Hvilken film har du sidst set?
Re: Hvilken film har du sidst set?
The Odyssey i biografen i går. Virkelig filmisk flot og også fin underholdning.
0
You can't spell awesome without me.
Kilix skrev:Kerrigan skrev:Kilix skrev:Purple Haze skrev:Project Hail Mary.
Bogen er bedre.
Men filmen er også ret god.
Bogen er næsten altid bedreJeg kunne virkelig godt lide filmen.
Og nu får jeg lyst til at læse bogen igen. Den ER altså fantastisk!
Er der også en bog?Den må jeg få fat i!
Jeg var inde og se Project Hail Mary i dag, og var meget begejstret. Det tror jeg i øvrigt alle i salen var.
Yes, og en lydbog som vist er enormt godt indspillet (har ikke selv hørt den, kun at folk er begejstrede). Forfatteren er Andy Weir. Og skulle du få lyst til lidt mere i den retning, er The Martian af samme forfatter også en virkelig god bog.
Enig. Lydbogen er SÅ meget bedre, efter at have lyttet til bogen måtte jeg absolut se filmen, og der blev jeg ærligt talt skuffet
0
Spider-Man - Brand New Day
Jeg synes den var god, men ikke exceptionel god. Tror ikke helt jeg forstår den kæmpe hype der er omkring den.
Jeg synes den var god, men ikke exceptionel god. Tror ikke helt jeg forstår den kæmpe hype der er omkring den.
0
The End of Oak Street
Ganske fint underholdt. Det er tydeligt at J.J. Abrams har haft sine lange finurlige fingre i den som producer, det klæder den virkelig godt.
For dinosaurernes skyld synes jeg man skal se den på stor skærm, hvis dinoer generlt ikke har din store interesse kan du godt vente til den kommer til streaming.
Ganske fint underholdt. Det er tydeligt at J.J. Abrams har haft sine lange finurlige fingre i den som producer, det klæder den virkelig godt.
For dinosaurernes skyld synes jeg man skal se den på stor skærm, hvis dinoer generlt ikke har din store interesse kan du godt vente til den kommer til streaming.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
-
Mamaseraptor
- Kort karma: 106
- Likede indlæg: 1666
Jeg har lige fået Disney+ fordi La Liga nu sendes der. Der er jo mange film, men jeg er mest til gysere, så er der noget der der kan anbefales?
0
- EmoJanice
- Kort karma: 17
- Geografisk sted: Rødovre
- Likede indlæg: 531
- Kontakt:
Jeg så filmen Palestine 36 hos en engelsk ven, der havde den med hjemmefra. Filmen som blandt andet har Jeremy Irons på rollelisten giver et baggrundsbillede for hvad der ledte til situationen i dag.
0
Spiderman - Brand New Day. Den var god!
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Jeg kunne virkelig godt lide filmen.
Den må jeg få fat i!