Fangerne på Fortet.

Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6396
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 773
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14745

Fangerne på Fortet.

Indlægaf Pjeps » 17. jun 2019, 10:44

Har lige set en reklame, at TV3 og viaplay tager hul på en ny omgang fangerne på fortet. Yeah det glæder jeg mig til, jeg elskede det program. Så nu håber jeg bare at det ikke bliver en tam omgang wannabe. Glæder mig til at se om de har fundet nogle spændende deltagere. Kan dog godt frygte at en stor del af deltagerne bliver fra reality verdenen.

Skal du se med?
1
:ninja:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Wizzze » 17. jun 2019, 10:54

næææ, nok ikke. Især nok fordi som du skriver, at det bliver realitypersoner og andre "medieliderlige" personer som stiller op. Og så synes jeg mange af udfordringerne i det gamle program var for kedelige. Jeg ville gerne se noget mere med mental og fysisk samarbejde, mere komplicerede opgaver, men det egner sig ikke det korte tidspressede format Fangerne på fortet har. Så det ender med noget klamt der skal udstås, eller en fysisk kraft anstrengelse. Så vil jeg hellere se en dokumentar, god serie eller bare nyheder.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17040
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21274

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 17. jun 2019, 11:10

Måske hvis det er uden nogen former for kendte, inkl. reality-deltagere.

Ellers skulle det være kendte som Kronprinsen, BS, Morten DD osv. der bliver sendt ud i alverdens udfordringer. Det gad jeg faktisk godt at se :D Underholdningsværdien vil sikkert falde, til gengæld kunne det være interessant at se hvordan en flok ikke-amatører arbejder sammen og klarer opgaverne på de vilkår når de ikke kender hinanden på forhånd.

Hvornår bliver det sendt? Og mon Monique og tigerhovedet stadig er med? Og hvem der skal være ham Gandalf i tårnet.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6396
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 773
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14745

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Pjeps » 17. jun 2019, 11:24

Misantropen skrev:Måske hvis det er uden nogen former for kendte, inkl. reality-deltagere.

Ellers skulle det være kendte som Kronprinsen, BS, Morten DD osv. der bliver sendt ud i alverdens udfordringer. Det gad jeg faktisk godt at se :D Underholdningsværdien vil sikkert falde, til gengæld kunne det være interessant at se hvordan en flok ikke-amatører arbejder sammen og klarer opgaverne på de vilkår når de ikke kender hinanden på forhånd.

Hvornår bliver det sendt? Og mon Monique og tigerhovedet stadig er med? Og hvem der skal være ham Gandalf i tårnet.

Det har jo altid været kendte , der har været deltagere. Men i starten var det skuespillere , politikere, tv værter, sportsfolk osv, det var før dengang man blev kendt for at være kendt. :D
0
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6396
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 773
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14745

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Pjeps » 17. jun 2019, 11:29

Wizzze skrev:næææ, nok ikke. Især nok fordi som du skriver, at det bliver realitypersoner og andre "medieliderlige" personer som stiller op. Og så synes jeg mange af udfordringerne i det gamle program var for kedelige. Jeg ville gerne se noget mere med mental og fysisk samarbejde, mere komplicerede opgaver, men det egner sig ikke det korte tidspressede format Fangerne på fortet har. Så det ender med noget klamt der skal udstås, eller en fysisk kraft anstrengelse. Så vil jeg hellere se en dokumentar, god serie eller bare nyheder.

Jeg synes det sjove ved programmet, var netop at opgaverne var overskuelige , men at det var folk der kom uden for deres komfort-zone og fik udfordret fx deres højdeskræk, vandskræk, skræk for kryb osv. Nogle ting hvor man kan relatere til udfordringen som seer.

