Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Brugeravatar
Elverpigen
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4214

Re: Hvad har du sidst købt af forbrugsgoder og selvforkælelse :)

Indlægaf Elverpigen » 9. aug 2026, 11:13

1st World problems i form af en håndfuld forskellige elektriske dimser med forskellige opladere + ønsket om lidt fiksere at kunne afbryde mit modem resulterede i dette køb, så jeg er fri for at trække stik ind og ud for at opladerne ikke står og varmer unødigt:

Billede
4
Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 649
Likede indlæg: 13382

Indlægaf Kerrigan » 21. aug 2026, 09:17

En ekstra stor kaleche til vores ladcykel. Den gamle kaleche blev for lille allerede sidste år, så nu har jeg endelig bestilt igennem cykelkaleche.dk
Den er både billigere, produceret i Danmark og kan bestilles i farver i modsætning til Babboes egen XXL-kaleche som kun kommer i sort og er dyrere (og formentlig produceret i et andet land).

Glæder mig til at modtage den. :)
2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
godtnavn
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 14852

Indlægaf godtnavn » 23. aug 2026, 17:31

Kerrigan skrev:En ekstra stor kaleche til vores ladcykel. Den gamle kaleche blev for lille allerede sidste år, så nu har jeg endelig bestilt igennem cykelkaleche.dk
Den er både billigere, produceret i Danmark og kan bestilles i farver i modsætning til Babboes egen XXL-kaleche som kun kommer i sort og er dyrere (og formentlig produceret i et andet land).

Glæder mig til at modtage den. :)

Husk at lås den fast på cyklen, vi har lige fået stjålet vores for en måneds tid siden, og min nabo fik forleden. De er i høj kurs hos tyvene.
1

Tilbage til "Privatøkonomi"