger man tak og hej hej, men så viser det sig at den ansatte skal samme vej videre som man selv skal, og man prøver akavet at virke som om man ikke har set det og man prøver at gå hurtigere og så endnu hurtigere og til sidst foregiver man at tale i telefon for ikke at få øjenkontakt med personen igen.
1
The more I eat the butter I feel
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5956

Indlægaf Smiling_Goat » 13. jul 2016, 16:06

Jeg kender flere, der bare ikke kan indrømme, når der er noget, de ikke ved. Det er SÅ træls at høre på, fordi det er så tydeligt. De siger et eller andet forkert, man retter dem høfligt, og de siger: "Ja, det ved jeg godt" :forvirret: .. Så lad dog være med at lægge ud med at sige noget forkert. Jeg ved ikke, hvad pokker det går ud på, men hold nu op hvor er det irriterende.

Der går da ikke nogen skår af én ved at sige: "Nå, det var jeg ikke klar over, spændende" eller sådan noget. Det er da ikke, fordi jeg stempler dem som evige idioter, hvis de siger det. Det triste er, at de mister en masse viden ved at sige det. For når de gør det, er det eneste svar, man kan give: "Nå okay, det lød bare ikke lige sådan," og så går de jo glip af forklaringen på, hvorfor det forholder sig, som det gør - og som de har misforstået.

Det er faktisk ret frustrerende (og jeg er altså ikke så bedrevidende, som jeg lyder lige nu :D)
4
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 19. jul 2016, 12:17

Den der "tæl til 1000"-tråd. Den måtte gerne flyttes til snik snak
5
x
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 42
Likede indlæg: 343

Indlægaf sortkaffe » 19. jul 2016, 12:22

at det tøj jeg vaskede og hang op igår ...lugter surt..
så må jeg vaske det igen :træt:
0
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 19. jul 2016, 22:54

At jeg glemte at købe morgenmad til i morgen, da jeg købte ind i formiddag. Det var en af 3 ting som jeg skulle købe. Trælst.
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 25. jul 2016, 10:55

At det der ud til at blive regnvejr i London onsdag-torsdag, hvor jeg skal derover. Jeg er dog lykkelig for, at der ikke er 30° mere.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 10:48

At jeg ikke ved om den gamle studievært Erling Bundgård fik fræk sex med modne kvinder som han ønskede
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1562

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 18:14

Dirtylittledevil skrev:At jeg ikke ved om den gamle studievært Erling Bundgård fik fræk sex med modne kvinder som han ønskede

Jeg beundrer lidt din interesse i Erling Bundgaards velbefindende - men jeg har alligevel en smule problemer med at forlige mig med billedet af hans krøllende hovede og så noget frækt... faktisk er jeg nok der hvor jeg helst vil have det helt væk fra nethinden.

Jeg irriterer mig lidt over at jeg ikke har flere skuresvampe så jeg kan få ordnet de ildfaste fade. Jeg mener, jeg har været huslig i dag (og det er IKKE en nydelse), men hvis de skal stå i blød til i morgen fordi jeg kun har en blød opvaskebørste at ordne dem med (og den klarer det ikke umiddelbart), så skal jeg også være huslig i morgen og der er det også arbejdsdag - hvad sker der for det???
Jeg synes faktisk det er mere end træls at jeg ikke har plads til en opvaskemaskine.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 19:01

Velvet-Goldmine skrev:
Dirtylittledevil skrev:At jeg ikke ved om den gamle studievært Erling Bundgård fik fræk sex med modne kvinder som han ønskede

Jeg beundrer lidt din interesse i Erling Bundgaards velbefindende - men jeg har alligevel en smule problemer med at forlige mig med billedet af hans krøllende hovede og så noget frækt... faktisk er jeg nok der hvor jeg helst vil have det helt væk fra nethinden.

Jeg irriterer mig lidt over at jeg ikke har flere skuresvampe så jeg kan få ordnet de ildfaste fade. Jeg mener, jeg har været huslig i dag (og det er IKKE en nydelse), men hvis de skal stå i blød til i morgen fordi jeg kun har en blød opvaskebørste at ordne dem med (og den klarer det ikke umiddelbart), så skal jeg også være huslig i morgen og der er det også arbejdsdag - hvad sker der for det???
Jeg synes faktisk det er mere end træls at jeg ikke har plads til en opvaskemaskine.

Alle der hørte om det dengang gik med disse hæslige indre billeder... nu giver vi dem videre. Velbekomme :slem:
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5183

Indlægaf Fyrst Eberhard » 26. jul 2016, 19:57

Min søn havde sin legekammerat på besøg i dag. Der er stadig ikke klarhed over hvad der præcist udløste det, men i hvert fald sked kammeraten pludselig i bukserne, hvorefter han rasende nægtede at have gjort det. Det tog det meste af to vildt ildelugtende timer at få ham overtalt til at blive vasket og tage imod tilbuddet om at låne et par rene underbukser.
3
Peace!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1562

Indlægaf Velvet-Goldmine » 26. jul 2016, 20:00

Fyrst Eberhard skrev:Min søn havde sin legekammerat på besøg i dag. Der er stadig ikke klarhed over hvad der præcist udløste det, men i hvert fald sked kammeraten pludselig i bukserne, hvorefter han rasende nægtede at have gjort det. Det tog det meste af to vildt ildelugtende timer at få ham overtalt til at blive vasket og tage imod tilbuddet om at låne et par rene underbukser.

Best defense is denial!
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jul 2016, 20:12

Åh ja, glæden ved alle de sære børn ens eget barn tiltrækker og tager med hjem. Jeg husker stadig da en af mine havde en ven med hjem første gang, og da dagen var slut stod de to lidt alene ude i gangen og opsummerede, og vennen sagde noget a la: Jeg synes det var helt vildt sjovt i dag, og du har nogle gode ting at lege med så jeg vil gerne komme igen, og din mor er rigtig sød, men der er bare én ting jeg ikke forstår: Hvorfor har hun sådan en stor numse?

:sur:
7
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1729

Indlægaf Guilded_Lily » 2. aug 2016, 07:25

At jeg simpelthen ikke kan finde ud af at låne bøger på biblioteket, uden jeg ender med en bøde. Jeg når ofte at forny, men det går galt, når jeg forsøger tredje gang og jeg så alligevel får afleveret for sent. Kæft, det er åndssvage penge, altså!
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 18. aug 2016, 08:36

At Danmarks semifinale i håndbold til OL først skal spilles efter midnat natten til lørdag. Selvom det er weekend, kan jeg ikke holde mig vågen så længe.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5956

Indlægaf Smiling_Goat » 23. aug 2016, 09:43

Nogle spurgte mig, om jeg gider hækle en brødkurv til dem, og jeg havde virkelig svært ved at finde garn i den rigtige farve. Så jeg endte med noget, der godt nok var lidt skarpt i farven, men en google-søgning fortalte mig, at den passede fint på det ønskede.. Troede jeg.. For så blev det aften, og garnet blev selvlysende :rulle: .. Jeg er ikke sikker på, de køber mit: "Men jeres brød bliver aldrig væk igen"-argument.

In other news: Er der nogen, der kan bruge en selvlysende hue? :D
5

Tilbage til "Generelt"