Ny Friends, first look

Skal I se Friends genforeningsepisoden?

JA!
43
47%
NEJ!
17
19%
måske
23
25%
Har aldrig set/fulgt Friends
8
9%
andet, forklar
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 91
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Stitch » 20. maj 2021, 09:49

Jaaa! Glæder mig til at se det. Det bliver sjovt at høre deres tanker om serien.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Wizzze » 20. maj 2021, 10:55

Stitch skrev:Jaaa! Glæder mig til at se det. Det bliver sjovt at høre deres tanker om serien.


"Jennifer Aniston, Courteney Cox, Lisa Kudrow, Matt LeBlanc, Matthew Perry and David Schwimmer reunited on Stage 24 at Warner Bros. Studios, where they were thrown back in time with recreated sets from the show.
The group, who landed the cover of People this week, tell the publication what they think their characters would each be doing now.

Aniston, who played Rachel on the show, said: "I would like to have maybe started a clothing line of my own, and it's sort of a small franchise. Like a Nili Lotan. And I live in New York City on the Upper East Side."

Cox, who played Monica, said: "I always just feel like Monica would be doing something competitively with other mothers and trying to outdo them. Whether it's the bake sale at school or something. I mean, she'd be so annoying. She'd be at the head of the PTA or something."

Kudrow believes Phoebe "is living in Connecticut with Mike and their kids, and she's in charge of the arts program for the school. And just ... the advocate for her kids because they're different like she was."

Perry's Chandler "would be a wonderful father. And a wonderful comedy writer."

LeBlanc's Joey "would have opened a chain of sandwich shops," he said, "And eaten all the sandwiches."

Schwimmer said Ross, a paleontologist, would be "playin' with the bones" and "would've invested in Joey's sandwich shop and lost a lot of his savings for his kids."

https://edition.cnn.com/2021/05/19/ente ... index.html

Er det hvor I tror karaktererne ville ende?

Personligt er jeg sikker på at Monicas er ret præcis :D
3
Do as I say! :whip:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf zembra1986 » 20. maj 2021, 10:56

GuldPilen skrev:
zembra1986 skrev:Jeg var aldrig super fan af Friends, men har da set det meste af serien, og er nok også nysgerrig nok til lige at skulle snuse til den nye omgang, men jeg kan slet ikke forstille mig konceptet med midaldrende skuespillere/mennesker. Det virker.....sært.

Sært er nok mere, at de unge idag, ikke ved hvad serier var i 80'r og 90'rne og at ældre også var skuespillere og havde serier af same koncept før i tiden, så intet nyt der nok mest bare uvidenhed og så kan da godt forstå det virker sært.

Der skal være plads til alle og aldersdiskriminering er ikke en undtagelse.


Slap da lige af med at være så forurettet :lol:

(Jeg er fra 86' og så rigtig meget tv, da jeg voksede op, så jeg kender såmænd en del serier fra dengang.)
2
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Wizzze » 20. maj 2021, 11:45

FormerlyKnownAs skrev:Jeg så lige et klip på IG hvor de sidder mænd og kvinder for sig og bliver i interviewet. Den er helt gal med Matthew Perry. Enten er han på stoffer igen, eller også er han alvorligt syg, fået en blodprop eller hjerneblødning. Der er et eller andet der ikke er som det skal være. Det var skræmmende og trist at se :(

https://www.instagram.com/tv/CPDfw6WpYa ... =copy_link


Du er ikke den eneste som bemærkede Perry

https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... an-er-okay
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf GuldPilen » 20. maj 2021, 12:10

.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:Jeg elsker serien og det er den serie jeg altid er igang med og har været det i mange år. Tror jeg sammenlagt har set den 20-30 gange. Jeg skal uden tvivl se det nye men det tænkte jeg også om Beverly Hills og blev så skuffet.

Nu er det ikke BH90210 og 5 nye sæsoner af 26 afsnit, kun 1 afsnit.

Så mon ikke de har erkendt det ikke er et rerun af serien men derimod mere hvad det kunne være så mange år efter når de var blevet ældre :)

Forventer man det samme soap som oprindelig, så er det klart ens forventninger er for høje og man skuffes, for enten er man gået i stå eller så er man ikke vokset med skuespillerne og det faktum vi alle bliver ældre og vil opføre os derefter, oftest klogere end for 20 år siden.

