Kendte look-alikes
Re: Kendte look-alikes
Den konservative influencer Brett Cooper ligner en yngre, kvindelig udgave af den konservative debattør Ben Shapiro:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Jessy Schram og Anna Camp
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Sangeren i denne her ligner Jesper Groth
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
6
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
― Ash in Fantastic Mr. Fox
- Dirtylittledevil
- Kort karma: 1918
- Likede indlæg: 35963
Sandy French og kopnudler
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
- Dirtylittledevil
- Kort karma: 1918
- Likede indlæg: 35963
Zelensky og Jimilian.
7
Ilddråberne i mine øjne
Pia Christmas Møller, Jens Rohde... og Stig Rossen?
Jeg ville have forsvoret at disse ord nogensinde ville komme ud af min mund, men jeg synes at Joachim B. Olsen er blevet en pæn mand med årene.
Jeg ville have forsvoret at disse ord nogensinde ville komme ud af min mund, men jeg synes at Joachim B. Olsen er blevet en pæn mand med årene.

0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025