Ny Friends, first look

Skal I se Friends genforeningsepisoden?

JA!
43
47%
NEJ!
17
19%
måske
23
25%
Har aldrig set/fulgt Friends
8
9%
andet, forklar
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 91
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5459
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 668
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14074

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf RavenClaw » 27. maj 2021, 21:18

Wizzze skrev:
RavenClaw skrev:Jeg synes faktisk, at den var ganske fin :)


Der var mange gode minder, men gud hvor er de blevet gamle :8:
Har det pludseligt meget bedre med mig selv, nu virker forfaldet fra tyverne til nu ikke så farligt :genert:

Det er også ret trist at se, hvordan de har prøvet at snyde sig yngre med kosmetiske indgreb. Gad vide, om det overhovedet er godt for en skuespillerkarriere, at man pludselig ligner en porcelænsdukke :gruble:

Jeg er født i 1994, da serien gik i luften :engel:
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 833
Likede indlæg: 19824

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Animi » 27. maj 2021, 21:50

Jeg synes, at det var en ganske fin reunion. Jeg kunne dog personligt nok godt have undværet selve interviewdelen med James Corden, da jeg synes, at deres andre interaktioner på selve settet var mere interessant
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7505
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24600

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Moxy-lady » 27. maj 2021, 21:57

Jeg synes det ligner at Perry er på enten smertestillende eller beroligende medicin.

Jeg synes virkelig det var hyggeligt (har kun set traileren) med især schwimmer og LeBlanc's snak, da LeBlanc snakkede om hvor ægte deres relation er, og schwimmer kaldte ham et forkert navn, det var ret kvikt. Men jeg synes virkelig det lyder som om LeBlanc har haft nogle uheldige oplevelser med relationer der ikke ville kende ham for ham selv, men for hans penge eller berømmelse.
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13043
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28100

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. maj 2021, 08:23

Moxy-lady skrev:Jeg synes det ligner at Perry er på enten smertestillende eller beroligende medicin.

Jeg synes virkelig det var hyggeligt (har kun set traileren) med især schwimmer og LeBlanc's snak, da LeBlanc snakkede om hvor ægte deres relation er, og schwimmer kaldte ham et forkert navn, det var ret kvikt. Men jeg synes virkelig det lyder som om LeBlanc har haft nogle uheldige oplevelser med relationer der ikke ville kende ham for ham selv, men for hans penge eller berømmelse.


Det er kommet frem at Perry var igennem et akut tandlægeindgreb samme dag og de er jo vældig glade for bedøvelse i US så det har nok en del at sige. Og at han se mærkelig ud i hovedet.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Stitch » 28. maj 2021, 09:11

Jeg synes det var meget hyggeligt og nostalgisk at se. Det var ret fint at se nogle ukendte bloppers og det uheld der var ved en af optagelserne.

Men hvor er det synd at se, at de har fået lavet så meget ved dem selv. Det gør mig lidt trist.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6537
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14600

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Mangoness » 4. jun 2021, 04:08

Jeg synes, at det var hyggeligt at se :lun:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 489
Likede indlæg: 10841

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf BlueBunny » 4. jun 2021, 04:44

Jeg kan ikke finde afsnittet :/
Har eller HBO, men kan kun finde den gamle serie
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Lucia
Indlæg: 1553
Tilmeldt: 20. dec 2015, 14:42
Kort karma: 66
Likede indlæg: 2162

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Lucia » 4. jun 2021, 04:52

BlueBunny skrev:Jeg kan ikke finde afsnittet :/
Har eller HBO, men kan kun finde den gamle serie

Den ligger her: https://dk.hbonordic.com/movies/friends-the-reunion/1f10ced-013d98c367e
1
Brugeravatar
Saltsyreopvask
Indlæg: 507
Tilmeldt: 14. apr 2021, 13:27
Kort karma: 35
Likede indlæg: 618

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Saltsyreopvask » 9. jun 2021, 09:57

Jeg så godt afsnittet, og det var da fint nok, men det var samtidigt også lidt intetsigende. Friends har været en stor del af mit liv på et tidspunkt, og jeg kan så godt som alle replikker udenad. Så jeg havde sådan set frem til afsnittet. Selvom det var hyggeligt at se, så var det lidt som at spise en McDonald's burger. Man kunne lige så godt spise luft. Lidt for meget røvslikkeri. Den eneste, der for mig virkede til at have lidt oprigtighed og substans i forhold til at snakke sammenholdet, var David Schwimmer. Men selv når han prøvede at gøre sin oprigtighed klar, blev det nogle gange fejet hurtigt under gulvtæppet. Som om man ikke må snakke om følelser på et dybere plan. Og så kunne jeg helt ærligt ikke se, hvorfor vi skulle se snippets med forskellige kendte, som ikke havde noget med programmet at gøre. Det virkede fuldstændigt overflødigt. Beklager det negative indlæg, men det var det, jeg sad tilbage med, da jeg havde set det. :genert:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15521
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25957

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Delfin » 9. jun 2021, 10:06

Jeg synes det var meget hyggeligt og nogenlunde som jeg havde forventet. Lidt snak om serien, lidt snak om skuespillernes oplevelser. Rørt sammen og hældt ned med små klip og fraklip fra serien. Ikke noget overraskende eller anderledes end andre programmer af samme type, bare hyggeligt
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf GuldPilen » 9. jun 2021, 11:14

Det var ikke engang en "The one where ..." -> "another Friends episode" , det var intet andet end alle skuespillere fra serien som mødtes en dag mange år efter.
Og James som interviewer, sådan har de gjort med andre serier som Lost, uden at kalde det reunion, startrek skuespillere gør det næsten årligt, og andre serier har især gjort det her i Corona tiden på youtube.

Det var ikke noget særligt, selvom det var sjovt nok at gense dem men altså, totalt hyped til at blive noget specielt men var bare et interview og snak om gamle episoder, og lidt behind the scenes...

Så nå...

(Skal nok siges, jeg havde forventet et afsnit mere :) )
0

Tilbage til "Film og TV"