Caroline Flemming, TV programmer??

Brugeravatar
BibiJani
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. mar 2021, 17:24
Kort karma: 0

Caroline Flemming, TV programmer??

Indlægaf BibiJani » 1. mar 2021, 17:51

Jeg har set forskellige programmer med baronessen Caroline Flemming, ved ikke hvor mange herinde der har det? Men der er noget jeg har undret mig over især i de programmer hvor hun laver de makeovers, af enten de medvirkende eller deres hjem

Baronessen flytter ind
Baronessen og mig (kan ses på Discoveryplus)

Hvor i al verden kommer alle de penge fra til at financiere dette? .. No offence, men hun er ikke en billig dame i indkøb, og har da mine tvivl på at danske tv programmer vil kun indtjene penge nok til det eventyr og hun betaler næppe af egen lomme?

Så er det bare mig der har misforstået noget og bare ikke fatter den form for koncept. Eller er der andre som ligesom jeg har undret sig??
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17043
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1079
Likede indlæg: 21278

Re: Caroline Flemming, TV programmer??

Indlægaf Misantropen » 1. mar 2021, 18:06

BibiJani skrev:Jeg har set forskellige programmer med baronessen Caroline Flemming, ved ikke hvor mange herinde der har det? Men der er noget jeg har undret mig over især i de programmer hvor hun laver de makeovers, af enten de medvirkende eller deres hjem

Baronessen flytter ind
Baronessen og mig (kan ses på Discoveryplus)

Hvor i al verden kommer alle de penge fra til at financiere dette? .. No offence, men hun er ikke en billig dame i indkøb, og har da mine tvivl på at danske tv programmer vil kun indtjene penge nok til det eventyr og hun betaler næppe af egen lomme?

Så er det bare mig der har misforstået noget og bare ikke fatter den form for koncept. Eller er der andre som ligesom jeg har undret sig??

Jeg kan ikke forestille mig hun ligger i den dyreste ende af lønninger til tv-værter. Har det ikke mest været reality programmer på kanal 4/Discovery hun har medvirket i? Det er en snæver målgruppe at henvende sig til(de programmet blev vist lavet før streaming gjorde deres indtog?)

Pengene til makeovers m.m. vil jeg tro primært kommer fra firmaer der sponsorerer det. Fx en eller anden møbelbutik sponserer møbler for 10.000 kr. mod eksponering i programmet. Det er en lille pris at betale for dem.
0
Brugeravatar
BibiJani
Indlæg: 3
Tilmeldt: 1. mar 2021, 17:24
Kort karma: 0

Re: Caroline Flemming, TV programmer??

Indlægaf BibiJani » 1. mar 2021, 18:29

Misantropen skrev:
BibiJani skrev:Jeg har set forskellige programmer med baronessen Caroline Flemming, ved ikke hvor mange herinde der har det? Men der er noget jeg har undret mig over især i de programmer hvor hun laver de makeovers, af enten de medvirkende eller deres hjem

Baronessen flytter ind
Baronessen og mig (kan ses på Discoveryplus)

Hvor i al verden kommer alle de penge fra til at financiere dette? .. No offence, men hun er ikke en billig dame i indkøb, og har da mine tvivl på at danske tv programmer vil kun indtjene penge nok til det eventyr og hun betaler næppe af egen lomme?

Så er det bare mig der har misforstået noget og bare ikke fatter den form for koncept. Eller er der andre som ligesom jeg har undret sig??

Jeg kan ikke forestille mig hun ligger i den dyreste ende af lønninger til tv-værter. Har det ikke mest været reality programmer på kanal 4/Discovery hun har medvirket i? Det er en snæver målgruppe at henvende sig til(de programmet blev vist lavet før streaming gjorde deres indtog?)

Pengene til makeovers m.m. vil jeg tro primært kommer fra firmaer der sponsorerer det. Fx en eller anden møbelbutik sponserer møbler for 10.000 kr. mod eksponering i programmet. Det er en lille pris at betale for dem.


