Fangerne på Fortet.

zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf zembra1986 » 1. sep 2020, 12:27

Så har jeg set de første par udsendelser.

Den er udemærket underholdning, men det kommer slet ikke op på siden af det gamle. Jeg mangler mere variation i udfordringerne. Den med katapult stolen og den med sæbe tromlen er decideret lamme synes jeg :rulle: Og hvad sker der for at Anders Lund Madsen bare står der som vismand i hans almindelige tøj, wtf! var det så svært at klæde ham ud som vismand? Det andet ser bare åndsvagt ud.

Jeg elsker ELSKER dog at i hvert fald en af dværgene er den originale fra de gamle udsendelser :love: Jeg er ikke helt sikker på om de begge er, men jeg kan tydeligt kende den ene, som er blevet betydelig ældre (det er jo også mange år siden de første programmer). Det giver lidt magi fra 90'ernes Fangerne på fortet at i hvert fald en af dværgene er den samme. Er Monique ikke også den samme? det ligner det, men synes ikke hun ser mere end et par år ældre ud :8:
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 1. sep 2020, 12:31

Episode 1 er online på viafree: https://www.viafree.dk/programmer/under ... /episode-1
Hvis nogen lyster og ikke har alternativer.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf DenBruneMunk » 1. sep 2020, 12:36

zembra1986 skrev:Jeg elsker ELSKER dog at i hvert fald en af dværgene er den originale fra de gamle udsendelser :love: Jeg er ikke helt sikker på om de begge er, men jeg kan tydeligt kende den ene, som er blevet betydelig ældre (det er jo også mange år siden de første programmer). Det giver lidt magi fra 90'ernes Fangerne på fortet at i hvert fald en af dværgene er den samme. Er Monique ikke også den samme? det ligner det, men synes ikke hun ser mere end et par år ældre ud :8:

Iflg. wiki, så er den ene dværg med fra '93.

Passepartout (dværg) – André Bouchet (1993-)
Passepåtid (dværg) – Alain Prévost

Om de så også er med i 2020, siger den intet om.
Men det er rigtig den ene har langt gråt hår, mon ikke det er manden fra '93 :)
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf zembra1986 » 1. sep 2020, 12:42

DenBruneMunk skrev:
zembra1986 skrev:Jeg elsker ELSKER dog at i hvert fald en af dværgene er den originale fra de gamle udsendelser :love: Jeg er ikke helt sikker på om de begge er, men jeg kan tydeligt kende den ene, som er blevet betydelig ældre (det er jo også mange år siden de første programmer). Det giver lidt magi fra 90'ernes Fangerne på fortet at i hvert fald en af dværgene er den samme. Er Monique ikke også den samme? det ligner det, men synes ikke hun ser mere end et par år ældre ud :8:

Iflg. wiki, så er den ene dværg med fra '93.

Passepartout (dværg) – André Bouchet (1993-)
Passepåtid (dværg) – Alain Prévost

Om de så også er med i 2020, siger den intet om.
Men det er rigtig den ene har langt gråt hår, mon ikke det er manden fra '93 :)


Jo, det er ham med det lange hår, jeg klart kan genkende.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13087
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3548
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56261
Kontakt:

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Ado » 1. sep 2020, 13:41

Amalie er fandeme kær. :lol:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 1. sep 2020, 14:38

Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:Jeg synes de gamle afsnit jeg har set har bestået af to hold på 5-6 personer der har kæmpet mod hinanden. I slutningen skulle 1-2 fra hvert hold ned til tigerne og samle flest mønter. Det er måske kommet til senere

Jeg har ikke set den nye sæson endnu, men apropos de tigre i de gamle afsnit. Gad vide hvor længe de har skulle være på det fort og hvor mange gange de er blevet transporteret frem og tilbage, hvis ikke de har skulle være der i hele sæsoner af gangen + den tid der bruges på forberedelse inden optagelse. De er vel kun sejlet(eller fløjet?) derud pga. programmet, men det virker da ikke som et specielt fedt sted at være holdt i fangenskab for en tiger :gruble:

Det er nok en af de praktiske ting man ikke skal spekulere så meget over :lol:


Sådan husker jeg også de første afsnit fra 90erne

Dyrevelfærd er faktisk kommet på bordet. TV3 ønsker ikke at optage i fremtiden, hvis der fortsat skal bruges vilde dyr i programmet https://www.tvguide.dk/nyheder/2020/08/ ... -pa-fortet


Jeg har ikke fået set afsnittene endnu

Har der ikke været sæsoner uden tigre? :gruble:

Jeg troede faktisk ikke tigrene stadig blev brugt :wacko: Ret spøjst at der ikke er blevet reageret på det før nu, et år efter optagelserne.


Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 1. sep 2020, 14:49

DenBruneMunk skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:Jeg synes de gamle afsnit jeg har set har bestået af to hold på 5-6 personer der har kæmpet mod hinanden. I slutningen skulle 1-2 fra hvert hold ned til tigerne og samle flest mønter. Det er måske kommet til senere

Jeg har ikke set den nye sæson endnu, men apropos de tigre i de gamle afsnit. Gad vide hvor længe de har skulle være på det fort og hvor mange gange de er blevet transporteret frem og tilbage, hvis ikke de har skulle være der i hele sæsoner af gangen + den tid der bruges på forberedelse inden optagelse. De er vel kun sejlet(eller fløjet?) derud pga. programmet, men det virker da ikke som et specielt fedt sted at være holdt i fangenskab for en tiger :gruble:

Det er nok en af de praktiske ting man ikke skal spekulere så meget over :lol:


Sådan husker jeg også de første afsnit fra 90erne

Dyrevelfærd er faktisk kommet på bordet. TV3 ønsker ikke at optage i fremtiden, hvis der fortsat skal bruges vilde dyr i programmet https://www.tvguide.dk/nyheder/2020/08/ ... -pa-fortet


Jeg har ikke fået set afsnittene endnu

I er simpelthen for unge, eller for gamle og hukommelsen svigter :)

Jeg postede et link i starten 2 fulde afsnit fra 90'rne , og her er det fra starten med 1 hold og 5 på holdet.

Jeg er ikke opvokset med TV3(var barn i 90'erne) og har næppe set de første afsnit eller sæsoner.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15521
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25956

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Delfin » 1. sep 2020, 18:51

Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.


Som jeg læser artiklen, er det fremadrettet. De nuværende udsendelser er optaget inden de kommer med den udtalelse
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 1. sep 2020, 19:05

Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.

Som jeg læser artiklen, er det fremadrettet. De nuværende udsendelser er optaget inden de kommer med den udtalelse

Altså.. Jeg går ud fra at de er med i år for det lyder sådan i artiklen :D

Hvad er fremadrettet som du læser det?
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15521
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25956

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Delfin » 1. sep 2020, 19:43

Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.

Som jeg læser artiklen, er det fremadrettet. De nuværende udsendelser er optaget inden de kommer med den udtalelse

Altså.. Jeg går ud fra at de er med i år for det lyder sådan i artiklen :D

Hvad er fremadrettet som du læser det?


Produktionsselskabet betinger sig at evt fremtidige optagelser skal være uden vilde dyr på fortet, ellers ønsker de ikke at lave flere sæsoner. Jeg begynder at spekulere på, om det er mig, der læser det forkert :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15521
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25956

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Delfin » 1. sep 2020, 19:56

1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3853

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf HappyQ » 1. sep 2020, 19:57

Miki Chen er så sej.
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Misantropen » 1. sep 2020, 20:00

Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.

Som jeg læser artiklen, er det fremadrettet. De nuværende udsendelser er optaget inden de kommer med den udtalelse

Altså.. Jeg går ud fra at de er med i år for det lyder sådan i artiklen :D

Hvad er fremadrettet som du læser det?


Produktionsselskabet betinger sig at evt fremtidige optagelser skal være uden vilde dyr på fortet, ellers ønsker de ikke at lave flere sæsoner. Jeg begynder at spekulere på, om det er mig, der læser det forkert :lol:

Jamen spurgte du ikke til om der var tigre med i år?
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf zembra1986 » 1. sep 2020, 20:02

HappyQ skrev:Miki Chen er så sej.


Han var nemlig mega sej, og så har han bare en smittende glæde :klap:
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15521
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25956

Re: Fangerne på Fortet.

Indlægaf Delfin » 1. sep 2020, 21:27

Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:
Misantropen skrev:
Delfin skrev:Jeg tror ikke, jeg har set alle sæsoner, men jeg mener de har været med hver gang. Er de ikke med i år?

Jeg har endnu ikke set noget fra den nye sæson, men det lyder sådan på den artikel du har linket til.

Som jeg læser artiklen, er det fremadrettet. De nuværende udsendelser er optaget inden de kommer med den udtalelse

Altså.. Jeg går ud fra at de er med i år for det lyder sådan i artiklen :D

Hvad er fremadrettet som du læser det?


Produktionsselskabet betinger sig at evt fremtidige optagelser skal være uden vilde dyr på fortet, ellers ønsker de ikke at lave flere sæsoner. Jeg begynder at spekulere på, om det er mig, der læser det forkert :lol:

Jamen spurgte du ikke til om der var tigre med i år?


Jeg tror bare, vi snakker forbi hinanden nu :lol:
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23

Tilbage til "Film og TV"