Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5458
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 668
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14073

Re: Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Indlægaf RavenClaw » 18. maj 2021, 08:58

SødeSkelet skrev:
RavenClaw skrev:Jeg kender det ene par, Frederik og Magnus. De er så vilde. Selv Duplo kan de få kunstværker ud af :D


Årh, du må hilse og sige, at vi alle er kæmpe fans herhjemme - de er super skønne :D Min søn blev så inspireret, at han brugte alle sine sparepenge på en kæmpe kasse lego classic og nu sidder derhjemme og nørkler med sine egne kreationer :D

Her er en Duplofisk, Frederik byggede for et par år siden :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Indlægaf musling » 18. maj 2021, 11:01

Jeg er ikke fan af Victor, men jeg er virkelig fan af programmet. Jeg synes det er vanvittigt hyggeligt og med linket til YouTube er mit behov fuldendt - jeg savnede nemlig også at se lidt af teknikkerne og komme lidt tættere på :D

Jeg har set et par afsnit af den australske udsendelse, hvor de skulle bygge ting, der skulle ødelægges ved enten frit fald, eksplosion, høj fart eller kølleslag. Det var vildt fedt - en udfordring den danske udsendelse gerne må tage til sig.
Men ellers synes jeg programmerne ligner hinanden. Dog giver jeg ret i, at de udenlandske dommere er hårdere og noget grovere i tonen, hvilket jeg ikke bryder mig om. Den danske Lego-dommer er jeg dog helt vild med, han er kritisk, fair og behagelig.

Programmet er vist ikke så populært, som man havde håbet, men personligt håber jeg på endnu en sæson, hvis de kan finde flere lego-nørder, der er lige så dygtige som deltagerne. Sh*t de kan ting!
3
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10229
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1215
Likede indlæg: 18374

Re: Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Indlægaf .Magic. » 21. maj 2021, 19:55

Den danske udgave er godt nok ikke imponerende ift australske.
0
Brugeravatar
SødeSkelet
Indlæg: 285
Tilmeldt: 26. jun 2016, 15:12
Kort karma: 23
Likede indlæg: 1253

Re: Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Indlægaf SødeSkelet » 24. maj 2021, 11:02

Nå, nu har vi også tjekket den australske og den amerikanske udgave ud. Den amerikanske kunne jeg ikke rigtigt holde ud at se på - den virkede alt for overgearet og, øh, amerikansk til min smag - men jeg er vild med den australske. Brickman er skøn, og værten er sjov. Fedt med eksplosioner :-D
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Endeligt noget ordentligt TV Fredag aften

Indlægaf musling » 27. maj 2021, 20:35

Jah, har lige set, at de søger deltagere til endnu en sæson. Selv om jeg stadig mangler at se finalen (og har en klar favorit :danse: ) er jeg mere end klar til en ny sæson :popkorn:
1

Tilbage til "Film og TV"