Altså nej jeg tror heller ikke hendes løn var/er stor eller det ved jeg ikke ? det jeg hentyder til er mere i programmet Baronessen og mig hvor hun laver makeovers på de medvirkede - De bliver fløjet til London og inkvarteret på et hotel, hvor de efterfølgende tager ud og shopper og det er altså ikke i de billigste butikker, vi taler om Louboutin, Salt .. med andre ord London butikker i et vist prisleje + de kommer ind i en af Londons bedste frisør salon (tror næppe dem som hjælper til der arbejder gratis)
Nevielle hair salon er nok ikke et sted for den almene Londoner?

Baronessen flytter ind mener jeg er fra 2008 så nej der var streaming ikke in herhjemme men det andet program er fra nyere tid mener det er omkring 2015/2016 og der havde vi jo streaming

Det er måske bare mig der er fat svag men jeg har svært ved at tro at et program kan indtjene penge nok til sådan et cirkus med dyr mode og den slags?
0
Brugeravatar
LystigPer
Indlæg: 67
Tilmeldt: 5. jan 2021, 09:40
Kort karma: 2
Likede indlæg: 25

Re: Caroline Flemming, TV programmer??

Indlægaf LystigPer » 1. mar 2021, 19:59

BibiJani skrev:Jeg har set forskellige programmer med baronessen Caroline Flemming, ved ikke hvor mange herinde der har det? Men der er noget jeg har undret mig over især i de programmer hvor hun laver de makeovers, af enten de medvirkende eller deres hjem

Baronessen flytter ind
Baronessen og mig (kan ses på Discoveryplus)

Hvor i al verden kommer alle de penge fra til at financiere dette? .. No offence, men hun er ikke en billig dame i indkøb, og har da mine tvivl på at danske tv programmer vil kun indtjene penge nok til det eventyr og hun betaler næppe af egen lomme?

Så er det bare mig der har misforstået noget og bare ikke fatter den form for koncept. Eller er der andre som ligesom jeg har undret sig??


Nej jeg tror ikke du er fatsvag du undre dig bare og den del er du ikke ene om

Hvis man løseligt regner på det, så bliver der i de 6 afsnit snildt brugt op i mod 50-55.000kr

der er flybillet+hotel - billetten kan købes billigt er dog ikke klar over om det er tilfældet, hotellet de bruger er næppe i den billige ende - så her skal vi nok regne med der bliver brugt et par tusinde også fordi de medvirkende er i London 2-3 dage

Så kommer dagen hvor de tager ud og shopper i forskellige mode butikker, og ja det er korrekt de er inde i nogen som ikke udstråler prisbilligt så her ryger der snildt måske en 15-20.000kr


efterfølgende er de inde og blive stylet på den omtalte frisørsalon, nej den er IKKE billig og ej heller et sted en middel Englænder med middel job smider sine skillinger og med de priser de oplyser (ja, de er sikkert steget siden dengang) så har den herlighed med klip+farve+styling af håret+negle hurtigt rendt op i 10.000kr + arbejdstid - for nej dem i salonen arbejder selvfølgelig ikke gratis bare fordi de får noget dansk eksponering

De genser hinanden 1 måned efter hvor Caroline har en gave med og her er der tale om lige fra dyre designer sko til tasker til smykker

Så kommer der løn oven i .. og det regnestykke kan jeg ikke gå nærmere ind i da jeg ikke kender lønninger for den slags men de arbejder ikke gratis og efter hvad jeg har læst er Caroline Fleming ikke en billig arbejdskraft foruden hun er ret krævende

Alt i alt for hvert afsnit er vi nok på den anden side af 300.000kr når alt er regnet ud og så er mit regnestykke kun et skynd ?
men med 6 afsnit så lad os bare sige at den næppe har givet overskud for tvivler på der har været seertal nok til at kunne skrabe det sammen og det er nok også svaret på hvorfor generelt der kun kommer 1 sæson af Carolines tv-serier .. hun er for dyr!
0

Tilbage til "Film og TV"