Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv
Kilix skrev:Som nok de sidste mennesker i verden er vi startet på Peaky Blinders
Næstsidste. Vi har den stigende på listen.
1
- Purple Haze
- Kort karma: 1096
- Geografisk sted: Kbh.
- Likede indlæg: 24360
Ser ‘The Pit’ på HBO.
Virkelig god lægeserie.
Supplere op med ‘House’ på Netflix, hvor jeg er i gang med sæson 6 eller 7.
Stoppede i sin tid efter sæson 5, de efterfølgende afsnit er OK, selvom det bare er mere af det samme.
Virkelig god lægeserie.
Supplere op med ‘House’ på Netflix, hvor jeg er i gang med sæson 6 eller 7.
Stoppede i sin tid efter sæson 5, de efterfølgende afsnit er OK, selvom det bare er mere af det samme.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1676
- Likede indlæg: 29569
Prime, young sherlock, vi har set to afsnit og virker god og spændene
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Anne Droid
- Kort karma: 159
- Likede indlæg: 6099
Hattie skrev:Kilix skrev:Som nok de sidste mennesker i verden er vi startet på Peaky Blinders
Næstsidste. Vi har den stigende på listen.
Jeg har lige genset den for at blive klar til filmen i næste uge

0
Klimatosse
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1060
- Likede indlæg: 15507
Genser lige Sommerdahl sæson 6, inden den nye starter i morgen.
1
Duel mellem Mette F og Troels Lund.
Han er simpelthen den mest intetsigende mand. Tænk, at han er blå bloks bedste bud på en statsministerkandidat.
Og så er Kåre Quist helt igennem frygtelig. Tænk, at DR stiller med ham igen og igen til de her store arrangementer.
Han er simpelthen den mest intetsigende mand. Tænk, at han er blå bloks bedste bud på en statsministerkandidat.
Og så er Kåre Quist helt igennem frygtelig. Tænk, at DR stiller med ham igen og igen til de her store arrangementer.
2
- thomassneum
- Kort karma: 142
- Geografisk sted: København
- Likede indlæg: 3234
Jeg har set Young Sherlock på Netflix. Serien fangede mig egentlig i de første afsnit, men efterhånden synes jeg, at historierne føles lidt langtrukne og ender noget antiklimatisk.
Jeg har ikke noget imod, at Sherlock portrætteres som en urostifter og provokatør, det kan faktisk være en interessant vinkel, men det fungerer ikke helt så godt her, som da Benedict Cumberbatch spillede rollen i BBC-serien fra 2010.
Samtidig synes jeg, at Sherlocks intellekt bliver underspillet, hvilket gør karakteren mere flad og mindre fascinerende, end den ellers burde være. Serien indeholder også flere små hentydninger til klassiske og ofte kontroversielle fortolkninger af Sherlock, blandt andet omkring hans seksuelle orientering og hans familie, emner der længe har været genstand for diskussion blandt fans.
Alt i alt synes jeg ikke helt, at Guy Ritchie kommer i mål med denne fortolkning af Sherlock-universet.
Jeg har ikke noget imod, at Sherlock portrætteres som en urostifter og provokatør, det kan faktisk være en interessant vinkel, men det fungerer ikke helt så godt her, som da Benedict Cumberbatch spillede rollen i BBC-serien fra 2010.
Samtidig synes jeg, at Sherlocks intellekt bliver underspillet, hvilket gør karakteren mere flad og mindre fascinerende, end den ellers burde være. Serien indeholder også flere små hentydninger til klassiske og ofte kontroversielle fortolkninger af Sherlock, blandt andet omkring hans seksuelle orientering og hans familie, emner der længe har været genstand for diskussion blandt fans.
Alt i alt synes jeg ikke helt, at Guy Ritchie kommer i mål med denne fortolkning af Sherlock-universet.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Jeg bliver ved med at læse Young Sherlock som Young Sheldon....
3
Har set War machine
Var smadret og skulle bare sumpe på sofaen, og til det formål levede filmen fint op til. Selv om jeg et par gange undervejs tænkte at det var spild af tid.
Men er vil en ok action film, som nærmest kan ses som en reklamefilm for det amerikanske forsvar.
Var smadret og skulle bare sumpe på sofaen, og til det formål levede filmen fint op til. Selv om jeg et par gange undervejs tænkte at det var spild af tid.
Men er vil en ok action film, som nærmest kan ses som en reklamefilm for det amerikanske forsvar.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
https://www.imdb.com/title/tt14186672/
Vi er startet på Landmand på Skyshowtime, og det er en fornøjelse.
Billy Bob Thornton giver den som han er bedst til, serien er lavet af Taylor Sheridan, og der er action-drama fra starten.
Billy Bob Thornton giver den som han er bedst til, serien er lavet af Taylor Sheridan, og der er action-drama fra starten.
0
Vladimir, på Netflix. Meget speciel, men jeg kunne godt lide den!
0
- Skorstenen
- Kort karma: 579
- Likede indlæg: 9326
Locobase skrev:https://www.imdb.com/title/tt14186672/
Den er nemlig fed!
Vi ser sæson 6 af virgin river for lige at catche up inden næste sæson
Og så har jeg heller ikke set peaky blinders
0
The Swarm på ViaPlay. Egentlig havde jeg opgivet den efter første afsnit, men det bliver heldigvis bedre jo længere man kommer frem.
0