Stress på jobbet - hvad gør jeg?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4273

Re: Stress på jobbet - hvad gør jeg?

Indlægaf Rapfisk » 6. nov 2015, 22:32

Marott skrev:Da jeg var stresset (det syntes jeg jo ikke selv i øvrigt), der fik jeg at vide af psykologen, at jeg skulle have søvnhygiejne, dyrke moderat motion og ret konkret hvad jeg skulle gøre ved mime opkastninger. Det var virkelig svært, fordi jeg havde dårlig samvittighed overfor mine kolleger og kunder.

Jeg håber det bedste for dig! :ae:

Hvad er søvnhygiejne?
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Marott
Kort karma: 86
Likede indlæg: 408

Re: Stress på jobbet - hvad gør jeg?

Indlægaf Marott » 7. nov 2015, 10:56

Rapfisk skrev:
Marott skrev:Da jeg var stresset (det syntes jeg jo ikke selv i øvrigt), der fik jeg at vide af psykologen, at jeg skulle have søvnhygiejne, dyrke moderat motion og ret konkret hvad jeg skulle gøre ved mime opkastninger. Det var virkelig svært, fordi jeg havde dårlig samvittighed overfor mine kolleger og kunder.

Jeg håber det bedste for dig! :ae:

Hvad er søvnhygiejne?

Det er gode vaner for søvn. Fx slukke tv/mobil kl 20.30, gå i bad, børste tænder, lægge sig i seng kl 21.30, slukke lyset 21.45.
Det kan variere, men faste rutiner om søvn og i starten roterede jeg rundt, men efterhånden faldt jeg til ro og sov 7 timer og var udhvilet, når jeg stod op.
0

Tilbage til "Livets forhold"