Men desværre bliver det jo nok folk som klæstrup, Philip May , Mascha Vang der deltager.
2
:ninja:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15514
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25949

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Delfin » 17. jun 2019, 11:36

Måske hvis de ikke har ødelagt det https://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/ ... 222320.ece
"TV3 lover, at det nye 'Fangerne på Fortet' bliver nyt, moderne og medrivende. Og med et tempo og en intensitet, der ikke er set før i programmet"

Det var vildt hyggeligt dengang at se sammen med ungerne, men hvordan det bliver i ny moderne udgave og mit nye ældre jeg alene foran skærmen, må komme an på en prøve :D
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 17. jun 2019, 11:48

Det vil jeg gerne gense, hvis de gør det godt, så fortsætter jeg med at se på det.
Da jeg ikke kender reality stjerner så godt, så vil næsten alle i det show , sikkert virke som almindelige danskere sat i spil :)

Og jo, dronningen , BS eller andre i den kategori vil da nok være sjove at se udfordres i den type spil, BS må være mindre udfordret, dog.
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf zembra1986 » 17. jun 2019, 12:47

Som andre siger, jeg gider kun se det hvis det er uden realitydeltagere. Og så skal det være som det var originalt......samme udfordringer, de to dværge, den vise mand osv. Ellers tror jeg heller ikke jeg gider. At modernisere et gammel tv-program bliver sjældent vellykket
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 17. jun 2019, 14:25

Jeg tror vist at den gruppe mennesker som var med i oprindelige episoder, vil man nok gerne se idag også.
Altså skuespillere, politikere, tv/radio værter og sports folk var også populære dengang.

Hvis reality stjerner er min ex, paradise hell, eller mødre osv, så er jeg helt enig, den type personer ville nok ikke være særligt spændende.

Og så en tur ned af memory lane
1996

19xx??
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17040
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21274

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 17. jun 2019, 14:27

Pjeps skrev:
Misantropen skrev:Måske hvis det er uden nogen former for kendte, inkl. reality-deltagere.

Ellers skulle det være kendte som Kronprinsen, BS, Morten DD osv. der bliver sendt ud i alverdens udfordringer. Det gad jeg faktisk godt at se :D Underholdningsværdien vil sikkert falde, til gengæld kunne det være interessant at se hvordan en flok ikke-amatører arbejder sammen og klarer opgaverne på de vilkår når de ikke kender hinanden på forhånd.

Hvornår bliver det sendt? Og mon Monique og tigerhovedet stadig er med? Og hvem der skal være ham Gandalf i tårnet.

Det har jo altid været kendte , der har været deltagere. Men i starten var det skuespillere , politikere, tv værter, sportsfolk osv, det var før dengang man blev kendt for at være kendt. :D

Måske var jeg for ung til at vide det var kendte der deltog da det blev vist i halvfemserne. Det virkede i hvert fald irrelevant :lol:

Jeg smider også lige Mickey Fredie Pedersen og Nicklas Bendtner ind på mit dream team med Kronprinsen, BS og Morten DD :pompom:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36858

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Daine » 17. jun 2019, 19:12

Jeg skal se med, hvis det bliver nogle ok værter og spændende deltagere. Jeg gider ikke udelukkende se på medieliderlige realitydeltagere. Hvis så første program er godt nok, så kigger jeg nok med fremadrettet. Men jeg er ikke meget for at de ændrer på programmet.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4503
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4733

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Panton » 18. jun 2019, 19:15

Uhh tanken om fugleedderkop rummet kan stadig give mig ståpels :gisp:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36858

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Daine » 19. jun 2019, 07:07


Jeg håber det betyder at de skal deltage i det samme afsnit, så er der da mulighed for at fravælge det.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 19. jun 2019, 07:13


Problemet er nok , folk gider ikke se Pia Kjærsgaard på fortet, eller vejr værter for den sags skyld. Det er et show for folk i 20'rne nu eller måske yngre målgrupper.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4905
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8840

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Skorstenen » 19. jun 2019, 08:17



Dem gider jeg nu godt at se - jeg troede det var værre, såsom deltagere fra Paradise Hotel, Ex on the Beach og den slags. (jeg ved ikke engang hvilken kanal de figurerer på)
0

Tilbage til "Film og TV"