Jeg ved ikke hvorfor du har citeret mig.

Måske har du bare ikke opfattelse af tid? 1 afsnit af friends anno 2021 og 7 nye sæsoner af BH90210? Hvor er sammenligningsgrundlag og skuffelse til at sammenligne med?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13043
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28100

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf FormerlyKnownAs » 20. maj 2021, 12:14

GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:Jeg elsker serien og det er den serie jeg altid er igang med og har været det i mange år. Tror jeg sammenlagt har set den 20-30 gange. Jeg skal uden tvivl se det nye men det tænkte jeg også om Beverly Hills og blev så skuffet.

Nu er det ikke BH90210 og 5 nye sæsoner af 26 afsnit, kun 1 afsnit.

Så mon ikke de har erkendt det ikke er et rerun af serien men derimod mere hvad det kunne være så mange år efter når de var blevet ældre :)

Forventer man det samme soap som oprindelig, så er det klart ens forventninger er for høje og man skuffes, for enten er man gået i stå eller så er man ikke vokset med skuespillerne og det faktum vi alle bliver ældre og vil opføre os derefter, oftest klogere end for 20 år siden.

Jeg ved ikke hvorfor du har citeret mig.

Måske har du bare ikke opfattelse af tid? 1 afsnit af friends anno 2021 og 7 nye sæsoner af BH90210? Hvor er sammenligningsgrundlag og skuffelse til at sammenligne med?


Der var altså ikke 7 nye sæsoner af BH90210. Der var en helt ny udgave som hed 90210 som var med nye skuespillere.

Friends reunion er det orgiginale cast.
BH90210 reboot var med det originale cast.
3
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10230
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1217
Likede indlæg: 18375

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf .Magic. » 20. maj 2021, 12:35

GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:Jeg elsker serien og det er den serie jeg altid er igang med og har været det i mange år. Tror jeg sammenlagt har set den 20-30 gange. Jeg skal uden tvivl se det nye men det tænkte jeg også om Beverly Hills og blev så skuffet.

Nu er det ikke BH90210 og 5 nye sæsoner af 26 afsnit, kun 1 afsnit.

Så mon ikke de har erkendt det ikke er et rerun af serien men derimod mere hvad det kunne være så mange år efter når de var blevet ældre :)

Forventer man det samme soap som oprindelig, så er det klart ens forventninger er for høje og man skuffes, for enten er man gået i stå eller så er man ikke vokset med skuespillerne og det faktum vi alle bliver ældre og vil opføre os derefter, oftest klogere end for 20 år siden.

Jeg ved ikke hvorfor du har citeret mig.

Måske har du bare ikke opfattelse af tid? 1 afsnit af friends anno 2021 og 7 nye sæsoner af BH90210? Hvor er sammenligningsgrundlag og skuffelse til at sammenligne med?

Der er ikke 7 sæsoner af Beverly Hills 90210 fra 2019 - Der er 5-6 afsnit eller sådan noget.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10230
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1217
Likede indlæg: 18375

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf .Magic. » 20. maj 2021, 12:39

FormerlyKnownAs skrev:Beverly 90210 lavede de jo sidste, eller forrige år, en sæson der var en forlængelse heraf som var med de oprindelige og i deres egen persona ish.. . Mon det er der i går fejl af hinanden - Magic og Guldpilen.


Den anden var jo en ny udgave af BH, men hed 90210 og var flere sæsoner med helt nyt cast.

Jeg har kun set 1 eller 2 afsnit af den der kun hedder 90210. Havde glemt den eksisterede så der er rigtig nok ikke den jeg tænker på.
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2083
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 214
Likede indlæg: 6194

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Contrast » 20. maj 2021, 14:33

De få gange folk har villet have mig til at se Friends har jeg synes det var virkelig cringe at se. Jeg er 29 og det er folk på min alder, så det er ikke en generationsting ;) Men kan ærligt talt ikke fordrage den slags serier.
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf GuldPilen » 21. maj 2021, 13:29

.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:Jeg elsker serien og det er den serie jeg altid er igang med og har været det i mange år. Tror jeg sammenlagt har set den 20-30 gange. Jeg skal uden tvivl se det nye men det tænkte jeg også om Beverly Hills og blev så skuffet.

