Skal du på job i morgen?
Skal du på job i morgen?
I morgen er det mandag d. 16. marts, første dag med skole/uddannelses lukning, og masser af firmaer der har sendt medarbejdere hjem, eller bedt medarbejdere arbejde hjemmefra.
Skal du på arbejde i morgen? og betyder det, fysisk fremmøde på en arbejdsplads, eller arbejde hjemmefra via telefon/computer, eller skal du bare være hjemme pga. nedlukning, hjemsendelse, fyring eller ?
Skal du på arbejde i morgen? og betyder det, fysisk fremmøde på en arbejdsplads, eller arbejde hjemmefra via telefon/computer, eller skal du bare være hjemme pga. nedlukning, hjemsendelse, fyring eller ?
0
Do as I say!
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57634
- Kontakt:
Re: Skal du på job i morgen?
Privatansat. Jeg er sendt hjem, og har ingen mulighed for at arbejde hjemmefra. Foreløbig skal jeg ikke møde igen før om to uger.
0
- Danseprinsesse
- Kort karma: 656
- Likede indlæg: 11386
- Utilregnelig
- Kort karma: 64
- Likede indlæg: 423
Det var sat på plan, at jeg skulle møde op på vores kontor i morgen, men jeg er snottet og hoster, så jeg arbejder hjemmefra. Jeg arbejder med kritisk infrastruktur og er delvist ansvarlig for kommunikation om covid-19, så der er mere end rigeligt at se til for tiden.
2
- Pjeps
- Kort karma: 801
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15754
Jeg skal ikke på job i morgen, jeg har friuge. Men med risiko for at blive kaldt på arbejde.
Jeg er sygeplejerske , og arbejde hver. 2 uge i nattevagt, men er en del af beredskabet, så hvis der bliver brug for ekstra sygeplejersker pga sygdom blandt mine kollegaer eller ekstra stort pres, så bliver jeg kaldt ind. Kan også risikere at blive flyttet til andre afdelinger hvor behovet er større. Det er temlig ufedt, men det er vilkårene lige nu.
Jeg er sygeplejerske , og arbejde hver. 2 uge i nattevagt, men er en del af beredskabet, så hvis der bliver brug for ekstra sygeplejersker pga sygdom blandt mine kollegaer eller ekstra stort pres, så bliver jeg kaldt ind. Kan også risikere at blive flyttet til andre afdelinger hvor behovet er større. Det er temlig ufedt, men det er vilkårene lige nu.
0
Jeg har arbejdet hjemme siden onsdag. Men det er muligt jeg skal på arbejde i løbet af ugen.
Der hvor jeg arbejder har man hjemsendt alt hvad man kunne, men der er mange medarbejdere der stadig møder op og ikke per automatik indkalder til Skype møder. Jeg havde et møde i fredags med en som var småsur over at jeg ikke var til stede fysisk på trods af at det var fuldkommen unødvendigt.
Jeg arbejder med produktion og umiddelbart har vi ikke ændret produktionsplanen.
Jeg har dog en formodning om at vi får svært ved at holde produktionen oppe pga problemer med råvarer leverancer. Der er allerede mange problemer og jeg tænker det skyldes at Kina har kørt på lavt blus i 2 måneder.
Der hvor jeg arbejder har man hjemsendt alt hvad man kunne, men der er mange medarbejdere der stadig møder op og ikke per automatik indkalder til Skype møder. Jeg havde et møde i fredags med en som var småsur over at jeg ikke var til stede fysisk på trods af at det var fuldkommen unødvendigt.
Jeg arbejder med produktion og umiddelbart har vi ikke ændret produktionsplanen.
Jeg har dog en formodning om at vi får svært ved at holde produktionen oppe pga problemer med råvarer leverancer. Der er allerede mange problemer og jeg tænker det skyldes at Kina har kørt på lavt blus i 2 måneder.
Senest rettet af TomKah 15. mar 2020, 22:18, rettet i alt 1 gang.
0
Jeps, skal på arbejde i morgen (og herefter (ægte) ferie i en god uges tid ). Forventer aflysninger fra de kunder, der har aftaler...men nu må vi se
0
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
Jeg er offentlig ansat, pædagog og nattevagt i botilbud. Jeg skal have 7 x nattevagter fra i morgen aften og frem
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
-
- Kort karma: 15
- Geografisk sted: Hovedstaden
- Likede indlæg: 491
Ja, jeg skal arbejde hjemme minimum de næste to uger (det startede allerede i torsdags).
Jeg er offentlig ansat og de fleste i "min" styrelse er sendt hjem for at arbejde.
Jeg er offentlig ansat og de fleste i "min" styrelse er sendt hjem for at arbejde.
0
Jeg skal arbejde hjemme mandag og tirsdag, derefter møde ind resten af ugen. Ugen efter arbejder jeg hjemme hele ugen. Vi kører på lavt blus. Ingen Af mine kollegaer producerer 8 timers arbejde, hvilket godtages fuldt ud.
0
Lige i morgen rejser jeg hjem
Men skal ellers arbejde hjemme fra de næste par uger
Men skal ellers arbejde hjemme fra de næste par uger
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
- Kalimsofie
- Kort karma: 122
- Likede indlæg: 2911
Næ, det skulle jeg have været, men jeg har kighoste
Hvis de begynder at sende offentligt ansatte hjem heroppe, bliver jeg også sat til hjemmearbejde. Men det kan jeg sagtens, ingen problemer der. Vores kontor i DK er allerede hjemsendt, ligesom flere andre af vores nordiske kontorer.
Hvis de begynder at sende offentligt ansatte hjem heroppe, bliver jeg også sat til hjemmearbejde. Men det kan jeg sagtens, ingen problemer der. Vores kontor i DK er allerede hjemsendt, ligesom flere andre af vores nordiske kontorer.
0
Er offentligt ansat (styrelse) og arbejder hjemme det meste af ugen. Skal forhåbentligt kun ind tirsdag i denne uge. Næste uge er ikke planlagt endnu. Min sektion håndtere en del opgaver i forbindelse med covid-19 beredskab så det kan godt ændre sig.
0