Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 432

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Aspargsen » 19. sep 2016, 08:52

Tricolette skrev:Ventetid!!!

Er TRÆT af at vente! :cuss:

Helt enig, ventetid burde afskaffes :klap:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 19. sep 2016, 09:57

Justified Ancients of Mu Mu skrev:At der lå 82 mails til mig på arbejdet i morges! Og at folk skrev tilbage når jeg svarede, så selvom jeg nåede at skrive 93 mails betød det at jeg der stadig ligger mails til mig i morgen ud over de mails der er kommet henover aftenen.

De dér folk, der har den frækhed at tage mailtråden op ved at svare, nårman skriver for at lukke en sag ... De ku' altså for min skyld godt få en meget lang tur i en stor tørretumbler. På et ikke særligt skånsomt program ... :fløjt: Mage til frækhed, altså!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266

Indlægaf Fyrst Eberhard » 21. sep 2016, 08:46

Når man (mig) skynder sig ind i en tætbefolket svingdør, hvor der måske nok ikke helt var plads alligevel, så den går i stå.

De vrede blikke og rysten på hovedet var fair nok.
3
Peace!
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 361

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 21. sep 2016, 11:23

En lidt for åbenmundet kollega. Hun sagde det fordi hun føler vi er fortrolige. Men nogle gange skal man måske bare tie stille.
Men hun havde overhørt min chef snakke med en sekretær om mig, og da de så min kollega tyssede min chef på sekretæren.
Jeg aner ikke hvad de har snakket om, og det ved min kollega heller ikke. Men nu sætter det jo bare nogle tanker i gang. Især fordi min chef er typen med rundsave på albuerne og ikke en der giver meget plads til andre...og jeg har pga. hendes længerevarende sygdom overtaget en del af hendes opgaver og egentlig fået en helt ny stilling, som overlapper hendes en del. Det tror jeg faktisk slet ikke hun bryder sig om.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. sep 2016, 13:31

For en uges tid ville min afdøde kæreste være fyldt 45. Det slog mig lige nu og nu irriterer det mig at jeg om ikke andet fik skænket ham en kærlig tanke på dagen.

Det kan jeg intet bruge til, men det irriterer mig stadig :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5928

Indlægaf LadyFox » 21. sep 2016, 14:00

Min kærestes telefon er slukket, og han burde være hjemme nu, men det er han altså ikke.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 104
Likede indlæg: 449

Indlægaf Avino » 21. sep 2016, 16:39

Kolleger, som ikke kommer med deres ønsker/ tanker- selv om de bliver spurgt.
Ønskerne/ tankerne kommer- efter- lederen har forladt lokalet.
Det er da vanvittigt.
Nu havde vi muligheden.
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 24. sep 2016, 19:41

Når man overser det sidste trin på vej ned ad trappen, og bare giver sig til at gå, som om der var gulv.

Udover at se åndssvag ud, ser man også lige sit liv passere revy.
6
Peace!
MissHelenaVon
Kort karma: 12
Likede indlæg: 131

Indlægaf MissHelenaVon » 25. sep 2016, 00:09

Når folk staver selskab med V - "selvskab". Arrghh det gør ondt i øjnene.
6
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 319

Indlægaf Nicolait » 26. sep 2016, 23:31

At jeg måtte købe ny printe idag, da den gamle printer var gået i stykker. Men den har også udtjent sin værnepligt gennem 14 år, så det var nok forventeligt, omend alligevel en sur ting at bruge penge på. Nu håber jeg bare, at den nye kan holde i et tilsvarende antal år.
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 29. sep 2016, 08:16

At IKEA ikke har udbetalt de penge, de skulle.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 503

Indlægaf Luffegås » 30. sep 2016, 08:26

Vi har bestilt bryllup til om 2 år, og med vores nuværende økonomi ser det ud til vi liiige knap og nap kan sige budget skal ligge på de 50.000, og der er jeg ikke engang sikker på det strækker..

Der er kommet 2 kæppe i julet, han skal til Thailand denne december, inviteret af noget familie, men han skal selv betale alt undtagen transporten derned og hjem, men det er alligevel næsten 10.000 han lige skal skaffe nu her, som nok går udover vores budgetopsparing.

Men værst af alt, så bor vi i en elendig lejlighed hvor der er så meget svamp og fugt, at mit helbred er begyndt at tage skade af det. Vi har en kat der ikke har været sød ved vores vindue-lister, så at flytte herfra vil koste meget pga. flytningen i sig selv, men er sikker på vi også skal af med en ekstraregning.

Dog, og det er derfor det ikke er grænseløst, så er jeg lige nu på dagpenge, og kæresten er på lærlingeløn indtil næste sommer, så der er en reel chance for at jeg snart kommer i arbejde, og at kæresten også får et job næste sommer, så der er en chance for at det nok skal gå, men lige nu, når man har været arbejdsløs siden januar, føler man bare det er sort.
0
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1408

Indlægaf vUlpeS » 30. sep 2016, 08:41

Det er ganske vist allerede noteret i den grænseløse tråd, men jeg synes alligevel, at det er et emne, der ikke kan belyses nok - og jeg vakler også mellem de forskellige grader hvorpå det generer mig.

Bestik, der er tungere i grebet end det er i den anden ende, så man som en køkkenets Sisyfos kan samle det op fra gulvet og vaske det af, lægge på tallerken og tabe igen i en lang, pinefuld og uundgåelig uendelighed. Hvorfor er der så meget af det?
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. sep 2016, 11:10

vUlpeS skrev:Det er ganske vist allerede noteret i den grænseløse tråd, men jeg synes alligevel, at det er et emne, der ikke kan belyses nok - og jeg vakler også mellem de forskellige grader hvorpå det generer mig.

Bestik, der er tungere i grebet end det er i den anden ende, så man som en køkkenets Sisyfos kan samle det op fra gulvet og vaske det af, lægge på tallerken og tabe igen i en lang, pinefuld og uundgåelig uendelighed. Hvorfor er der så meget af det?

Jeg forestiller mig, at der har siddet en bussemands pillende, brainstormende product manager-type i en trafikkø et sted, der af sikkerhedsmæssige årsager har fået idéen til bestikket, som pga vægtfordelingen altid vil lande på grebet, skulle man tabe det.
3
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. sep 2016, 11:25

Hvis man bærer en tallerken med én hånd, og der på tallerknen ligger 3 stk bestik, så er det ligegyldigt hvor sirligt og omhyggeligt man har sørget for at placere det for at det kan holde balancen. Der vil altid falde 1 stk bestik på gulvet med et brag som jeg sværger lyder både hånende og provokerende.
8
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"