Nu er det ikke BH90210 og 5 nye sæsoner af 26 afsnit, kun 1 afsnit.

Så mon ikke de har erkendt det ikke er et rerun af serien men derimod mere hvad det kunne være så mange år efter når de var blevet ældre :)

Forventer man det samme soap som oprindelig, så er det klart ens forventninger er for høje og man skuffes, for enten er man gået i stå eller så er man ikke vokset med skuespillerne og det faktum vi alle bliver ældre og vil opføre os derefter, oftest klogere end for 20 år siden.

Jeg ved ikke hvorfor du har citeret mig.

Måske har du bare ikke opfattelse af tid? 1 afsnit af friends anno 2021 og 7 nye sæsoner af BH90210? Hvor er sammenligningsgrundlag og skuffelse til at sammenligne med?

Der er ikke 7 sæsoner af Beverly Hills 90210 fra 2019 - Der er 5-6 afsnit eller sådan noget.

Pointen i mit første svar var ikke antal sæsoner som du sammenlignede med men at du omtalt "1" afsnit som kunne skuffe.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10230
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1217
Likede indlæg: 18375

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf .Magic. » 21. maj 2021, 16:16

GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:
GuldPilen skrev:
.Magic. skrev:Jeg elsker serien og det er den serie jeg altid er igang med og har været det i mange år. Tror jeg sammenlagt har set den 20-30 gange. Jeg skal uden tvivl se det nye men det tænkte jeg også om Beverly Hills og blev så skuffet.

Nu er det ikke BH90210 og 5 nye sæsoner af 26 afsnit, kun 1 afsnit.

Så mon ikke de har erkendt det ikke er et rerun af serien men derimod mere hvad det kunne være så mange år efter når de var blevet ældre :)

Forventer man det samme soap som oprindelig, så er det klart ens forventninger er for høje og man skuffes, for enten er man gået i stå eller så er man ikke vokset med skuespillerne og det faktum vi alle bliver ældre og vil opføre os derefter, oftest klogere end for 20 år siden.

Jeg ved ikke hvorfor du har citeret mig.

Måske har du bare ikke opfattelse af tid? 1 afsnit af friends anno 2021 og 7 nye sæsoner af BH90210? Hvor er sammenligningsgrundlag og skuffelse til at sammenligne med?

Der er ikke 7 sæsoner af Beverly Hills 90210 fra 2019 - Der er 5-6 afsnit eller sådan noget.

Pointen i mit første svar var ikke antal sæsoner som du sammenlignede med men at du omtalt "1" afsnit som kunne skuffe.

Du er godt nok lidt småhys i tonen.
3
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf ina » 25. maj 2021, 06:42

Ser Matthew Perry ikke ud som om han har fået lavet noget i ansigtet?
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5459
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 668
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 14074

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf RavenClaw » 27. maj 2021, 18:44

Jeg synes faktisk, at den var ganske fin :)
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13043
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28100

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf FormerlyKnownAs » 27. maj 2021, 18:58

Iøvrigt

Matthew turned up to the reunion...and members of his team said that he had an emergency tooth procedure that day,” the source reportedly told The Sun. “That was said to impact his well being and also how he was feeling.”

[More Snyde] SEE IT: Chris Pratt fights to save the future in ‘The Tomorrow War’ trailer »
The unidentified person furthered: “He had been in pain from what we understand, which caused the slurred speech,” adding, “Obviously no one wants to film after a procedure, but it happened.”

“Matthew has told those around him that he is sober, and there is no need to worry,” the source tells the paper about the 51-year-old actor who gained notoriety for his portrayal of Chandler Bing on the NBC sitcom from 1994 to 2004.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30014

Re: Ny Friends, first look

Indlægaf Wizzze » 27. maj 2021, 19:08

RavenClaw skrev:Jeg synes faktisk, at den var ganske fin :)


Der var mange gode minder, men gud hvor er de blevet gamle :8:
Har det pludseligt meget bedre med mig selv, nu virker forfaldet fra tyverne til nu ikke så farligt :genert:
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"