Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tata
Kort karma: 13
Likede indlæg: 64

Re: Hvad er træls, men ikke irriterende til det grænseløse

Indlægaf Tata » 30. sep 2016, 13:13

At komme hjem med en fin buksbom, for så at opdage at den tiltænkte urtepotte er for lille. Så må ud og købe en større i morgen.
0
Stay Peculiar
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1445

Indlægaf vUlpeS » 30. sep 2016, 13:43

Fyrst Eberhard skrev:
vUlpeS skrev:Det er ganske vist allerede noteret i den grænseløse tråd, men jeg synes alligevel, at det er et emne, der ikke kan belyses nok - og jeg vakler også mellem de forskellige grader hvorpå det generer mig.

Bestik, der er tungere i grebet end det er i den anden ende, så man som en køkkenets Sisyfos kan samle det op fra gulvet og vaske det af, lægge på tallerken og tabe igen i en lang, pinefuld og uundgåelig uendelighed. Hvorfor er der så meget af det?

Jeg forestiller mig, at der har siddet en bussemands pillende, brainstormende product manager-type i en trafikkø et sted, der af sikkerhedsmæssige årsager har fået idéen til bestikket, som pga vægtfordelingen altid vil lande på grebet, skulle man tabe det.

Tumlinge-gaffel-jamen-jeg-får-Tourette's-syndrom af det her, for det er lige sket igen. *%€§\%*!
1
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Joe » 6. okt 2016, 19:42

Oppe i mit hoved havde jeg en helt vildt god joke om min dag. En joke der kombinerede noget fra i formiddag med en meget privat historie fra 2009. Jeg havde bare kun en chance for at fortælle den til en, hvor den ikke skulle forklares, da kun min bedste veninde kender begge elementer. Og så fik jeg bare overhovedet ikke formuleret den ordentligt, så hun fattede det ikke.

To ting jeg synes er træls: Når jeg ikke får formuleret mig ordentligt, og når jeg prøver at være sjov, men det falder til jorden.
0
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Straniera
Kort karma: 4
Likede indlæg: 116

Indlægaf Straniera » 6. okt 2016, 21:54

Joe skrev:Oppe i mit hoved havde jeg en helt vildt god joke om min dag. En joke der kombinerede noget fra i formiddag med en meget privat historie fra 2009. Jeg havde bare kun en chance for at fortælle den til en, hvor den ikke skulle forklares, da kun min bedste veninde kender begge elementer. Og så fik jeg bare overhovedet ikke formuleret den ordentligt, så hun fattede det ikke.

To ting jeg synes er træls: Når jeg ikke får formuleret mig ordentligt, og når jeg prøver at være sjov, men det falder til jorden.

Jeg har ofte sjove jokes oppe i hovedet, som jeg fortæller til venner og kollegaer. Problemet er bare, at når jeg når til the punch line, så opdager jeg, at jeg har hørt vitsen på engelsk, og derfor overhovedet ingen mening giver på dansk.

Og så er der de der vitser, som jeg ikke kan fortælle, fordi jeg er kvinde: "Jeg har engang haft min pik i Guiness Rekordbog... Men så kom bibliotekaren og sagde, at jeg skulle se at få den ud".
3
POCKETKITTEN
Kort karma: 206
Likede indlæg: 2640

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. okt 2016, 12:45

Udtrykket "Knorrnaise".

Jeg har faktisk forsøgt at indarbejde det i mit ordforråd på debatten, men jeg blev straks irriteret på mig selv, da jeg havde skrevet det i et indlæg.
4
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 908

Indlægaf computermus » 10. okt 2016, 17:15

At jeg igen skal møde sent på arbejde fordi der igen (3.gang på knap 10 dage) skal holdes møde ude i børnehaven. Jeg plejer nemlig at være færdig med rengøringen sådan ca. om en 30 min. tid.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2016, 17:35

Jeg synes det er rigtig træls at sekretærerne skal til at booke undersøgelser og vurderinger i kalenderen på arbejde. Jeg kan godt lide at have lidt føling med hvem der bookes i min kalender, så jeg har en ide om hvorvidt jeg skal have læst op på noget og om jeg føler mig kompetent til at undersøge og behandle borgeren. Nu bliver det taget ud af mine hænder :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3875

Indlægaf Delfin » 10. okt 2016, 17:37

At jeg er så forbandet træt, at jeg nok bliver nødt til at springe Dicte over
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 10. okt 2016, 17:59

At wozzy skal spille kl 9 i morgen formiddag, og jeg skal ud af døren 9.30.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5076

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. okt 2016, 10:55

Når man ser sig selv på video, og får bekræftet præcis hvor stor og synlig ens dobbelthage er, når man taler.
4
Peace!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 12. okt 2016, 07:22

Jeg måtte smide næsten et helt rugbrød ud i morges, fordi det var muggent. Så kunne jeg heller ikke smøre madpakke.
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 14. okt 2016, 22:26

Ekspedienter skal bare aldrig kommentere på det jeg køber. Slet ikke mad. Kun hvis det er for gammelt eller lignende.
2
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 3. nov 2016, 09:11

Jeg har knækket en lille flig af min ene tand - ikke så meget at det betyder noget, når jeg tygger og det gør heller ikke ondt. Men for fa.... min tunge sidder jo konstant i skaden.
Men tage til tandlægen, synes jeg så ikke er helt nødvendigt - endnu - har jo i forvejen en tid den 21. :fløjt:

Nu er jeg jo så bare skide bange for, at der er fordi mine tænder begynder at blive mere porøse som følge af min gby :gruble:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 3. nov 2016, 20:46

Min mand har ikke sat mine hjulkapsler på vinterdækkene, og jeg er for fummelfingret til at gøre det selv.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5076

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. nov 2016, 19:08

Børn, der skal vækkes i hverdagene, men står op klokken fem i weekenden.

Hvorfor er det altid sådan! HVORFOR GØR DE DET!
10
Peace!

Tilbage til "Generelt"