Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)
- Elverpigen
- Kort karma: 176
- Likede indlæg: 4214
Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)
1st World problems i form af en håndfuld forskellige elektriske dimser med forskellige opladere + ønsket om lidt fiksere at kunne afbryde mit modem resulterede i dette køb, så jeg er fri for at trække stik ind og ud for at opladerne ikke står og varmer unødigt:

4
En ekstra stor kaleche til vores ladcykel. Den gamle kaleche blev for lille allerede sidste år, så nu har jeg endelig bestilt igennem cykelkaleche.dk
Den er både billigere, produceret i Danmark og kan bestilles i farver i modsætning til Babboes egen XXL-kaleche som kun kommer i sort og er dyrere (og formentlig produceret i et andet land).
Glæder mig til at modtage den.
Den er både billigere, produceret i Danmark og kan bestilles i farver i modsætning til Babboes egen XXL-kaleche som kun kommer i sort og er dyrere (og formentlig produceret i et andet land).

2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
Kerrigan skrev:En ekstra stor kaleche til vores ladcykel. Den gamle kaleche blev for lille allerede sidste år, så nu har jeg endelig bestilt igennem cykelkaleche.dk
Husk at lås den fast på cyklen, vi har lige fået stjålet vores for en måneds tid siden, og min nabo fik forleden. De er i høj kurs hos tyvene.
1