De har kontaktet flere plejehjem og har ikke fået svar tilbage om de måtte sende det så de mangler virkelig data til deres opgave - meget gerne senest torsdag

honeybee skrev:Jeg har svaret

FrøkenM skrev:Jeg har svaret som pårørende - og med kendskab til mange mennesker, der kunne være i målgruppen for det, spørgeskemaet omhandler. Skidegod ide.
Jeg håber, de får mange svar

Madam Pomfrey skrev:Jeg har svaret som social-special pædagog, hvor jeg arbejder med borgere der er kognitivt og fysisk udfordret.
En super god ide.
Jeg har bl.a Kommenteret at den digitale platform bør kunne integreres i allerede eksisterende dokumentations platforme.
Det ville være uhensigtsmæssigt at det skal køre i et selvstændigt system med eget login.
Og der laves i forvejen dokumentation ud fra "de 12 sygeplejefaglige problemområder" - hvorfor det ville give mening at koble det op på dette.
Der er også noget ifht samtykke, den enkelte skal have et ønske om at blive vejet.
Jeg håber de får svar nok til en mere fyldestgørende analyse.
Tænker det kunne give mening at dele linket i almindelige lokale facebook grupper.
Mani skrev:De har delt i lokale FB grupper tidligere, men er bekymrede for om det giver for mange ubrugelige svar denne gang. Men han sagde de havde fået 21 rigtig gode svar her til morges via jer og de jeg kender indenfor målgruppen, der har svaret og delt videre.
Så tak for jer![]()
![]()
Han er kæmpe lettet for sidder i en gruppe, der holder mere fri end de byder ind og er død frustreret over at sidde alene. Så al jeres feedback er guld.
Brego skrev:Jeg har svaret![]()
Som ansat på et plejehjem

Madam Pomfrey skrev:Mani skrev:De har delt i lokale FB grupper tidligere, men er bekymrede for om det giver for mange ubrugelige svar denne gang. Men han sagde de havde fået 21 rigtig gode svar her til morges via jer og de jeg kender indenfor målgruppen, der har svaret og delt videre.
Så tak for jer![]()
![]()
Han er kæmpe lettet for sidder i en gruppe, der holder mere fri end de byder ind og er død frustreret over at sidde alene. Så al jeres feedback er guld.
Jeg håber de kommer frem til et produkt han selv er tilfreds med, - det er tungt at arbejde med en gruppe der er sej i optrækket.
Forhåbentligt får han/de endnu mere data at arbejde med.
LadyFox skrev:Jeg har svaret.
Jeg håber det kan bruges trods jeg måske er til den kritiske side.