Hvor skal du hen næste gang?
- FunnyGames666
- Kort karma: 27
- Geografisk sted: A galaxy far far away
- Likede indlæg: 618
Re: Hvor skal du hen næste gang?
Jeg tager på en 1-dagstur til Berlin. Jeg tager Flix bussen derned, fiser lidt rundt i byens U-Bahns, tager på en turistbåd og hører om Berlins kulturhistorie. Min støtte-kontaktperson anbefaler mig at se Hansa studios, da jeg er kæmpe Depeche Mode fan. Desuden er der et monument i Berlin, der er repræsenteret i musikvideoen til "Everything counts". Jeg tænker selv at jeg lige skal begrænse mig, selvom det hele lyder genialt 

4
"Fear is the path to the dark side … fear leads to anger … anger leads to hate … hate leads to suffering."

EnNyUndtagelse skrev:MTMM skrev:Jeg snupper 14 dage i Sivota, Grækenland midt maj
Der skal jeg til senere på sommeren.
Kom gerne med anbefalinger
Her er ikke så meget at foretage sig ud over nogen fantastiske strande og så sejlture, men det kan jeg også sagtens få dagen til at gå med
Området omkring havnen består af restauranter og så turistfælder. Vi (2 personer) bruger ca 40-50 euro på aftensmad men har brugt alt mellem 12 - 100 euro. Farma et absolut billigst og laver en ret god pita med gyros til 4 euro. Dyrest har være Steak House men det var også det hidtil bedste måltid. Jeg synes ikke der er så mange autentiske restauranter med græsk mad. Det vrimler til gengæld med italienske
Der er flere supermarkeder i byen. Det længst væk fra havnen er billigst. Det ligger ca 500 meter fra havnen.
1
Til juli rejser mine to teenagepiger og jeg et par dage til Malmø. Vi var der for to år siden, og nu gentager vi successen. Udover at skulle shoppe i Emporia og spise kanelbullar, skal vi også i Skånes Djurpark og slentre på brostensgaderne i Lund.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
- FrøkenM
- Kort karma: 1532
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 12183
Mallorca med familien i juli

2
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless!

Jeg har lige været i England på en arbejdstur.
Næste tur er en tur til mine fødeby og besøge familien.
Så er der sommerferie i Italien, weekend ture til Irland og Frankrig i september.
Næste tur er en tur til mine fødeby og besøge familien.
Så er der sommerferie i Italien, weekend ture til Irland og Frankrig i september.
0
Tryk på * 

Jeg har lige bestilt togbillet og hotel til en lang weekend i Prag i slutningen af november.
Det bliver første gang, jeg tager toget på en udlandsrejse, så det er jeg lidt spændt på.
Det bliver første gang, jeg tager toget på en udlandsrejse, så det er jeg lidt spændt på.
2
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1709
- Likede indlæg: 30351
Norge, til et vidunderligt gensyn med min kære morfar, og resten af familien deroppe 
og så er den Norske skærgård bare indbegrebet af sommer for mig.

og så er den Norske skærgård bare indbegrebet af sommer for mig.
2
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Ado
- Kort karma: 3819
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 63013
- Kontakt:
Jeg tæller virkelig ned til to uger på landet i Sydfrankrig. Om 3 uger og 2 dage kører vi!
Og så igen til Spanien i starten af august.
Og så igen til Spanien i starten af august.
0
- LaMariposa
- Kort karma: 4216
- Likede indlæg: 52663
Er lige kommet hjem fra Canada. Næste tur bliver til Belgien.
1
Be bravePower doesn't tickle.